Holdings
TIP
Re: Holdings
Dure holdings zoals Brederode en Prosus hebben vandaag wat klappen gekregen! onder hoog volume iedereen naar de uitgang dus
Gisteren avond verkooporder afgegaan op Nasdaq turbo short resultaat iets meer dan 74% winst (kosten en beurstaxen inbegrepen).
Zonet turbo long silver bijgekocht en financiere de l'odet bijgekocht.
Zonet turbo long silver bijgekocht en financiere de l'odet bijgekocht.
Nog vergeten portie Wendel bijgekocht.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Waar vinden we de hoogste holdingkortingen?
https://www.idsud.com/ is een kandidaat met haar belang van 2,626% in La Française Des Jeux.
Maar er zijn beter beheerde holdings.
https://www.idsud.com/ is een kandidaat met haar belang van 2,626% in La Française Des Jeux.
Maar er zijn beter beheerde holdings.
Dan zit ik toch graag in de hoek, waar de grootste klappen vallen…. en de minste korting...
De laatste 3 jaar zijn de duurste: Sofina, Brederode, Investor AB, BlackRock, elk jaar de grootste winnaar, en ondanks hun grote klappen, de eindwinnaars...
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Duur is natuurlijk relatief, ik heb wel wat holdings die ik nu te duur vind om bij te kopen. Destijds heb ik ze echter aan mooie prijzen kunnen kopen. Zolang hun onderliggende beleggingen/bedrijven goed blijven presteren mogen ze gerust in me portfolio blijven zitten.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
FFP aangekocht
TURBO LONG gekocht op WENDEL, ACKERMANS VAN HAAREN en Bollore
Anglo eastern plantation een pakket verkocht
TURBO LONG gekocht op WENDEL, ACKERMANS VAN HAAREN en Bollore
Anglo eastern plantation een pakket verkocht
Een pakket Financiere de l'odet en een pakket HAL TRUST gekocht
Een tweede pakket Anglo eastern plantation verkocht
Een tweede pakket Anglo eastern plantation verkocht
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hey Laeka,
Alles gaat naar beneden maar Brederode gaat omhoog! Dat is toch speciaal. Bijkopen dus wanneer het ietwat lager staat toch?
Alles gaat naar beneden maar Brederode gaat omhoog! Dat is toch speciaal. Bijkopen dus wanneer het ietwat lager staat toch?
Koop maar Brederode bij dan he!Jozefien1969 schreef: ↑26 februari 2020, 20:02 Hey Laeka,
Turbo long gold een pakket verkocht
Turbo long zilver een pakket verkocht
Turbo short Dow jones is sinds gisteravond aan het lopen aangekocht dus
laeka schreef: ↑27 februari 2020, 12:03Koop maar Brederode bij dan he!Jozefien1969 schreef: ↑26 februari 2020, 20:02 Hey Laeka,
Turbo long gold een pakket verkocht
Turbo long zilver een pakket verkocht
Turbo short Dow jones is sinds gisteravond aan het lopen aangekocht dus
Proficiat met de short op de dow Jones. Die was door zijn 200 MA (rode lijn) gevallen.
Zie blauwe pijl rechts wat de koers nu voorbeurs is.
Wel vandaag de S&P vandaag in de gaten houden omdat het 200 MA daar aan het naderen is.
Oppassen dus of ze daar niet gaan opveren. Ik ben benieuwd ondanks dat ik enorm grote verkoop darkpool orders zie staan in QCOM, GOOGL en MSFT.
Ik ben nu de slaaf van het opvolgen van GILD MRNA APT VIR en LAKE die hebben het meeste momentum.
Maar als dit gaat retracen zal dat dit vlug naar beneden gaan. Dus alle 5 min. intraday naar die grafieken kijken. Vervelend ik kan niet meer van mijn monitoren weg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Had dat gezien hoor! Microsoft kwam gisteren nabeurs met omzet waarschuwingDirk2 schreef: ↑27 februari 2020, 14:34
Proficiat met de short op de dow Jones. Die was door zijn 200 MA (rode lijn) gevallen.
Zie blauwe pijl rechts wat de koers nu voorbeurs is.
Wel vandaag de S&P vandaag in de gaten houden omdat het 200 MA daar aan het naderen is.
Oppassen dus of ze daar niet gaan opveren. Ik ben benieuwd ondanks dat ik enorm grote verkoop darkpool orders zie staan in QCOM, GOOGL en MSFT.
Ik ben nu de slaaf van het opvolgen van GILD MRNA APT VIR en LAKE die hebben het meeste momentum.
Maar als dit gaat retracen zal dat dit vlug naar beneden gaan. Dus alle 5 min. intraday naar die grafieken kijken. Vervelend ik kan niet meer van mijn monitoren weg.
KBC ancora in het portje.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior