De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Wil je nu zeggen dat Bartje De Wever het virus heeft losgelaten om de aandacht weg te trekken?
Ik denk daar ook zo over ...
Berichten over de nieuwe VTM-nieuws studioAerolla schreef: ↑5 februari 2020, 20:27 En dan gaan we moeten doen wat we met elk ander griepvirus doen: de mensen thuis laten blijven en laten uitzieken onder een dekentje.
De jaarlijkse griepepidemie van dit jaar heeft al veel meer doden gemaakt in Belgie dit jaar en veel meer zieken.
Ik snap niet waarom er zoveel paniekzaaierij is omtrend Corona, volgens mij is dat het gevolg van pure verveling van journalisten...
Je moet dat ook snappen: er is geen regering, ze kunnen niet blijven spreken over de regeringsvorming, wat moeten die mensen de ganse dag doen?
Na de sterke stijgingen de afgelopen dagen ziet het ernaar uit dat we een rode beursdag tegemoet gaan.
Gevilg: de BEL-20 staat nog steeds niet op hetzelfde prijsniveau staat als meer dan 2 jaar geleden. De BEL20. maar ook diverse andere Europese indexen zijn m.i. nog altijd niet overgewaardeerd.
Gevilg: de BEL-20 staat nog steeds niet op hetzelfde prijsniveau staat als meer dan 2 jaar geleden. De BEL20. maar ook diverse andere Europese indexen zijn m.i. nog altijd niet overgewaardeerd.
Tijdens een dip toch weer enkele obli's opgepikt:
Tupperware
Aggregate
Bombardier
Het is niet de bedoeling om de looptijd uit de doen. Hebben alle 3 al een verkooplimiet meegekregen. Ook dollars kunnen weer gewisseld worden voor euri.
Tupperware
Aggregate
Bombardier
Het is niet de bedoeling om de looptijd uit de doen. Hebben alle 3 al een verkooplimiet meegekregen. Ook dollars kunnen weer gewisseld worden voor euri.
Wees voorzichtig.
Voor de kortetermijn spelers.
(echt Lange termijn vooruitzichten zijn onmogelijk te voorspellen)
Het dubbele top patroon op de spy wordt uitgespeeld.
Met een langetermijnsweerstand die geraakt is.
De algo's hebben het ook gezien.
Voor de kortetermijn spelers.
(echt Lange termijn vooruitzichten zijn onmogelijk te voorspellen)
Het dubbele top patroon op de spy wordt uitgespeeld.
Met een langetermijnsweerstand die geraakt is.
De algo's hebben het ook gezien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ben ik blij dat ik op lange termijn beleg en geen moeite moet doen om die wartaal te proberen te begrijpen.
Ik vind het vooral een positieve evolutie dat hij het eens over de toekomst heeft!
Ik denk dat er wel meer dan de spy geraakt is....
De crash van 2020 is dus begonnen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn excuses, maar hopelijk begrijpt u dat ik dat niet kon ''aanvoelen'' in een online forum.Kevva schreef: ↑5 februari 2020, 09:06Dit kloptsintorama schreef:
Dat was humor.
Anyway, het Corona-virus is niet veel meer dan een griep hoor. Je komt er letterlijk sterker uit. Veel van de patienten die overlijden aan het virus zouden, net zoals in ons land bij een stevige griep, sowieso wat later overleden zijn. Hoe hard het ook klinkt, dit is de bittere realiteit.
Verder hoop ik dat u helemaal gelijk heeft!
Kevva, denk dat de beurs nog even omlaag en omhoog gaat tot de verkiezingen in the USA. Daarna gaat ze pas echt omlaag. Maar goed wie ben ik.......
De beurs zal na de verkiezingen enkel omlaag gaan als een Democraat wint. Als Trump wint (wat zo goed als zeker is) krijgen we een rally.
Als het zo goed als zeker is dat Trump de verkiezingen wint, dan heeft zijn overwinning geen invloed op de beurskoersen. Dan zit dat allemaal al in de koersen verrekend.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De beurs is opgeblazen, zoals een ballon één prik en we zijn meer dan 10% omlaag! Wellicht ben ik ''ouderwets''. Trump zal winnen denk ik...maar daarna gaat de beurs omlaag. Uiteraard is het allemaal koffiedik kijken. Wees voorzichtig. Rijk wordt men niet op opeens of op één jaar. Het is hard werken. Maar wellicht wanneer men de lotto wint....niet.
Kan u uitleggen waarom de beurs omlaag gaat gaan?Jozefien1969 schreef: ↑9 februari 2020, 19:43Trump zal winnen denk ik...maar daarna gaat de beurs omlaag
Waarom ben je daar zo zeker van.