pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
@obby
bedenk dat achter al die banksystemen ook maar mensen zitten he, en met de fusies die keytrade al ontelbare keren gedaan heeft (de eerst was kaupthing) wordt het daar zeker niet gemakkelijker.
Bovendien is het gratis, een gekregen paard kijk je niet in zijn bek!
bedenk dat achter al die banksystemen ook maar mensen zitten he, en met de fusies die keytrade al ontelbare keren gedaan heeft (de eerst was kaupthing) wordt het daar zeker niet gemakkelijker.
Bovendien is het gratis, een gekregen paard kijk je niet in zijn bek!
Toch minstens : Het syndroom van Korsakov, ook wel de ziekte van Korsakov genoemd, een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door vitamine B1-tekort, meestal het gevolg van het te weinig gevarieerd eten bij chronisch alcoholmisbruik.
dit draadje gaat over het feit dat je de pincode NIET kan veranderen. Niet over codes om ze te onthouden.
En achter al die newbies en vele anderen zit Marc P, die zich AlFonds noemt, de gefrustreerde, door de mand gevallen bedrieger, oplichter, fantast die een jaar geleden buitengevlogen is bij MijnKapitaal.
@obby
wees eens wat ruimdenkerder jongen! is het nodig om expliciet bij de kern van een onderwerp te blijven, en geen énkele samenhangende nuttige informatie mee te delen?
dus : codes wijzigen/niet wijzigen/onthouden ...dat hoort ergens allemaal samen jongen!
wees eens wat ruimdenkerder jongen! is het nodig om expliciet bij de kern van een onderwerp te blijven, en geen énkele samenhangende nuttige informatie mee te delen?
dus : codes wijzigen/niet wijzigen/onthouden ...dat hoort ergens allemaal samen jongen!
Zet die ploat af.
Ik heb vanmorgen een mail gekregen van Keytrade waarin ze me vragen om mijn nieuwe VISA-kaart te activeren via hun portaal. Aangezien ik de pincode nog steeds niet kan wijzigen (vandaag 6 februari) wens ik nog gebruik te maken van mijn oude kaart dat geldig is tot eind 2022.
Nog iemand dezelfde mail gehad? Iemand die weet hoe je de pincode toch kan wijzigen?
Nog iemand dezelfde mail gehad? Iemand die weet hoe je de pincode toch kan wijzigen?
Ik heb die mail van Keytrade gisteren ontvangen (tenminste als het dezelfde is).
Er staat in dat mijn oude kaart niet meer bruikbaar is vanaf 28 februari. Dat is binnen 3 weken!
De vervaldatum die op mijn "oude" Visakaart staat is februari 2023.
Een paar uur later kreeg ik het volgende antwoord:
Er staat in dat mijn oude kaart niet meer bruikbaar is vanaf 28 februari. Dat is binnen 3 weken!
De vervaldatum die op mijn "oude" Visakaart staat is februari 2023.
Daarop heb ik hen een mail gestuurd om te vragen vanaf welke datum de pincode op de nieuwe VISAkaart kan gewijzigd worden.Vergeet niet om uw nieuwe VISA-kaart te activeren via de app of op de transactiesite bij Kaarten. Weet alvast dat u uw oude kaart vanaf 28 februari niet meer zult kunnen gebruiken.
Een paar uur later kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte X ,
Bedankt voor uw e-mail.
Momenteel is het nog niet mogelijk om de pincode van uw nieuwe Visa-kaart te wijzigen. Deze functionaliteit zal spoedig gelanceerd worden, dan zal u de pincode moeten kunnen aanpassen op onze beveiligde website. U krijgt van ons een e-mail vanaf het moment dat u de pincode kunt wijzigen op onze website. Onze excuses voor het ongemak.
Indien u nog vragen heeft, kunt u ons altijd contacteren.
Met vriendelijke groeten,
X
Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA
Elke kaart heeft in principe een termijn waarop je hen moet activeren zoniet vervalt die. Het niet activeren van een kaart zal Keytrade duur komen te staan (prijs die het een bank kost om een kaart te maken ligt waarschijnlijk rond de €10 inclusief verzending enz).
Hier is Keytrade wel zwaar de mist in gegaan door een kaart te pushen waarbij je niet eens de PIN kan wijzigen.
Vermoedelijk factureren de andere banken keytrade teveel om de PIN te laten wijzigen aan hun automaten en wilde keytrade het dan maar via hun website laten gebeuren. De planning van de kaart wissel en de functie om de PIN te wijzigen is slecht geregeld geweest bij hun IT waardoor je nu even vastzit aan hun initiële PIN.
Hier is Keytrade wel zwaar de mist in gegaan door een kaart te pushen waarbij je niet eens de PIN kan wijzigen.
Vermoedelijk factureren de andere banken keytrade teveel om de PIN te laten wijzigen aan hun automaten en wilde keytrade het dan maar via hun website laten gebeuren. De planning van de kaart wissel en de functie om de PIN te wijzigen is slecht geregeld geweest bij hun IT waardoor je nu even vastzit aan hun initiële PIN.
Ik heb geen zin om een kaart te gebruiken waarvan ik, de door de uitgever opgegeven pincode, niet kan wijzigen naar een zelfgekozen pincode.
Mijn oude kaart zal ik nog even blijven verder gebruiken (tot ze niet meer werkt).
Over wat ik zal doen met de nieuwe kaart denk ik nog na:
-ofwel ga ik ze activeren, en leg ik ze ergens weg, totdat ik de pincode kan wijzigen;
-ofwel ga ik ze niet activeren, en vraag ik een nieuwe VISAkaart aan, wanneer de pincode kan gewijzigd worden. (Tenzij daarvoor moet betaald worden.)
In afwachting zal ik mijn kredietkaart-betalingen met mijn Mastercard van Argenta doen.
Mijn oude kaart zal ik nog even blijven verder gebruiken (tot ze niet meer werkt).
Over wat ik zal doen met de nieuwe kaart denk ik nog na:
-ofwel ga ik ze activeren, en leg ik ze ergens weg, totdat ik de pincode kan wijzigen;
-ofwel ga ik ze niet activeren, en vraag ik een nieuwe VISAkaart aan, wanneer de pincode kan gewijzigd worden. (Tenzij daarvoor moet betaald worden.)
In afwachting zal ik mijn kredietkaart-betalingen met mijn Mastercard van Argenta doen.
Voor mij is het simpel , ik gebruik de kredietkaart niet zolang ik mijn pincode niet kan veranderen
Na het mailtje op 6 februari, zonet een telefoon van keytrade met de vraag of ik mijn visa kaart toch ontvangen had en waarom ik deze nog niet geactiveerd had.
Telefoniste kwam beetje uit de lucht gevallen dat het niet mogelijk was om de pin-code te veranderen, en drong er toch op aan om zeker voor 28 februari de kaart te activeren om zonder problemen de visa te kunnen blijven gebruiken, tegen dan zal het ook mogelijk zijn om de code te veranderen beweerde ze plots...
Telefoniste kwam beetje uit de lucht gevallen dat het niet mogelijk was om de pin-code te veranderen, en drong er toch op aan om zeker voor 28 februari de kaart te activeren om zonder problemen de visa te kunnen blijven gebruiken, tegen dan zal het ook mogelijk zijn om de code te veranderen beweerde ze plots...