Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Vanaf een temperatuur van 46°C zou dat zijn. Je mag mij eens zeggen waar ter wereld je die 46°C kan overstijgen voor een langere periode.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Australië in de zomer? Jammer dat alle bossen daar al af gefikt zijn, anders kon je wat 'bijstoken' op de 'frissere' dagen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Full Member
- Contacteer:
die zijn er nog niet
maar er wordt aan gewerkt.
je kunt ook in bosbouw of timber wood investeren. de prijs van hout zal fors stijgen als er 7,7 miljard doodskisten moeten getimmerd worden.
rechtstreeks bos aankopen of timber is natuurlijk niet eenvoudig voor de particuliere belegger.
het moet dus via grondstoffondsen -en trackers, maar die werken via future contracten en dan zie je je geld door contango verdampen.
of je kunt vooruit kijken...
omdat binnenkort niemand meer weet waar kruipen om nog aan het virus te ontsnappen, zal iedereen tegen elke prijs de ruimte ingeschoten willen worden.
daarom knalt de koers van Virgin Galactic (ticker: SPCE) de voorbije paar dagen met 100-den procenten omhoog.
je zult dus helaas duur moeten instappen.
moeilijk allemaal... zeker niet makkelijk voor een kleine belegger om een beetje te profiteren van de apocalyps.
als je wat meer geduld hebt kun je echter ook al een goeie zaak doen dicht bij huis, bvb een Kinepolis.
als die hele doomsday mass extinction achter de rug is zullen topregisseurs zoals een Spielberg of Emmerich er zeker een kaskraker à la "2012" of "Independance Day" over willen draaien.
die gaan dan volle zalen trekken wat dan weer goed is voor de omzet van bioscoopketens.
In Italië intussen meer dan 210 besmettingen (waarvan 4 doden). Het gaat razendsnel in Italië en het Verenigd Koninkrijk. Wij zitten er middenin.
Beurzen gaan 2,90% lager in Europa!
Beurzen gaan 2,90% lager in Europa!
Wel, neen dus. Ze zijn pas met tellingen begonnen, dus is het logisch dat er een plotse stijging is.
Dat dit virus ook in Europa zou neerdalen mag geen verrassing zijn. Dat het al bij al zo lang geduurd heeft wel. Geen reden tot paniek. Keep Cool.
Een uur geleden is een zesde slachtoffer in Italië gevallen. Het gaat om een man die in behandeling was voor kanker. Hij heeft er Corona bovenop gekregen en dat is hem fataal geworden.
De mortaliteit in Europa ligt hoger dan 3%.
De mortaliteit in Europa ligt hoger dan 3%.
Wat is het nu Kevva?Kevva schreef: ↑2 februari 2020, 00:06 Jaarlijks sterven in België 1000 mensen aan de griep. Bij Corona zijn er op heden 280 doden gevallen en dat is dan nog eens wereldwijd!
Waar maken de beurzen zich druk om? Het aantal doden in het verkeer is nog X-aantal keer hoger.
Corona is een heftige griep maar de meesten zijn na 2 weken wel volledig genezen! Ik zou zo een vliegtuig durven opstappen richting Wuhan. Veel schrik zou ik niet hebben en als ik het al zou oplopen, who cares! Dat geneest vanzelf wel!
Het was een heftige griep die een pandemie geworden is, nietwaar Kevva? Het blijft wel een griep.
Ik geef het nog een dag of 4-5 voor het hier opduikt. Mijn neef woont trouwens in Milaan. Ik zal hem eens vragen of er nog mondmaskertjes te verkrijgen zijn daar.
Voor de mensen die op reis gaan naar Italië. Een annulatieverzekering dekt bijna nooit een epidemie en de meeste annulatieverzekeringen zullen bijgevolg niet tussenkomen, ook al zou er een negatief reisadvies zijn.
+1Kevva schreef: ↑2 februari 2020, 00:06 Jaarlijks sterven in België 1000 mensen aan de griep. Bij Corona zijn er op heden 280 doden gevallen en dat is dan nog eens wereldwijd!
Waar maken de beurzen zich druk om? Het aantal doden in het verkeer is nog X-aantal keer hoger.
Corona is een heftige griep maar de meesten zijn na 2 weken wel volledig genezen! Ik zou zo een vliegtuig durven opstappen richting Wuhan. Veel schrik zou ik niet hebben en als ik het al zou oplopen, who cares! Dat geneest vanzelf wel!
Men houdt hier duizenden stokoude mensen tegen hun wil in leven. Een pittig griepje kan wonderen doen.
Op reis gaan is geen probleem, het is terug raken zonder virus. Het is overal krokusvakantie dus en massa mensen zijn gaan skiën in Italië. Ik moet er geen tekening bij maken zeker.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het is geen griep, het is een Corona-virus, eentje in de familie van de 'verkoudheidsvirussen'. Mocht het een griep zijn had het de naam H*N* gekregen. (met * een cijfer)
Influenza A groep 1: H1N1 · Spaanse griep · Mexicaanse griep
Influenza A groep 2: H2N2 · Aziatische griep
Influenza A groep 3: H3N2 · Hongkonggriep
Influenza A groep 5: H5N1 · H5N2 · H5N8
Influenza A groep 7: H7N7 · H7N9
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.