bnp paribas growth vs argenta
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: bnp paribas growth vs argenta
Vandaag de eerste stap gezet:
Gedaan met maandelijkse storting bij bnp, overgestapt op vrije storting.
Volgende stap is bij Argenta een pensioenspaarplan openen.
Wel toevallig gezien dat het bnp fonds serieus gestegen is op korte tijd, van ergens een 180 naar een 205€.
Gedaan met maandelijkse storting bij bnp, overgestapt op vrije storting.
Volgende stap is bij Argenta een pensioenspaarplan openen.
Wel toevallig gezien dat het bnp fonds serieus gestegen is op korte tijd, van ergens een 180 naar een 205€.
-
- Jr. Member
Pensioensparen? Brengt dat nog op? Koop voor dat geld beter een mondiale tracker. iwda of iwrd
Of dat het pensioensparen zal opgebracht hebben zal ik U met zekerheid weten te vertellen binnen 15 jaar (dan ben ik 60), dan kan ik nog fiscaal intressant bijsparen maar dat zie ik dan wel.
Ik zie het vooral als spreiding, alhoewel ik moet zeggen dat de rest van spreiding ook voor een stuk in aandelen zit.
Bij die trackers is het eigenlijk ook een beetje hetzelfde verhaal. Je weet ook niet waar die gaan staan binnen 15 jaar. Feit is daar wel dat je er goedkoper kan uitstappen wanneer je dat maar wil.
Ik zie het vooral als spreiding, alhoewel ik moet zeggen dat de rest van spreiding ook voor een stuk in aandelen zit.
Bij die trackers is het eigenlijk ook een beetje hetzelfde verhaal. Je weet ook niet waar die gaan staan binnen 15 jaar. Feit is daar wel dat je er goedkoper kan uitstappen wanneer je dat maar wil.
Kan je bij Argenta ook automatisch maandelijks instappen ? Keytrade voorziet dat wel voor hun BNP pensioenfondsen.