De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
1 analist die koersdoel +7000$ had gezet. Ik sta al lang te twijfelen om TSLA in te slaan, maar ik vind dit bedrijf hét toonbeeld van de toekomst... het gaat al lang niet meer om auto's alleen.
Als er later op de dag niets erg gebeurt wordt het vandaag de beste beursdag in maanden.
-
- Newbie
De beurzen zijn groener dan Kermit de Kikker, wat is daar relatief aan?
het trollenlid is ondertussen in rook opgegaan
Alle beurzen stijgen vandaag met 1,5 tot 2,5%. Je zou bang worden om nog te kopen de volgende dagen.
Wat zou je willen?
Corona breekt uit, en alles "stuikt" in elkaar.
Nadien vergeten ze Corona en alles schiet terug omhoog naar het niveau van ervoor.
Corona breekt uit, en alles "stuikt" in elkaar.
Nadien vergeten ze Corona en alles schiet terug omhoog naar het niveau van ervoor.
Ik koop geregeld aan. Ik had liever een langere en diepere dip gehad.
De beurzen gezien vandaag? Bel20 bijna 3% hoger gesloten.
Laat dat coronavirus nog maar wat langer woekeren
Laat dat coronavirus nog maar wat langer woekeren
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat was humor.
Anyway, het Corona-virus is niet veel meer dan een griep hoor. Je komt er letterlijk sterker uit. Veel van de patienten die overlijden aan het virus zouden, net zoals in ons land bij een stevige griep, sowieso wat later overleden zijn. Hoe hard het ook klinkt, dit is de bittere realiteit.
Dit kloptsintorama schreef:Dat was humor.
Anyway, het Corona-virus is niet veel meer dan een griep hoor. Je komt er letterlijk sterker uit. Veel van de patienten die overlijden aan het virus zouden, net zoals in ons land bij een stevige griep, sowieso wat later overleden zijn. Hoe hard het ook klinkt, dit is de bittere realiteit.
Het probleem is inderdaad niet de ziekte zelf op dit moment. Toch niet in een Westers land, met uitstekende gezondheidszorg. Het probleem gaat zijn wanneer er in Leuven ineens 5-10-15-20.000 mensen staan aan te schuiven, dan is het een ander verhaal...
De ziekte zal inderdaad geen probleem zijn. Maar als er 50 besmettingen zijn in België zitten de referentiecentra in Antwerpen en Brussel vol en dan zullen ze moeten uitwijken naar andere ziekenhuizen waar bv. nog geen opleiding voorzien werd, volle ziekenhuizen, kamers op afdelingen die een mogelijk gevaar vormen, ...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En dan gaan we moeten doen wat we met elk ander griepvirus doen: de mensen thuis laten blijven en laten uitzieken onder een dekentje.
De jaarlijkse griepepidemie van dit jaar heeft al veel meer doden gemaakt in Belgie dit jaar en veel meer zieken.
Ik snap niet waarom er zoveel paniekzaaierij is omtrend Corona, volgens mij is dat het gevolg van pure verveling van journalisten...
Je moet dat ook snappen: er is geen regering, ze kunnen niet blijven spreken over de regeringsvorming, wat moeten die mensen de ganse dag doen?
De jaarlijkse griepepidemie van dit jaar heeft al veel meer doden gemaakt in Belgie dit jaar en veel meer zieken.
Ik snap niet waarom er zoveel paniekzaaierij is omtrend Corona, volgens mij is dat het gevolg van pure verveling van journalisten...
Je moet dat ook snappen: er is geen regering, ze kunnen niet blijven spreken over de regeringsvorming, wat moeten die mensen de ganse dag doen?