Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta
Ik ben benieuwd. Vertel en deel je ervaringen!YelitBiros schreef: ↑1 januari 2020, 11:30 ik kan er nog veel meer stommiteiten over vertellen, ivm leningen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Argenta begint meer en meer de vijfde "grootbank" te worden hoor. Hun rentes op spaar- en termijnrekeningen zijn tegenwoordig om bij te huilen.... Bovendien zijn de transactiekosten bij beursverrichtingen ook bijna gangster praktijken (min 20 euro bij euronext, vroeger was dat 5,95 . Binnenkort rekenen ze ook nog bewaarlonen aan.....
-
- VIP member
- Contacteer:
Als je er dan al jaren geen klant meer bent, waarom dan zever maken over 0,15 cent zegelrecht??YelitBiros schreef: ↑1 januari 2020, 11:30 daarom ben ik al lang weg bij ergenta, ik kan er nog veel meer stommiteiten over vertellen, ivm leningen.
Het zit zo : eens je 'vaste' klant bent bij hen, (leningen, spaarboekjes, domicilieringen) zien ze niet meer zo nauw. Vaste opdrachten te laat uitvoeren enz, zodat je boets krijgt enz
Al die er zever over maken, zou men moeten buitengooien.
Andere banken betalen dat misschien ook aan de overheid, maar zit misschien al mee in je jaarlijkse kosten van je zichtrekening verrekend,en daarom zie je het niet.
zwembad schreef: ↑1 januari 2020, 12:43Ik ben benieuwd. Vertel en deel je ervaringen!YelitBiros schreef: ↑1 januari 2020, 11:30 ik kan er nog veel meer stommiteiten over vertellen, ivm leningen.
Wist niet dat Argenta een kantoor had in Thailand
Sebastiaan1985 schreef: ↑1 januari 2020, 13:23Dan heb je geparasiteerd of een grote "stash"
Nee, nachtshift gewerkt. En het eten tijdens Oudejaars nacht was betaald door de werkgever
Sebastiaan1985 schreef: ↑1 januari 2020, 13:23Dan heb je geparasiteerd of een grote "stash"
Nee, ik heb nachtshiften gewerkt, en op oudejaarsnacht was het eten betaald door de werkgever. Kerstdag mijn boterhammetjes meegedaan. Als alleenstaande heb ik meer dan de helft van wat ik verdien aan de belastingen afgegeven, parasiteren kan ik dat toch niet echt noemen
Nee, nachtshift gewerkt. En het eten tijdens Oudejaars nacht was betaald door de werkgever
Die 0,15€ zegelrecht werd jaren geleden ook al aangerekend. Aangezien ik m'n rekeningen niet echt meer gebruikte heb ik toen ook het boeltje gaan opzeggen.
Vroeger had je interessante spaarrekeningen en termijnrekeningen bij Argenta, tegenwoordig idd een bank van de middelmaat in alles wat ze doen of aanbieden. Ander en beter zou ik zeggen aan iedereen die zich bestolen voelt.
Vroeger had je interessante spaarrekeningen en termijnrekeningen bij Argenta, tegenwoordig idd een bank van de middelmaat in alles wat ze doen of aanbieden. Ander en beter zou ik zeggen aan iedereen die zich bestolen voelt.
-
- Newbie
- Contacteer:
Beste mensen,
Kijk jullie uittreksels van verleden jaar eens na.
Het is namelijk de 2de keer op rij dat Argenta deze taks aanrekent.
Dus het is niet juist als je zegt dat je niet verwittigd werd
Op 1 januari 2019 werd voor de eerste keer door argenta 0,15 cent aangerekend.
En blijkbaar weten velen onder ons niet dat dit voorgaande jaren ook werd betaald maar het verschil is dat Argenta deze kosten voor eigen rekening nam.
Dit is trouwens een tax die voor de staat bedoeld is als ik het goed heb en dat geld gaat dus niet naar de CEO zoals sommige mensen zeggen of om de overuren van de It ers mee te betalen.
Mvg
Kijk jullie uittreksels van verleden jaar eens na.
Het is namelijk de 2de keer op rij dat Argenta deze taks aanrekent.
Dus het is niet juist als je zegt dat je niet verwittigd werd
Op 1 januari 2019 werd voor de eerste keer door argenta 0,15 cent aangerekend.
En blijkbaar weten velen onder ons niet dat dit voorgaande jaren ook werd betaald maar het verschil is dat Argenta deze kosten voor eigen rekening nam.
Dit is trouwens een tax die voor de staat bedoeld is als ik het goed heb en dat geld gaat dus niet naar de CEO zoals sommige mensen zeggen of om de overuren van de It ers mee te betalen.
Mvg
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Haha, de verenigde Spaargidsers hebben HLN wakker gemaakt:
Consternatie bij spaarders over zegelrecht dat al 104 jaar bestaat
Consternatie bij spaarders over zegelrecht dat al 104 jaar bestaat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het nieuws was op....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Argenta gratis? Inderdaad als ze je willen aanvaarden. Juist op alles een antwoord gekregen nadat ik werd geweigerd. Het is de bedoeling dat je toch klant wordt en niet alleen voor een rekening, nu of op langere termijn, maar ze verplichten U niet. Inderdaad ze weigeren je gewoon. Voor de zoveelste keer is het weer bewezen dat eerlijkheid niet loont, ook niet bij argenta.
Inderdaad Annetje.
Alvast liever 15 cent dan wat anderen gaan aanrekenen voor een papieren overschrijving:
Papieren overschrijving kan straks tot 12 euro kosten.
Dit keer BNP Paribas Fortis
Die gasten nemen een euro voor een eurocent zeker ? 12 cent, daar zou een mens nog enig begrip kunnen opbrengen.
En dan zitten er hier een massa te janken over 15 eurocent
Niet te geloven dat er nog altijd mensen zijn die tijd hebben om over 15 cent te blijven doorbomen.