Zegelrecht bij banken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Zegelrecht bij banken
Ter info, nieuw jaar dus ook het zegelrecht betalen.
Naast Argenta dat hiermee vorig jaar begon zonder ook maar iemand te informeren is, zie ik ook dat Keytrade €0.15 heeft afgehouden van mijn Keytrade rekening.
't is maar dat je het weet ;-)
Naast Argenta dat hiermee vorig jaar begon zonder ook maar iemand te informeren is, zie ik ook dat Keytrade €0.15 heeft afgehouden van mijn Keytrade rekening.
't is maar dat je het weet ;-)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Zegelrecht bij banken
Keytrade heeft dat bij mij alvast niet gedaan. Toch niet zichtbaar vandaag. Niet op spaar en niet op zicht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier bij ons (3 rekeningen) ook (nog?) niets van te merken?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Jr. Member
niet alleen zegelrecht, ook nog eens debetrente, terwijl ik er 100% zeker van ben nooit in het rood gestaan te hebben, dat kan trouwens ook niet. ok, tis maar 35 cent. Als ze dat echter bij 600.000 klanten flikken, kunnen ze een mooi feestje bauwen.
Jij hebt ook een debetrente aangerekend gekregen... Bij mij ook en iets meer (nl €1.13). Ik heb wel in het rood gestaan ergens in het jaar, maar dit was maar voor 1 dag (het geld stond dezelfde dag er nog op) en was maar voor een paar €200 ofzo. In hun tarieffiche staat een rente van ongeveer 9% en maandelijks te betelen. Gezien het maanden geleden is en toch wel een fel hogere rente voor het bedrag onder 0 (met die tijdspanne) vraag ik mij af hoe ze dit berekenen.YelitBiros schreef: ↑1 januari 2020, 18:14 niet alleen zegelrecht, ook nog eens debetrente, terwijl ik er 100% zeker van ben nooit in het rood gestaan te hebben, dat kan trouwens ook niet. ok, tis maar 35 cent. Als ze dat echter bij 600.000 klanten flikken, kunnen ze een mooi feestje bauwen.
Ik heb al een mail gestuurd voor meer informatie waarom.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hier ook zegelrecht bij Keytrade.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ter herinnering: zegelrecht is niet uitgevonden door de banken ;-)
Wat een gezeik en gezever over 0,15 cent seg...
Hier ook negatieve rente van 3 euro, terwijl ik - voor zover ik weet - nooit in het rood heb gestaan. Voor zover ik weet kan ik dat ook niet. Dat ga ik toch eens grondig checken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
Ik heb besloten om niét te reclameren bij Keytrade, wegens de ten onrechte aangerekende 35 cent debetrente, en de 15 cent zegelrecht.
Ik hoor je al zeggen 'waarom niet?"
Mijn antwoord : 'kweetetni
Als het al verkeerd zou zijn aangerekend, wat ik sterk betwijfel, dat ze er gelukkig mee zijn.YelitBiros schreef: ↑2 januari 2020, 07:25 Ik heb besloten om niét te reclameren bij Keytrade, wegens de ten onrechte aangerekende 35 cent debetrente, en de 15 cent zegelrecht.
Het is de moeite en de stress en het telefoontje niet waard om van uwen tak te maken voor 35 cent.
Misschien, maar wel straf. Het is me nog nooit overkomen, maar zeg nooit nooit zeker? En 3 euro is dan ook wel niet mis vind ik.spaarfreakje schreef: ↑2 januari 2020, 00:06 Dat kan vaak met het spel van de 'valutadatum' te maken hebben hé.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Interestberekeningen gebeuren volledig automatisch, het zou mij ook zwaar verbazen dat hier zo'n systematische fouten in zitten ...