De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
De kwaliteit van de structuur zal ook ondermaats zijn. Beton heeft geen tijd om te drogen. Pleister heeft geen kans om te drogen, dat gebouw kan zich nooit in 10 dagen ‘zetten’.Yaris schreef:
Je moet dat zien. De Chinese stad Wuhan bouwt in 10 dagen een ziekenhuis van 1000 bedden voor de behandeling van het virus. In België duurt het al 14 jaar om te beslissen of ze in Antwerpen een brug of een tunnel gaan bouwen en dan nog eens meer dan 10 jaar voor ze eraan beginnen.
Qua ramen, als je iemand hebt die snel kan leveren. Ok maar volgens mij passen die ramen niet in in de kozijnen. Zolang er maar ramen zijn is het goed...
Ze gaan het niet volledig vanaf nul bouwen, he. Het is een bouwdoos van geprefabriceerde onderdelen.
Staal en constructiebouw ... het is ook een tijdelijk ziekenhuis. Volgens de populaire media hebben ze dat ooit nog al is gedaan.
Over 5 jaar renoveren naar iets definitiefNatal schreef:Staal en constructiebouw ... het is ook een tijdelijk ziekenhuis. Volgens de populaire media hebben ze dat ooit nog al is gedaan.
Je moet eens googelen naar de "4 hour house" video. Daar wordt een volledig huis gebouwd in minder dan 4 uur. Schilderen, interieur, keuken, tuin inbegrepen.
Wel een vol jaar planning gemaakt om van minuut tot minuut te beschrijven wie wat moet doen.
-
- Newbie
Dat is larie en apekool zo'n huis bouwen op 4 uren. Dat kàn gewoon niet!
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Zoek de video en oordeel dan.Marcoborro schreef: ↑27 januari 2020, 09:22 Dat is larie en apekool zo'n huis bouwen op 4 uren. Dat kàn gewoon niet!
Even terug over de beurs van vandaag
Wat doen jullie, uitzweten, verkopen of bijkopen?
Wat doen jullie, uitzweten, verkopen of bijkopen?
Mijn kooporders zouden vandaag wel eens af kunnen gaan.
Weeral een Chinezenstreek: dat is niet voor een ziekenhuis maar greppels graven voor een massagraf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Met de beurs doe je exact hetzelfde als met het Corona-virus zelf: uitzieken. Ben je sterk genoeg dan wordt je er sterker van, ben je reeds ziek of sterk verzwakt, dan kun je sterven.
Zware dag vandaag. Ben wel niet van plan om iets te verkopen, gewoon uitzitten.
Helaas heb ik niet veel cash-reserves meer, anders misschien een mooi moment om hier en daar wat bij te kopen.
Helaas heb ik niet veel cash-reserves meer, anders misschien een mooi moment om hier en daar wat bij te kopen.
We staan -2% vandaag. YTD wellicht nog altijd positief. Wat is het probleem?