Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Bij koken zie je binnen de paar minuten belletjes vormen aan bodem en aan oppervlakte waterdamp dit terwijl water aan oppervlakte maar lauw is.Dit heeft mij aan het denken gezet.
Mijn theorie was dat beneden zuurstof belletjes vormden en dat bovenaan waterstofgas belletjes in aanraking met zuurstof uit lucht waterdamp vormde .
uitwerking van proef:
Zet een kookpot met water op vuur ,op bodem leg je ruw materiaal (zand of iets anders) op bovenkant leg je een plastieken broodfolie , strijk alle luchtbellen er onder weg.
Zet vuur maar even op tot er vanonder belletjes vormen en je zal zien dat er onder broodfolie bovenaan zeer kleine belletjes vormen. Laat alles afkoelen 1 uur of 2 uur zodat alles kamer temperatuur heeft.
De belletjes die vanonder blijven hangen aan ruw materiaal is zuurstofgas en vanboven onder folie waterstofgas.
Hoe weet ik dat ?Als ik de folie weg trek ontstaat er waterdamp door thermische reactie van waterstofgas en zuurstofgas uit omgevingslucht.
Dit gebeurd ook in zee omdat zuurstofatomen langer blijven hangen aan aardkorst en waterstofatomen zijn al vertrokken naar oppervlakte. Dat is mijn stelling van zuurstofproductie op aarde en wijk daar geen mm van af.
Natuurlijk zijn er nog andere elementen op aarde van zuurstof productie maar dat % is veel minder.
In het begin was er niets op aarde van leven en kwam alle zuurstof van het water dat aanwezig was/is .
Veel van dit water is versplintert uit oerzee en zit in alles wat leeft en sommige elementen daarvan zetten dit onder een Ying yang systeem(zon) om in zuurstof, dat % kan de zee niet meer omzetten in zuurstof en word met jaren verminderd . Maar is zeer miniem.
Laatst gewijzigd door odbc op 24 december 2019, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Waterdamp is geen H2 maar is gewoon gasvormig H2O, meestal water genoemd. Waterstof gas is onzichtbaar voor zover ik weet. Daarbij, als het waterstofgas zou zijn, zou je een lucifer erbij kunnen houden en zou je een knal krijgen bij de omzetting van dit waterstof met zuurstof uit de atmosfeer tot water...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De eerste problemen beginnen zich al te stellen bij het snoeien in parkeerplaatsen en het invoeren van LEZ en autovrije en autoluwe zones.
Men vind geen vakman meer om herstellingen te doen of om te renoveren.
Binnenkort kunnen ze daar ook hun aalputten leeg zuigen met 'n rietje.
Men vind geen vakman meer om herstellingen te doen of om te renoveren.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
[*]
PS.fossiele brandstof geeft bij verbranding ook waterproductie onder waterdamp ,wel niet zuiver maar zal ooit ook verdampen en tot zijn oorspronkelijke structuur komen.
Doe zelf de proef en steek het zelf maar aan , anderen hebben die proef al positief bevestigd aan mij en daar zitten niet de minste tussen.Picaro schreef: ↑24 december 2019, 15:25 Waterdamp is geen H2 maar is gewoon gasvormig H2O, meestal water genoemd. Waterstof gas is onzichtbaar voor zover ik weet. Daarbij, als het waterstofgas zou zijn, zou je een lucifer erbij kunnen houden en zou je een knal krijgen bij de omzetting van dit waterstof met zuurstof uit de atmosfeer tot water...
PS.fossiele brandstof geeft bij verbranding ook waterproductie onder waterdamp ,wel niet zuiver maar zal ooit ook verdampen en tot zijn oorspronkelijke structuur komen.
Odbc, je schermt hier met een gezagsargument : “niet de minste”. Als je water verhit krijg je waterdamp, en dat is echt niet hetzelfde als waterstofgas, zelfs de meest eminente wetenschappers kunnen dat alleen tegenspreken als ze daarvoor overtuigend bewijs hebben. Misschien wilden ze beleefd blijven...
Vervuiling is eigenlijk een woord dat niet bestaat, concentratie van bestaande of nieuwe elementen is een betere benaming.
Mens kan nieuwe elementen maken, maar kan die elementen niet terug naar oorspronkelijke staat herleiden.
Mens kan nieuwe elementen maken, maar kan die elementen niet terug naar oorspronkelijke staat herleiden.
Spruitekop schreef: ↑24 december 2019, 15:27
Het hele septische proces werkt vlot hier. De laatste jaren zijn er geen interventies nodig geweest.
Eens stond er een dikkere laag op, die heb ik deels zelf afgeschept en de rest eens goed ondergeroerd. Vervolgens heb ik deze laag verwerkt in de moestuin, echt goei bloemkolen.
Lees : waterstofgas komt in aanraking van het zuurstofgas uit omgevingslucht en dat vormt waterdamp.Nipo schreef: ↑24 december 2019, 15:42 Odbc, je schermt hier met een gezagsargument : “niet de minste”. Als je water verhit krijg je waterdamp, en dat is echt niet hetzelfde als waterstofgas, zelfs de meest eminente wetenschappers kunnen dat alleen tegenspreken als ze daarvoor overtuigend bewijs hebben. Misschien wilden ze beleefd blijven...
Beleeft wilden blijven, heb met die mensen een NDA over andere energie materie.
Niemand moet dit aannemen van mij hoor, doe de proef zelf.
Die gasbellen die je ziet opstijgen vanaf ong. 70°C bij opwarmend water is gewoon de opgeloste zuurstof en stikstof die vrijkomt. In een liter water van 20°C kan ongeveer 9 mg zuurstof 20 mg stikstof in oplossing zijn, bij 90°C is er zo goed als geen zuurstof en stikstof oplosbaar. Heeft niks met waterstofgas te maken, mocht er werkelijk waterstofgas vrijkomen door water op te warmen tot 80°C, was het energie probleem al lang opgelost En de reactie van 2H2 + O2 -> 2H2O is exotherm en zelfs explosief, zoek maar eens op knalgas
Odbc, ik denk dat je te lang in de "kroeg" bent gebleven.odbc schreef: ↑24 december 2019, 15:48Lees : waterstofgas komt in aanraking van het zuurstofgas uit omgevingslucht en dat vormt waterdamp.Nipo schreef: ↑24 december 2019, 15:42 Odbc, je schermt hier met een gezagsargument : “niet de minste”. Als je water verhit krijg je waterdamp, en dat is echt niet hetzelfde als waterstofgas, zelfs de meest eminente wetenschappers kunnen dat alleen tegenspreken als ze daarvoor overtuigend bewijs hebben. Misschien wilden ze beleefd blijven...
Beleeft wilden blijven, heb met die mensen een NDA over andere energie materie.
Niemand moet dit aannemen van mij hoor, doe de proef zelf.
Je bent me er eentje. Straks ontwerp je nog een perpetuum mobile. Trouwens ideaal voor het klimaat.
Een nieuwe Wessel Di Wesselli.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ondertussen werken ze in de EU volop aan hun Green deal !
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/eu ... ~a67a0fe4/
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/eu ... ~a67a0fe4/
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Dat is louter te wijten aan de koppigheid van Frankrijk. De EU wil al lang van dat verhuiscircus af, maar dat moet anoniem worden goedgekeurd en Frankrijk ligt dwars. Maar het is zoals gewoonlijk de EU die met de vinger wordt gewezen...