MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Ik begrijp jouw zienswijze, maar niet iedereen is in hetzelfde geval en in de loop van ons leven veranderen ook de omstandigheden.
Toen ik nog een inkomen uit arbeid had, vond ik zoiets ook niet de moeite waard, omdat ik toen voldoende verdiende. Maar nu moet ik met heel wat minder rondkomen en alle beetjes helpen.
En ik ben zéker niet de enige in die situatie. "Vele kleintjes maken een groot."
Ik zit ook bij Medirect, de fidelity spaarrekening
Was tot oktober de beste op de markt. Nu komen ze met max. 0.70% af aan max. 500 euro/maand
De vraag is natuurlijk hoeveel rekeningen je kan openen want volgende maand is er weer een andere bank die misschien 0.80% biedt. Op den duur heb je meer rekeningen dan betalingen te doen op een maand !
Alle beetjes helpen waarschijnlijk, zeker als gepensioneerde of werkzoekende.
Als het niet te veel moeite is open ik misschien ook die max. maandrekening aangezien ik toch al klant ben.
Was tot oktober de beste op de markt. Nu komen ze met max. 0.70% af aan max. 500 euro/maand
De vraag is natuurlijk hoeveel rekeningen je kan openen want volgende maand is er weer een andere bank die misschien 0.80% biedt. Op den duur heb je meer rekeningen dan betalingen te doen op een maand !
Alle beetjes helpen waarschijnlijk, zeker als gepensioneerde of werkzoekende.
Als het niet te veel moeite is open ik misschien ook die max. maandrekening aangezien ik toch al klant ben.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als je specifiek die Max-rekening bedoelt kan je er maar één openen.
Ik zou mijn adem niet inhouden
Op minder dan één minuut heb je die als bestaande klant geopend.
Je hebt nog vandaag en morgen om je €500 voor december te storten ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Heb er ondertussen één geopend, idd een fluitje van een cent.CarpeNoctem schreef: ↑30 december 2019, 11:26Als je specifiek die Max-rekening bedoelt kan je er maar één openen.Ik zou mijn adem niet inhoudenOp minder dan één minuut heb je die als bestaande klant geopend.
Je hebt nog vandaag en morgen om je €500 voor december te storten ...
Seffens nog ergens 500 euro vinden om het jaar in schoonheid af te sluiten !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als die €500 nog van een andere bank moet komen zal je niet lang meer mogen treuzelen ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Maandag gestort, dinsdag reeds op de rekening. Het sparen kan beginnen.CarpeNoctem schreef: ↑30 december 2019, 13:36 Als die €500 nog van een andere bank moet komen zal je niet lang meer mogen treuzelen ...
Wat als je nu vergeet om 500 euro te storten maandelijks, kan je dan begin volgende maand dit bedrag nog storten (dus 1000 euro storten in die maand)?
Volgens mij kan dat niet, morse. Er zijn in het verleden dergelijke spaarrekeningen (bv BNP Ster rekening) geweest waarbij er een maandelijks bedrag of een jaarlijks maximum vermeld stonden in de fiche. Maar dat zie ik hier niet staan: https://resources-onprem.medirect.com/d ... 7d5731b1_8
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou het niet weten, ik vrees dat Vaganzza gelijk heeft.
Maar er is maar één manier om het zeker te weten: test het eens uit
Dus u wilt zeggen als ik bvb. 501 euro stort deze maand, dit niet zal lukken omdat het begrensd is tot 500?
Ik zal het binnenkort eens proberen.
Ik zal het binnenkort eens proberen.
Denk dat je kan storten wat je wil, maar dat je gewoon geen intresten krijgt dan. Ofwel maar tot 500 euro beperkt.
Of vraag het hier op het forum aan de woordvoerder zelf: vraag-het-aan-medirect-f57.html
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Voor alle zekerheid ga ik dat voor elke maand in mijn agenda zetten, zodat ik het niet kan vergeten.
Dan moet ik alleen nog elke maand 500 € "vinden".
Dan moet ik alleen nog elke maand 500 € "vinden".
Een d.o te simpel kunt ge het niet vergeten moest die agenda tilt slaan.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
Na een jaar sparen op diverse banken, aan rentes schommelend tussen 0.2 en 0.8 % kom ik toch tot de conclusie dat het eigenlijk de moeite niet loont een nieuwe rekening te openen. Enkele euros met centjes achter de komma méér... je kan beter alles gewoon laten staan waar het staat