Holdings
TIP
Re: Holdings
Belreca vandaag 120€, dank aan de tipgever.
-
- Hero Member
- Contacteer:
NTO ga er nu maar vanuit dat gij en Laeka een andere manier van beleggen hebben.
Voor de lezers van dit forum is het wel interessant om één en ander te controleren.
Ik neem dan wel aan dat niemand blindelings koopt toch?
Ik begrijp dat Laeka niet uw beleggingsstijl heeft maar ik snap niet waarom u hem helemaal afkraakt. U zou kunnen zeggen: Wees voorzichtig met Laeka haar beleggingen; ze zijn nogal ''explosief en niet liquide" om het in uw ogen te benoemen.
Laeka benoemt zijn beleggingen, de meeste doen dat niet; u ook niet. Ik heb ( als leek ) toch een belegging benoemt: KKR. Pfff...ik ben en blijf een leek. Beleggen is gokken. Denk dat we graag horen NTO waar uw beleggingen uit bestaan....
Voor de lezers van dit forum is het wel interessant om één en ander te controleren.
Ik neem dan wel aan dat niemand blindelings koopt toch?
Ik begrijp dat Laeka niet uw beleggingsstijl heeft maar ik snap niet waarom u hem helemaal afkraakt. U zou kunnen zeggen: Wees voorzichtig met Laeka haar beleggingen; ze zijn nogal ''explosief en niet liquide" om het in uw ogen te benoemen.
Laeka benoemt zijn beleggingen, de meeste doen dat niet; u ook niet. Ik heb ( als leek ) toch een belegging benoemt: KKR. Pfff...ik ben en blijf een leek. Beleggen is gokken. Denk dat we graag horen NTO waar uw beleggingen uit bestaan....
Zit serieus zwaar in Tubize.
Iemand een zicht op de huidige discount?
Iemand een zicht op de huidige discount?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
(bron De Tijd 14/1/20)
Tubize heeft 68,1 miljoen UCB-aandelen in portefeuille, terwijl er maar 44,5 miljoen stukken Tubize noteren. Elk aandeel Tubize vertegenwoordigt dus 1,53 'onderliggende' aandelen UCB. Daar moet je wel de 86 miljoen euro schulden - 1,93 euro per aandeel - van aftrekken.
37%?
(92.54*1.53)-1.93 = 139.6562 (NAV TUB)
Koers tub = 75.8
75.8 / 139.6562 = 54.67%
Discount 45% of fout in berekening?