Beleggen, hoe begin je er aan?
TIP
Re: Beleggen, hoe begin je er aan?
Lekker Met een sausje van gemarineerde apehersenen, gebakken in een krokodillemaag.
Ik heb hier op 21 januari de parabolische grafiek gepost om die nieuwelingen te verwittigen.
Er waren toen nog helemaal geen dalingen. Ik verkoop alleen op sterkte, op overdreven euforie.
Ik ben tijdens de Beursrally 1 maand actief geweest, volledig volgens het proces van T.A.
In december was ik te veel op reis + werk aan mijn eigen portefeuille.
Eind november gestart en er dan niet meer naar gekeken. Begin januari dan eens gezien dat ik op maar plaats 7000 + stond. Dan wel terug heel wat schade ingehaald. Nog maar eens een bewijs dat T.A. altijd werkt.
Maar dit is ook het bewijs dat je het werkelijk elke dag moet opvolgen en er veel tijd moet insteken.
Wat denk je dat die (niet flitshandel) swingtrading algoritmes doen? Die volgen ook 100 % het T.A. proces.
In bijlage de voorlopige uitslag, een paar dagen voor het slot omdat ik anoniem wil blijven.
Helaas wil dit ook zeggen dat er bijna niemand verstand van de beurs heeft, omdat ik mij op plaats 3000 verwacht. Bijna iedereen sukkelt met het beleggen in individuele aandelen, net zoals in mijn beginperiode.
Een goede raad: beleg nooit in individuele aandelen, zolang je de markt niet onder de knie hebt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als T.A. altijd zou werken, dan moet je het gewoon rigoureus toepassen en binnen het jaar ben je rijker dan Jeff Bezos.Dirk2 schreef: ↑28 januari 2020, 13:46 Ik ben tijdens de Beursrally 1 maand actief geweest, volledig volgens het proces van T.A.
In december was ik te veel op reis + werk aan mijn eigen portefeuille.
Eind november gestart en er dan niet meer naar gekeken. Begin januari dan eens gezien dat ik op maar plaats 7000 + stond. Dan wel terug heel wat schade ingehaald. Nog maar eens een bewijs dat T.A. altijd werkt.
Voor diegenen die toch zouden beginnen twijfelen of Dirk2 met zijn parabolische grafieken toch geen punt heeft, hier wat interessant leesvoer: https://steemit.com/psychology/@kyriaco ... 0-bullshit
Citaat: "Much like any other scam out there, try to educate yourself and people around you. Try to teach about the inability of humans to assign causal probabilities to events. Point that, as fallible humans, we will often force causal associations with non-causal ones just to make sense of the world. It is no different, whether we look up to the stars or arbitrary lines on our computer screen. Evolution has crafted us to be fools with patterns, but I am sure we can do better than that."
Citaat: "Much like any other scam out there, try to educate yourself and people around you. Try to teach about the inability of humans to assign causal probabilities to events. Point that, as fallible humans, we will often force causal associations with non-causal ones just to make sense of the world. It is no different, whether we look up to the stars or arbitrary lines on our computer screen. Evolution has crafted us to be fools with patterns, but I am sure we can do better than that."
Een idioot ziet alleen maar de elementen die zijn theorie ondersteunen, en is blind voor alles dat zijn theorie tegenspreekt.
Maar trek het je niet aan, Dirk2, de menselijke hersenen zijn op het gebied van statistiek niet meegegroeid met de andere intellectuele capaciteiten van de mens, en daarom zien personen zoals jij verbanden, waar er enkel en alleen toeval is.
In plaats van alleen maar boeken en artikels te lezen waar T.A. verheerlijkt wordt, zou je beter eens wat algemene boeken lezen over kansberekening en statistiek.