Holdings
TIP
Re: Holdings
Kardan (holding in Israel) www.kardan.nl
Vet dividend ontvangen vorig jaar + Koers steeg enorm de laatste tijd.
Ja, fantastisch. 66% gezakt het voorbije jaarlaeka schreef: ↑18 februari 2020, 15:44 Kardan (holding in Israel) www.kardan.nl
En dividend 0 sinds jaren.NTO schreef: ↑18 februari 2020, 15:55Ja, fantastisch. 66% gezakt het voorbije jaarlaeka schreef: ↑18 februari 2020, 15:44 Kardan (holding in Israel) www.kardan.nl
Laeka is een grapjas
Nu, in het verleden heeft hij hier dikwijls gezegd dat hij alweer zijn positie in een of ander illiquide aandeel verhoogd had.
Nu, als je zoiets beweert, dan check je beter wel of er transacties geweest waren die dag. Wat Laeka niet deed
Beste,NTO schreef: ↑18 februari 2020, 16:04En dividend 0 sinds jaren.
Laeka is een grapjas
Nu, in het verleden heeft hij hier dikwijls gezegd dat hij alweer zijn positie in een of ander illiquide aandeel verhoogd had.
Nu, als je zoiets beweert, dan check je beter wel of er transacties geweest waren die dag. Wat Laeka niet deed
Zoek ne keer op Kardan in ISRAEL ! U kletst uit uw nek zoals het niet schoon meer is! Hoeveel zetten we erop dat ik Kardan in Israel heb. natuurlijk is dat een afsplitsing van kardan dat zo goed als op de fles was maar er was een doorstart in ISRAEL.
Zo weinig kennis hebt u ervan en u maakt u steeds onsterfelijk belachelijk.
Gisteren wat goudmunten gaan kopen en zonet is mijn order toch afgegaan op Camellia. Bijgekocht dus.
Tevens wat turbo's op goud en zilver gisteren en vandaag bijgekocht.
Tevens wat turbo's op goud en zilver gisteren en vandaag bijgekocht.
Laeka, wij hebben jou al lang door. Wind je niet op.
Ik vind het fijn om jouw sprookjes te lezen.
Vanaf nu doen we alsof we je geloven en jij schrijft rustig verder aan jouw fabels de Laeka
Ik vind het fijn om jouw sprookjes te lezen.
Vanaf nu doen we alsof we je geloven en jij schrijft rustig verder aan jouw fabels de Laeka
nog vergeten BELRECA de laatzijde leeggekocht op 14/02
Laatste koers op de beurs van Tel Aviv: 13,7. Hoogste koers het voorbije jaar: 38,4laeka schreef: ↑18 februari 2020, 16:08Beste,NTO schreef: ↑18 februari 2020, 16:04
En dividend 0 sinds jaren.
Laeka is een grapjas
Zoek ne keer op Kardan in ISRAEL ! U kletst uit uw nek zoals het niet schoon meer is! Hoeveel zetten we erop dat ik Kardan in Israel heb. natuurlijk is dat een afsplitsing van kardan dat zo goed als op de fles was maar er was een doorstart in ISRAEL.
Zelfs wie sprookjes vertelt zoals jij, zou toch een minimum aan research moeten doen
Turbo Nasdaq short aangekocht en is aan het lopen.
Zo dat was het dan alweer voor vandaag.
Zo dat was het dan alweer voor vandaag.
Mijn excuses. Ik heb me vergist. Vandaag is er nog eens 20,44% van de koers gegaan.NTO schreef: ↑18 februari 2020, 16:26Laatste koers op de beurs van Tel Aviv: 13,7. Hoogste koers het voorbije jaar: 38,4laeka schreef: ↑18 februari 2020, 16:08
Beste,
Zelfs wie sprookjes vertelt zoals jij, zou toch een minimum aan research moeten doen
Huidige koers: 10,9.
Fameuze stijging het voorbije jaar: van 38,4 naar 10,9
Ik veronderstel dat Laeka het over deze aandelen heeft: https://www.tase.co.il/en/market_data/s ... major_data ?
Op deze grafiek zie ik toch ook wel een stijging.
Ik vind het wel leuk dat Laeka hier soms wel heel obscure holdings komt melden die heel zelden in de pers komen. Deze kunnen wel een interessante belegging zijn, maar we moeten altijd een heel belangrijke regel in onze gedachten houden en dat is om steeds zelf je huiswerk te doen. Het gaat immers over uw eigen centen.
Mvg,
Geblin
Ik vind het wel leuk dat Laeka hier soms wel heel obscure holdings komt melden die heel zelden in de pers komen. Deze kunnen wel een interessante belegging zijn, maar we moeten altijd een heel belangrijke regel in onze gedachten houden en dat is om steeds zelf je huiswerk te doen. Het gaat immers over uw eigen centen.
Mvg,
Geblin
Klopt altijd eerst je huiswerk maken. Vorig jaar was er een dividend dat bijna 10 keer hoger lag dan mijn inleg.Geblin schreef: ↑18 februari 2020, 19:41 Ik veronderstel dat Laeka het over deze aandelen heeft: https://www.tase.co.il/en/market_data/s ... major_data ?
Mvg,
Geblin
Roerende voorheffing en kosten inbegrepen.
Wie heeft BlackRock, Inc. in portefeuille
https://www.marketscreener.com/BLACKROCK-INC-11862/
https://finance.yahoo.com/quote/BLK?p=B ... c=fin-srch
https://www.marketscreener.com/BLACKROCK-INC-11862/
https://finance.yahoo.com/quote/BLK?p=B ... c=fin-srch
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
@jonie
Het zou helpen als je in enkele zinnen vooraf een samenvatting zou geven van bewuste artikels, dan kan de Spaargidser beoordelen of hij het zal lezen
Het zou helpen als je in enkele zinnen vooraf een samenvatting zou geven van bewuste artikels, dan kan de Spaargidser beoordelen of hij het zal lezen
Dank om deze pareltjes met ons te delen .
Anderen constant afbreken ipv bijdragen te posten waar we wat aan hebben en van kunnen leren, is voor sommigen tegenwoordig helaas teveel gevraagd...