De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Jozefien1969 schreef: ↑10 januari 2020, 23:13Als er geen beleggingen zijn waarmee je jezelf rijk''er' zal maken, waarom dan de moeite doen om te beleggen?
Gaarne uw definitie van beleggen.
+ Het doel van mijn beleggingen : mijn huidige levensstandaard behouden tot aan het einde van mijn leven.
+ Het voorbije decennium is een evenwichtige portefeuille ongeveer verdubbeld.
Een verdubbeling op 10 jaar gaat je niet in een "hogere rijkdom categorie" belanden.
De kans dat we dit het volgende decennium terug krijgen is eerder klein.
+ Een manier om rijk te worden (in volgorde van belangrijkheid):
meer ontvangen - > minder uitgeven - > meer beleggen - > geen fouten maken bij het beleggen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Een verzekering afsluiten = gokken ?
Zijn port veilig stellen door opties (puts kopen) = gokken ?
Zijn port veilig stellen door opties (puts kopen) = gokken ?
En wie nu nog in euro belegt moet onder curatele gesteld worden.
of trouwen met een rijke persoon, bv met de dochter van Marc CouckenbakB7H4long schreef: ↑11 januari 2020, 18:00Jozefien1969 schreef: ↑10 januari 2020, 23:13
Als er geen beleggingen zijn waarmee je jezelf rijk''er' zal maken, waarom dan de moeite doen om te beleggen?
Gaarne uw definitie van beleggen.+ Het doel van mijn beleggingen : mijn huidige levensstandaard behouden tot aan het einde van mijn leven.
Een verdubbeling op 10 jaar gaat je niet in een "hogere rijkdom categorie" belanden.
meer ontvangen - > minder uitgeven - > meer beleggen - > geen fouten maken bij het beleggen.
-
- Hero Member
- Contacteer: