AXA Bank Pensioensparen - 100 euro cadeau
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
AXA Bank Pensioensparen - 100 euro cadeau
Eerst en vooral de beste wensen voor iedereen!
On-topic:
Ik zag net op de website van AXA Bank dat er een 100 euro cadeau actie is.
De fondsen zijn dezelfde als bij BNP:
BNP Paribas B Pension Stability
BNP Paribas B Pension Balanced
BNP Paribas B Pension Growth
Echter is het niet duidelijk wat de voorwaarde zijn. Meer dan een groene bol met de tekst "€100
cadeau! aanbod onder voorwaarden". Kan ik niet terugvinden.
Iemand die toevallig weet wat deze voorwaarden zijn?
On-topic:
Ik zag net op de website van AXA Bank dat er een 100 euro cadeau actie is.
De fondsen zijn dezelfde als bij BNP:
BNP Paribas B Pension Stability
BNP Paribas B Pension Balanced
BNP Paribas B Pension Growth
Echter is het niet duidelijk wat de voorwaarde zijn. Meer dan een groene bol met de tekst "€100
cadeau! aanbod onder voorwaarden". Kan ik niet terugvinden.
Iemand die toevallig weet wat deze voorwaarden zijn?
Re: AXA Bank Pensioensparen - 100 euro cadeau
Heb zelf meegedaan aan de actie vorig jaar. Je krijgt effectief €100 cash als je pensioensparen overbrengt.
Maar... De kosten voor transfer bij BNP P F zijn sinds enkele maanden €150, dus maak je verlies... (toen ik transfer deed was het maar €75, denk ik).
Maar... De kosten voor transfer bij BNP P F zijn sinds enkele maanden €150, dus maak je verlies... (toen ik transfer deed was het maar €75, denk ik).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier zou het zijn om KBC pricos overtezetten.
Uitstapkosten zijn tot op heden nog steeds 0% dus daar wil ik van gebruik maken na mijn dispuut met KBC.
Uitstapkosten zijn tot op heden nog steeds 0% dus daar wil ik van gebruik maken na mijn dispuut met KBC.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Silverfox, toch niet volgens mij: overdracbt van effecten van KBC naar elders is 60 euro incl btw. Volgens mij valt een transfer van pensioensparen daar ook onder.
Verder kan ik niks vinden over de actie van AXA... behalve dan inderdaad die groene bol. Iemand meer info?
Verder kan ik niks vinden over de actie van AXA... behalve dan inderdaad die groene bol. Iemand meer info?
Website stelt duidelijk:
https://multimediafiles.kbcgroup.eu/NG/ ... 543_NL.pdf
Ook het document van de Essentiële beleggersinformatie zegt dit.Voorwaarden en kosten
2% toetredingskosten (bij volledige overstap uit een ander pensioenspaarfonds: 0%²)
Bedrag tot ontmoediging van een uittreding die volgt binnen de periode van een maand na intrede: max. 5%
Lopende kosten: 1,16%
Geen uittredingskosten
Geen beursbelasting
Eenmalige belasting van 8% op het moment dat je 60 jaar wordt. Die belasting wordt berekend op het totaal van de stortingen, gekapitaliseerd tegen een forfaitaire rentevoet van 4,75%.
Begint al goed vandaag even kunnen bellen naar een kantoor uit de buurt. De kantoor bediende weet de aanvullende voorwaarden niet. Ze moet het aan de kantoorhouder vragen die mij zal terugbellen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nog nieuws hier?
Gisteren telefoon gekregen van het kantoor.
De voorwaarden zijn een nieuwe contract pensioensparen openen bij AXA Bank + een overdracht van een bestaand pensioenspaarfonds bij een andere bank.
De voorwaarden zijn een nieuwe contract pensioensparen openen bij AXA Bank + een overdracht van een bestaand pensioenspaarfonds bij een andere bank.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Is er een document of een linkje? Het lijkt alsof het ook kan door een nieuw contract te openen en erin te storten.
Voorlopig enkel telefonisch contact gehad.
Ga dit weekend of komende week een mail sturen met de vraag naar een document met alle voorwaarden voor de actie naar de kantoorhouder.
Ga dit weekend of komende week een mail sturen met de vraag naar een document met alle voorwaarden voor de actie naar de kantoorhouder.
