Geld niet aangekomen op maandspaarrekening max?
-
- Newbie
- Contacteer:
Geld niet aangekomen op maandspaarrekening max?
Hallo, ik ben een trouwe MeDirect klant. Ik zag de nieuwe rekening op 30 december en heb er meteen twee geopend, op mijn naam en naam van mijn vrouw. Meteen ook 2x 500 euro overgeschreven vanuit Argenta, in de veronderstelling dat het op de 31e wel op de max zou staan.
En dan vanaf jan 2020 een permanente opdracht.
Jammer.... het is nu 2 januari 's avonds en nog altijd niks, 0, nada op de maandspaarrekening.
Waar is mijn geld gebleven.
Jammer.... het is nu 2 januari 's avonds en nog altijd niks, 0, nada op de maandspaarrekening.
-
- Jr. Member
Re: Geld niet aangekomen op maandspaarrekening max?
Je hebt de kleine lettertjes niet gelezen : "de eerste twee stortingen worden aangewend voor een feestje van de directie, als toast op het nieuwe jaar"
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb net hetzelfde gedaan en bij mij wel perfect toegekomen (de verwerking van de stortingen is niet echt snel te noemen, de valutadata kloppen echter wel).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Newbie
Ik heb ooit ook zon rekening met hoge getrouwheid aangemaakt. Maandje later verlaagde ze de tarieven. Vorige jaar bij beobank!
-
- Newbie
- Contacteer:
inderdaad, best goed in het oog houden.
Beste, bedankt alvast voor het openen van onze nieuwe Max Spaarrekening. We hebben dit intern even voor u nagevraagd en er bleek een technisch oponthoud bij een klein deel van de inkomende betalingen. Er werd ons bevestigd dat deze betalingen vandaag nog worden verwerkt. Onze excuses voor het eventuele ongemak.klaverenboer schreef: ↑2 januari 2020, 19:22 Hallo, ik ben een trouwe MeDirect klant. Ik zag de nieuwe rekening op 30 december en heb er meteen twee geopend, op mijn naam en naam van mijn vrouw. Meteen ook 2x 500 euro overgeschreven vanuit Argenta, in de veronderstelling dat het op de 31e wel op de max zou staan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Beste,
Ik heb praktisch hetzelfde probleem. Maandag geld overgeschreven en nog steeds niet op de rekening...
Klantendienst krijg ik niet aan de lijn.
U kan me een PM sturen voor mijn gegevens
Ik heb praktisch hetzelfde probleem. Maandag geld overgeschreven en nog steeds niet op de rekening...
Klantendienst krijg ik niet aan de lijn.
U kan me een PM sturen voor mijn gegevens
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb de klantendienst inmiddels wel aan de lijn gekregen (op mail reageren ze blijkbaar niet). Ze hebben me ook verteld dat het probleem vandaag of uiterlijk begin volgende week opgelost zou zijn.
Bij mij is de storting van 30 december nog steeds niet zichtbaar !klaverenboer schreef: ↑3 januari 2020, 21:29 Ik heb de klantendienst inmiddels wel aan de lijn gekregen (op mail reageren ze blijkbaar niet). Ze hebben me ook verteld dat het probleem vandaag of uiterlijk begin volgende week opgelost zou zijn.
Bij mij stonden mijn 2 stortingen er binnen de kortste keren op.
-interne overschrijving eind december vanaf MD Express: onmiddellijk;
-externe overschrijving januari vanaf Keytrade: met valuta op de eerstvolgende werkdag.
-interne overschrijving eind december vanaf MD Express: onmiddellijk;
-externe overschrijving januari vanaf Keytrade: met valuta op de eerstvolgende werkdag.
-
- Newbie
- Contacteer:
Wat een gedoe. Ondertussen was het geld aangekomen, met valutadatum 30.12. Dat is goed.
Vandaag liep mijn permanente opdracht vanuit Argenta. Vanmorgen overgeschreven, vanavond geld weer terug. Wat een miserie. Blijkbaar hebben ze intern hun datum nog niet goed staan :-(
Vandaag liep mijn permanente opdracht vanuit Argenta. Vanmorgen overgeschreven, vanavond geld weer terug. Wat een miserie. Blijkbaar hebben ze intern hun datum nog niet goed staan :-(