De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Kan je niet zelf naar zo'n grafiek kijken en zelf uw conclusie trekken....
Zo'n "dubbele top patroon" zie je zowat 3x per jaar, al 100 jaar lang, bij bijna elk aandeel of index, in de hele wereld...
Allicht zullen de beurzen dit jaar of volgend jaar 5% of 10 % afkoelen en dan weer vertrekken zoals ze al 100 jaar doen....
ps
Bekijk uw grafieken wel logaritmisch en niet % (standaard), want dan zie je beter de werkelijke jaarlijkse stijging, die uiteraard véél lager is als de samengestelde % stijging.
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Ik denk ook dat de beurs omlaag gaat. Als Trump wint weet hij ook dat een 3de termijn strikt genomen niet kan. Bij een tweede legislatuur kan hij dus doen en laten wat hij wil. Wat heeft hij dan te verliezen?
De man is ook gepensioneerd, naar een toekomstige loopbaan moet hij ook niet kijken! Lekker oorlog voeren en als een olifant in een porseleinwinkel marchanderen zijn dus de trefwoorden. Kortom, ongerustheid op de beurzen en dus gaan we omlaag!
De man is ook gepensioneerd, naar een toekomstige loopbaan moet hij ook niet kijken! Lekker oorlog voeren en als een olifant in een porseleinwinkel marchanderen zijn dus de trefwoorden. Kortom, ongerustheid op de beurzen en dus gaan we omlaag!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Jhn, ik kan alleen maar uitleggen dat alles teveel omhoog is gegaan. Verder heb ik alles gelezen, wat te lezen viel over Trump. Trump is een handige zakenman en indien nodig gaat hij over......''vul zelf maar in'' dat gaat mij te ver. Heb je ooit gelezen hoe Trump zijn Taj Mahal in Atlantic city van de ondergang heeft gered?Jhn schreef: ↑9 februari 2020, 19:54Kan u uitleggen waarom de beurs omlaag gaat gaan?Jozefien1969 schreef: ↑9 februari 2020, 19:43
Trump zal winnen denk ik...maar daarna gaat de beurs omlaag
Waarom ben je daar zo zeker van.
Diegene die toen aandelen hadden waren echt niet blij. De aandeelhouders gingen failliet en hij ging vrolijk verder.
Mij lijkt het alsof de kwaliteit van de glazen bollen serieus achteruit gaat want ze laten ondertussen al niet meer hetzelfde zien.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Eric2,
Welkom op dit forum. En wat ziet u?
Welkom op dit forum. En wat ziet u?
Een handelsoorlog met Europa voorspel ik.Kevva schreef: ↑9 februari 2020, 20:02 Ik denk ook dat de beurs omlaag gaat. Als Trump wint weet hij ook dat een 3de termijn strikt genomen niet kan. Bij een tweede legislatuur kan hij dus doen en laten wat hij wil. Wat heeft hij dan te verliezen?
Eigenlijk wil ik cash parkeren... Easy to say.
Na meer dan 10 jaar op dit forum zie ik dat de glazen bollen nog steeds niet werken en ik dus nog moet wachten om er eentje te kopen. Zodra hun kwaliteit beter is en ik er mij eentje kan veroorloven wil ik mij ook wel eens tot een voorspelling laten verleiden maar tot dan maak ik geen voorspellingen.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Geen voorspellingen, zegt u, Eric2? Bent u dan misschien familie van forumlid Dirk2?
d'ieteren morgen voorruit ?
goede beslissing om groter aandeel te nemen in Belron, het goudhaantje
GO d'ieteren!!
goede beslissing om groter aandeel te nemen in Belron, het goudhaantje
GO d'ieteren!!
Heeft Debka al een nieuwe datum ingepland voor de aanval op Israël?SparSpaar schreef: ↑25 januari 2020, 19:53 Er zijn in stilte voorbereidingen bezig tegen een verwachte Iraanse aanval op Israel, verwacht rond 11 feb.
https://www.debka.com/
Nostradamus was gisteren niet bereikbaar. Later update.
Vanochtend een eerste pakket Colruyt gekocht aan €45,28
Komaan Jef
Komaan Jef
75% aandelen, 16% obligaties, 9% cash
Serieze prik. Zie dat de oppositie goed mee volgt.Yaris schreef: ↑12 februari 2020, 12:41Heeft Debka al een nieuwe datum ingepland voor de aanval op Israël?SparSpaar schreef: ↑25 januari 2020, 19:53 Er zijn in stilte voorbereidingen bezig tegen een verwachte Iraanse aanval op Israel, verwacht rond 11 feb.
https://www.debka.com/
Welaan dan:
- 11 feb is zowat de 11 juli van Iran
- Iran had gezegd op of rond die datum terug te slaan voor de moord op Suleiman. De toespraken van Chameini en Rohani klinken als vooroorloogse katholieke preken en duren uren (maar zijn véél minder vredlievend). Veel geduld nodig om ze door te nemen.
- een week voordien heeft het hoofd van Centcom, generaal McKenzie een blitzbezoek gebracht aan Irak, zogezegd omwille van een besluit van de Iraakse regering. DEBKA spreekt in de titel echter duidelijk over Hezballah. Heeft hij gedreigd Iran te njoeken ?
https://www.debka.com/pro-hizballah-pri ... o-baghdad/
- Uitgesteld is niet afgesteld. Iran heeft gezegd dat de wraak zeker ging komen maar onverwacht zou zijn
- Iran heeft ondertussen Russische precisie raketten gekregen en bewezen er mee te kunnen omgaan
- Besluit: denk niet dat we hier met klassieke Oosterse grootspraak te maken hebben.
- Hou je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
De beurzen hechten blijkbaar niet veel belang aan deze materie.
Waarschijnlijk lezen de beurzen Spaargids niet.
Waarschijnlijk lezen de beurzen Spaargids niet.
BEL20 op hoogste peil in 12 jaar : en nu ?