woordvoerder Medirect
Re: woordvoerder Medirect
Bij mij is het openen van een maandspaarrekening nochtans van de eerste keer gelukt.
(Er zijn er altijd die over alles negatief moeten komen doen.)
(Er zijn er altijd die over alles negatief moeten komen doen.)
Daar zijn het dan ook trollen voor, Nefertari. Je moet niets geloven van wat SonjaBm schrijft. Ik stel voor dat we haar verkiezen tot trol van de maand. Ze wint met nipte voorsprong op YelitBiros.
Ik heb een Maandsparen Max rekening geopend en reeds € 500,- overgemaakt, maar bij 'nettorente' staat 0,00% en bij getrouwheidspremie eveneens 0,00%. Het is de enige van mijn MeDirect rekeningen waar dit foutief staat. Is alles oké?
Dank u. Alles oké met mij. Met u ook?
Beste, dit werd grondig nagekeken en er bleken inderdaad lokale connectieproblemen te zijn voor een deel van de klanten. Dit werd begin deze week verholpen. Indien u nu inlogt, zou alles prima moeten verlopen.
Beste Medirect,
Hoe werkt de Medirect Maandsparen max?
Kan ik maximum 500 euro overschrijven op een maand?
Als ik per ongeluk vergeet te storen, kan ik dan dubbel storten (1000 euro) de volgende maand?
Bedankt !
Hoe werkt de Medirect Maandsparen max?
Kan ik maximum 500 euro overschrijven op een maand?
Als ik per ongeluk vergeet te storen, kan ik dan dubbel storten (1000 euro) de volgende maand?
Bedankt !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
- Jr. Member
Ik denk dat dat niet kan; zo zou iemand ineens een groot bedrag kunnen storten, zeggende dat hij het 15 maanden vergeten was!