MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
-
- Jr. Member
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
je hebt traag internet, er zitten teveel mensen tegelijk aan de inlog van me, je gebruikt een slechte browser, je windows is niet up to date
want...hier is geen enkel probleem
want...hier is geen enkel probleem
Ditto, zowel op W10 met Firefox als iOS geen problemen. Niet het meest intuïtief platform om in te loggen met de aparte SMS maar liever dat dan de zoveelste kaartlezer!
Cookies verwijderen, computer herstarten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er is toch wel een probleem bij Medirect. Thuis kan ik probleemloos inloggen maar op het werk waar de verbinding via VPN verloopt heb ik ook nogal wat problemen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Jr. Member
uiteraard, vpn werkt met een proxi, dat blokkeert en/of vertraagt
Aangezien ik bekijk om van werk te veranderen en niet zeker ben dat ik m'n oud nummer kan behouden (durft wel eens fout lopen bij IT), word ik ook weer met m'n neus op de feiten gedrukt dat ME Direct toch omslachtig is.
Ik wou preventief m'n gsm-nr om in te loggen veranderen door dat van m'n zoon.
Niet gevonden op hun site hoe je dat wijzigt...
Op hoop van zegen dan maar. Staat gelukkig minder dan 10k€ bij hen geparkeerd, maar je wil daar toch aan kunnen.
Ik wou preventief m'n gsm-nr om in te loggen veranderen door dat van m'n zoon.
Niet gevonden op hun site hoe je dat wijzigt...
Op hoop van zegen dan maar. Staat gelukkig minder dan 10k€ bij hen geparkeerd, maar je wil daar toch aan kunnen.
Een uurtje ofzo gelden werkte het niet. Daarjuist wel. (inloggen)
Ik heb al 2 dagen op een rij problemen bij het inloggen. Ik krijg dus geen SMS-code!
'k Had dat onlangs ook voor met Binck. Gewoon de SIM-kaart er uit halen, en opnieuw plaatsen heeft alle problemen opgelost .
Annetje, bedankt voor de tip.
Misschien gebruiken jullie nog windows 7. Dan krijg je ook een berg problemen met inloggen.
windows 10 met updates....
Juist eens ingelogd bij medirect, geen probleem. Wel een gedoe, login, paswoord, sms...kan dat niet veéél simpeler?
Bij MeDirect kan je niet inloggen vanwege technisch onderhoud ?! Toch niet te geloven ?! Wanneer zal dit opgelost zijn ?