Maximum overschrijving
Maximum overschrijving
Beste,
Ik las het volgende in de algemene voorwaarden over de Fidelity spaarrekening en maandsparen:
Bedankt.
Ik las het volgende in de algemene voorwaarden over de Fidelity spaarrekening en maandsparen:
Wilt dit zeggen dat u mij kan verbieden om bijvoorbeeld 10.000 euro te storten naar andere bank? Hoe moet ik dit interpreteren?Stortingen en afnames kunnen te allen tijde worden gedaan van de MeDirect Fidelity Sparen. De Bank behoudt zich evenwel de mogelijkheid voor om de afnames te onderwerpen aan een termijn van vijf kalenderdagen wanneer zij 1.250 EUR overtreffen en om de afnames te beperken tot 2.500 EUR per halve kalendermaand
Bedankt.
Re: Maximum overschrijving
Over de praktijk kan ik zeggen dat ik een paar dagen geleden 25 000 euro overschreef van de Fidelity spaarrekening naar extern. Transactie is direct doorgegaan en aangekomen op externe rekening.
Lijkt alsof MeDirect de optie wil hebben om indien ze dat nodig achten in te kunnen grijpen op de uitstroom van fondsen.
Lijkt alsof MeDirect de optie wil hebben om indien ze dat nodig achten in te kunnen grijpen op de uitstroom van fondsen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Maximum overschrijving
Dit staat zowat bij elke bank in de voorwaarden.
Stel dat er een bankenrun is, kunnen ze m.a.w. limiteren hoeveel u kan afhalen/overschrijven.
Stel dat er een bankenrun is, kunnen ze m.a.w. limiteren hoeveel u kan afhalen/overschrijven.