Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Val in herhaling, maar in 1958 waren er 1 tot 4 mio griepdoden en niemand lag er van wakker. Wat gaan we nog in de media te verwerken krijgen vooraleer we aan dat getal zitten ?
De planeet heeft af en toe eens een opruimactie nodig.
Ik probeer er alleen niet bij te zijn als ze het grof vuil buiten zetten.
Ik probeer er alleen niet bij te zijn als ze het grof vuil buiten zetten.
Ik heb 1958 niet meegemaakt, maar inderdaad, wat een hysterie voor die paar doden. Minstens het duizendvoud hiervan zou nog steeds maar een druppel op een hete plaat zijn voor wat betreft overbevolking van de planeet.
Ze hadden trouwens hier in België toch medicatie gevonden die werkt en goedkoop te produceren is en snel beschikbaar?
... ik zal zelfs de moeite niet doen om het je uit te leggen, laat maar ... kijk maar naar het voetbal (of gaat dat niet door omdat er een beetje teveel wind zit)
Bedankt voor je inhoudelijke reactie. Zal er verder niet op ingaan, je gelooft wat je wil geloven.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Same ... als je enige tegenreactie een verwijzing naar een samenzweringstheorie is dan is die evenmin inhoudelijk ... verklaar me eens HOE het zou komen dat Afrika op dit moment zou gespaard zou zijn door het coronavirus GOED wetende dat Afrika vol zit met Chinese bedrijven ...
Omdat de Chinezen die in Afrika zitten gezond zijn?
Mijn insziens ligt de bewijslast bij diegene die stellingen maakt die afwijken van de algemeen aangenomen theorie. Die is nog steeds dat er geen besmettingen in Afrika zijn. Daar heb ik helemaal geen verklaring voor nodig, dat is gewoon het officiële standpunt.
Jij wijkt daarvan af zonder motivatie, dus deed ik maar 2 suggesties: complot of incompetentie.
Omtrent dat Afrika volloopt met Chinese bedrijven: bij mij op 't werk lopen er ook Chinezen rond, en Chinatown in Brussel zit er vol van. Dat maakt die mensen nog niet besmet. Misschien is het een optie dat de Chinese quarantaine voorlopig gewoon werkt?
Jij wijkt daarvan af zonder motivatie, dus deed ik maar 2 suggesties: complot of incompetentie.
Omtrent dat Afrika volloopt met Chinese bedrijven: bij mij op 't werk lopen er ook Chinezen rond, en Chinatown in Brussel zit er vol van. Dat maakt die mensen nog niet besmet. Misschien is het een optie dat de Chinese quarantaine voorlopig gewoon werkt?
Er is wel degelijk een corona geval in Afrika, in Egypte geloof ik.
Maar bon, of de mensen nu doodgaan aan Ebola of Corona, maakt eigenlijk in essentie niet zo heel veel uit.
Ze zijn daar al meer gewoon, ze zullen van een griepje wel niet wakker liggen.
Binnen een maand of 3-4 verdwijnt het vanzelf en zullen we op een balans uitkomen van een kleine 50.000 doden in het slechtste geval.
Maar bon, of de mensen nu doodgaan aan Ebola of Corona, maakt eigenlijk in essentie niet zo heel veel uit.
Ze zijn daar al meer gewoon, ze zullen van een griepje wel niet wakker liggen.
Binnen een maand of 3-4 verdwijnt het vanzelf en zullen we op een balans uitkomen van een kleine 50.000 doden in het slechtste geval.
Het officiële standpunt is dat er in Noord-Korea ook geen besmettingen zijn ... alhoewel algemeen geweten is dat er al heel wat besmettingen zijn ... ik neem aan dat ik incompetent ben of aan complottheorieën doe ...RGiskard schreef: ↑23 februari 2020, 19:23 Mijn insziens ligt de bewijslast bij diegene die stellingen maakt die afwijken van de algemeen aangenomen theorie. Die is nog steeds dat er geen besmettingen in Afrika zijn. Daar heb ik helemaal geen verklaring voor nodig, dat is gewoon het officiële standpunt.
Ik denk eerder dat jij in sprookjes gelooft als je "echt" denk dat er in Afrika nog geen gevallen zijn ... ik laat je verder sprookjesboeken lezen ...
Kan je me in een persoonlijk bericht dan ook even de lottocijfers van komende woensdag en misschien ook - voor de zekerheid mocht je je vergissen in die woensdag - van zaterdag doorsturen ... of nog beter stuur me direct je glazen bol ...
Zonder glazen bol : ik ben er NU al van overtuigd dat de Olympische Spelen in Tokio dit jaar niet zullen doorgaan om maar iets te noemen en binnen hier en een paar weken worden alle grote evenementen in België en bij uitbreiding Europa afgelast !
Is genoteerd
-
- Full Member
- Contacteer:
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN !
Kent iemand een goede ETF die belegt in uitvaartcentra/doodskisten?