MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Ik ga mij een MeDirect Maandsparen Max rekening openen en er het bedrag van mijn Step Up naar overhevelen (enfin, per schijf van €500). Hoelang duurt het gemiddeld voor de registratie rond is, iemand een idee?
Bij mij gebeurde dit onmiddellijk online.
Het storten van geld verloopt bij de een dus al wat vlotter dan bij de nader. Maar hoe zit het met het afhalen van geld van deze spaarrekening.
Op de seconde zelf. Ik had op 1 januari 2020 0,01€ op mijn eerste 500€ verdiend. Ik heb ze overgeboekt naar KBC omdat ik niet graag getallen na de komma zie staan. Het bedrag stond één minuut later bij KBC. Ik weet, het klinkt grappig. Maar zo is het.
Als je een bedrag van >500€ overschrijft naar je Max spaarrekening, dan krijg je dat hele bedrag gewoon s anderendaags teruggestort op je oorspronkelijke rekening... Ik spreek uit ervaring
Max 500 is max 500 €.
Estate Guru believer.
Vraag van de duivel : wat als je meer dan 500€ overschrijft in verschillende keren in 1 maand? Wordt dan telkens de laatste overschrijving, die boven de 500€ gaat, telkens geweigerd?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Dat krijg je telkens terug gestort op je rekening met een melding dat je de maandelijkse limiet hebt overschreden.
0,05% Basisrente 1 x per jaar
0,65% Getrouwheidspremie 4 x per jaar
Max €500/maand
Brengt dus amper tot niets op, aangezien je heel traag getrouwheidspremie opbouwt.
0,65% Getrouwheidspremie 4 x per jaar
Max €500/maand
Brengt dus amper tot niets op, aangezien je heel traag getrouwheidspremie opbouwt.
Na 12 maand bedraagt die 3,25€. Gesteld dat je iedere maand 500€ inlegt, dan ontvang je na het eerste jaar elk trimester 9,75€.
Is niet veel, volledig akkoord maar wie doet beter ? en iets is nog altijd beter dan niets.
Je hebt gelijk. Als we systematisch die rekening aanvullen, dan zal na het eerste jaar de getrouwheid verdubbelen. Een kleine 20€ per trimester, dat is niet niets hoor. Ik doe alvast mee.
Op voorwaarde dat de getrouwheidspremie niet verandert uiteraard. Zie het zeker volgend jaar niet meer gelijk. Trend toont niks van stijging..