Holdings
TIP
Re: Holdings
Belreca vandaag 120€, dank aan de tipgever.
-
- Hero Member
- Contacteer:
NTO ga er nu maar vanuit dat gij en Laeka een andere manier van beleggen hebben.
Voor de lezers van dit forum is het wel interessant om één en ander te controleren.
Ik neem dan wel aan dat niemand blindelings koopt toch?
Ik begrijp dat Laeka niet uw beleggingsstijl heeft maar ik snap niet waarom u hem helemaal afkraakt. U zou kunnen zeggen: Wees voorzichtig met Laeka haar beleggingen; ze zijn nogal ''explosief en niet liquide" om het in uw ogen te benoemen.
Laeka benoemt zijn beleggingen, de meeste doen dat niet; u ook niet. Ik heb ( als leek ) toch een belegging benoemt: KKR. Pfff...ik ben en blijf een leek. Beleggen is gokken. Denk dat we graag horen NTO waar uw beleggingen uit bestaan....
Voor de lezers van dit forum is het wel interessant om één en ander te controleren.
Ik neem dan wel aan dat niemand blindelings koopt toch?
Ik begrijp dat Laeka niet uw beleggingsstijl heeft maar ik snap niet waarom u hem helemaal afkraakt. U zou kunnen zeggen: Wees voorzichtig met Laeka haar beleggingen; ze zijn nogal ''explosief en niet liquide" om het in uw ogen te benoemen.
Laeka benoemt zijn beleggingen, de meeste doen dat niet; u ook niet. Ik heb ( als leek ) toch een belegging benoemt: KKR. Pfff...ik ben en blijf een leek. Beleggen is gokken. Denk dat we graag horen NTO waar uw beleggingen uit bestaan....
Zit serieus zwaar in Tubize.
Iemand een zicht op de huidige discount?
Iemand een zicht op de huidige discount?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
(bron De Tijd 14/1/20)
Tubize heeft 68,1 miljoen UCB-aandelen in portefeuille, terwijl er maar 44,5 miljoen stukken Tubize noteren. Elk aandeel Tubize vertegenwoordigt dus 1,53 'onderliggende' aandelen UCB. Daar moet je wel de 86 miljoen euro schulden - 1,93 euro per aandeel - van aftrekken.
37%?
(92.54*1.53)-1.93 = 139.6562 (NAV TUB)
Koers tub = 75.8
75.8 / 139.6562 = 54.67%
Discount 45% of fout in berekening?
(92.54*1.53)-1.93 = 139.6562 (NAV TUB)
Koers tub = 75.8
75.8 / 139.6562 = 54.67%
Discount 45% of fout in berekening?
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... source=SIM
Wat een week... vandaag nog maar eens Belreca gekocht. gisteren ook trouwens
en dan die turbo's alles grasgroen
Cambodge ook groen enz...teveel om op te noemen
en dan die turbo's alles grasgroen
Cambodge ook groen enz...teveel om op te noemen
Je bent niet alleen, 80% op dit forum heeft last, om met concrete voorbeelden, voor de dag te komen van hun fantastische resultaten, tenzij achteraf met (matige) éénmalige treffers…
https://ruudmeulenberg.nl/geluk/uitstelgedrag/
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Even corrigeren: het voorbeeld dat Laeka vandaag geeft, Cambodge, is wel degelijk 0,8% gestegen vandaag.jonie schreef: ↑21 februari 2020, 19:22Je bent niet alleen, 80% op dit forum heeft last, om met concrete voorbeelden, voor de dag te komen van hun fantastische resultaten, tenzij achteraf met (matige) éénmalige treffers…
Laeka is wel vergeten te melden dat het aandeel al meer dan 4 jaar in een dalende trend zit. Dan is het normaal dat het nu en dan eens een beetje omhoog gaat.
Ik ben er nog altijd niet uit of Laeka een fantast is die zijn eigen verzinsels gelooft, of dat hij gewoon iedereen op dit forum aan het uitlachen is met zijn sprookjes.
Beste,NTO schreef: ↑21 februari 2020, 21:08Even corrigeren: het voorbeeld dat Laeka vandaag geeft, Cambodge, is wel degelijk 0,8% gestegen vandaag.jonie schreef: ↑21 februari 2020, 19:22
Je bent niet alleen, 80% op dit forum heeft last, om met concrete voorbeelden, voor de dag te komen van hun fantastische resultaten, tenzij achteraf met (matige) éénmalige treffers…
Laeka is wel vergeten te melden dat het aandeel al meer dan 4 jaar in een dalende trend zit. Dan is het normaal dat het nu en dan eens een beetje omhoog gaat.
Ik ben er nog altijd niet uit of Laeka een fantast is die zijn eigen verzinsels gelooft, of dat hij gewoon iedereen op dit forum aan het uitlachen is met zijn sprookjes.
al gezien welk dividend cambodge uitgekeerd heeft vorig jaar. En heb nog niet zo lang geleden een gedeelte verkocht en nu een paar stukken weer bijgekocht om mijn gemiddelde naar beneden te halen.
Wanneer ga jij nu eens iets interessant zeggen?
Aangezien je het zelf nIet weet, heb ik het even voor je opgezocht: 180€. Het jaar ervoor ook, en het jaar ervoor 48€.
Het laatste dividend aan de laatste koers is een rendement van 2,95%.
De laatste jaren is het aandeel voortdurend gedaald:
Op 1 jaar: -5,43%
Op 3 jaar: -12,86%
Op 5 jaar: -25,42%.
Succes met het bijkopen om je gemiddelde te verlagen.
PS: is dat interessant in jouw ogen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb even gekeken naar Boursorama ( of zoiets ) het klopt wat NTO schrijft. Ik wil noch Laeka noch NTO te kort doen. Dus Laeka waarom beleggen in Cambodge? En NTO welke alternatieven heeft U?NTO schreef: ↑23 februari 2020, 17:28Aangezien je het zelf nIet weet, heb ik het even voor je opgezocht: 180€. Het jaar ervoor ook, en het jaar ervoor 48€.
Het laatste dividend aan de laatste koers is een rendement van 2,95%.
De laatste jaren is het aandeel voortdurend gedaald:
Op 1 jaar: -5,43%
Op 3 jaar: -12,86%
Op 5 jaar: -25,42%.
Succes met het bijkopen om je gemiddelde te verlagen.
PS: is dat interessant in jouw ogen?