@6ilverfox, dat zijn de kosten van KBC Pricos.6ilverfox schreef: ↑7 januari 2020, 15:04 Website stelt duidelijk:
Ook het document van de Essentiële beleggersinformatie zegt dit.Voorwaarden en kosten
2% toetredingskosten (bij volledige overstap uit een ander pensioenspaarfonds: 0%²)
Bedrag tot ontmoediging van een uittreding die volgt binnen de periode van een maand na intrede: max. 5%
Lopende kosten: 1,16%
Geen uittredingskosten
Geen beursbelasting
Eenmalige belasting van 8% op het moment dat je 60 jaar wordt. Die belasting wordt berekend op het totaal van de stortingen, gekapitaliseerd tegen een forfaitaire rentevoet van 4,75%.
Hierbij de kosten van AXA Pensioensparen:
Edit: Link naar reglement van het aanbod!WAT U NOG MOET WETEN OVER DEZE FONDSEN?
Stortingen mogelijk bij AXA Bank vanaf 25 euro.
Keuze uit één jaarlijkse storting of een spreiding over verschillende stortingen.
3% instapkost op stortingen.
Lopende kosten: 1,24%
Beheerskosten: 1% per jaar (aandelenklasse 'Classic').
Geen beurstaks of overstap- en uitstapkosten.
Geen bewaarloon op de pensioenspaarrekening.
Voorwaarden voor de 100€:
Klant worden bij AXA Bank voor pensioensparen?
Breng uw pensioenspaarrekening over naar AXA Bank en u krijgt zomaar 100 euro cadeau! Dat is gemakkelijk: uw AXA Bankagent regelt dit voor u.
Alle details van dit aanbod in het reglement.
Volgens het reglement:
Hoe het voordeel van de actie verkrijgen?
U ontvangt 100 euro indien u uw pensioenspaarbedrag dat u hebt opgebouwd bij een of meerdere andere banken overdraagt naar een nieuwe pensioenspaarrekening van AXA Bank. De 100 euro zal slechts één keer worden betaald op uw gekoppelde rekening van AXA Bank (ook als er meer overdrachten worden gedaan).
Open een nieuwe pensioenspaarrekening in uw AXA bankagentschap.
Draag het pensioenspaarbedrag dat u hebt opgebouwd bij een andere bank over naar uw nieuwe pensioenspaarrekening bij AXA Bank met hulp van uw AXA Bankagent.
Uw bankagent zal u helpen om uit de bankpensioenspaarfondsen die door AXA Bank worden gepromoot, het pensioenspaarfonds te kiezen dat het beste past bij uw leeftijd en uw beleggersprofiel. Dit is de gelegenheid om te profiteren van zijn expertise en zijn advies.
Alvorens te beleggen in een van deze pensioenspaarfondsen, gelieve kennis te nemen van het prospectus, het KIID en de periodieke rapporten, die gratis beschikbaar zijn in het Nederlands in uw agentschap en op axabank.be
Neen, zie uitdrukkelijke voorwaarde op de website:woodpeckerbird schreef: ↑11 januari 2020, 01:42 Is er een document of een linkje? Het lijkt alsof het ook kan door een nieuw contract te openen en erin te storten.
Breng uw pensioenspaarrekening over naar AXA Bank en u krijgt zomaar 100 euro cadeau! Dat is gemakkelijk: uw AXA Bankagent regelt dit voor u.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bedankt. De link naar de website vermeldt helemaal niet uitdrukkelijk dat het om een overdracht moet gaan.
En de link naar de voorwaarden zijn van 2016... Misschien vindt Silverfox het antwoord bij zijn kantoorhouder.
En de link naar de voorwaarden zijn van 2016... Misschien vindt Silverfox het antwoord bij zijn kantoorhouder.
@ woodpeckerbird en 6ilverfox
Toch zijn het de geldende voorwaarden voor deze actie. Klik in hun website op de groene vinkjes bij "Klant worden bij AXA Bank voor pensioensparen?" en je ziet die pdf's!
Toch zijn het de geldende voorwaarden voor deze actie. Klik in hun website op de groene vinkjes bij "Klant worden bij AXA Bank voor pensioensparen?" en je ziet die pdf's!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bedankt. Ok klopt. Jammer genoeg enkel voor overdrachten en zowat elke bank vraagt nu een transfer kost. Dus dan is de 100 euro opgebruikt.
Tenzij 6ilverfox iets anders zal ervaren bij kbc maar vrees ervoor.
Tenzij 6ilverfox iets anders zal ervaren bij kbc maar vrees ervoor.