meubels verkopen
-
- Full Member
- Contacteer:
meubels verkopen
Kan iemand raad geven hoe het best degelijke meubels te verkopen?
Re: meubels verkopen
Mijn ervaring is dat je ze bijna gratis moet geven of je geraakt er niet vanaf. Als mensen soms dringend moeten verhuizen, zien ze soms geen andere uitweg dan de kringwinkel, of zelfs het recyclagepark. En dan moet je ze zelf nog afbreken en tot het gelijkvloers brengen.deenigekeuze schreef: ↑16 februari 2020, 08:48 Kan iemand raad geven hoe het best degelijke meubels te verkopen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heeft online verkopen geen betere kansen?
Als je ziet hoeveel mensen hun meubels gratis weggeven via online websites, is er weinig kans dat je ze online zal kunnen verkopen.
Zet het gewoon overal op:
Probeer het via 2dehands.be (opleten voor fraude!!)
Ook heb je op facebook van die lokale groepen "ik verkoop iets in de regio xxx".
Via zo'n groep heb ik al wel wat kunnen verkopen.
Zoals hierboven gezegd:
Meubels verkopen blijkbaar niet meer. Enkel als het nieuw is aan 1/10 van de prijs.
Als er een kras op zit, kan je het al vergeten.
Probeer het via 2dehands.be (opleten voor fraude!!)
Ook heb je op facebook van die lokale groepen "ik verkoop iets in de regio xxx".
Via zo'n groep heb ik al wel wat kunnen verkopen.
Zoals hierboven gezegd:
Meubels verkopen blijkbaar niet meer. Enkel als het nieuw is aan 1/10 van de prijs.
Als er een kras op zit, kan je het al vergeten.
Als het echt degelijke meubels zijn, dingen je gerust 5 keer kan verhuizen, dan zijn onze nieuwe Belgen uw doelgroep. 2dehands.be is dan the place 2 be. Veel en duidelijke foto's alsook lage prijzen verhogen je verkoopkansen.
Onze nieuwe belgen doen dat zo : ze maken een afspraak, en ze horen je uit wanneer die meubels echt weg moeten, dan geven ze een klein voorschot, en ze beloven één dag op voorhand je meubels op te halen.
Dan komen ze inderdaad op hun afspraak, één dag op voorhand, maar zeggen dan dat ze de prijs toch te hoog vinden, en ze verlagen hem met méér dan 50%. Je stemt daar natuurlijk mee in omdat ze buiten moeten.
Zo doen ze dat, en als je toch niet akkoord bent, eisen ze ook hun voorschot(je) terug. Meestal staan ze daar mer 3 of 4 man, binnen in je huis, dus oppassen wat je zegt.
Dan komen ze inderdaad op hun afspraak, één dag op voorhand, maar zeggen dan dat ze de prijs toch te hoog vinden, en ze verlagen hem met méér dan 50%. Je stemt daar natuurlijk mee in omdat ze buiten moeten.
Zo doen ze dat, en als je toch niet akkoord bent, eisen ze ook hun voorschot(je) terug. Meestal staan ze daar mer 3 of 4 man, binnen in je huis, dus oppassen wat je zegt.
Ge hebt teveel roddels gelezen, trollenmans. Die nieuwe Belgen komen langs met een pak geld op zak, keuren je spullen en geven een zo laag mogelijke prijs. Niks mis mee toch als je geen andere kopers hebt? Als je het zelf goed speelt, zijn ze binnen de 30 minuten buiten met de meubelen. Verkopen is dus ook een kunst ... 

-
- Full Member
- Contacteer:
Bedankt voor de info, maar misschien ben ik een nieuwe Belg 

Dan moet het zaakje op 10 minuten beklonken zijn.