Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Die survival trainingen die ik ooit gevolgd heb kunnen misschien nog van pas komen
Nu we toch met onzin bezig zijn
https://nieuwspaal.nl/tip-snel-al-je-vr ... ronavirus/
https://nieuwspaal.nl/grensdoek-moet-be ... genhouden/
Nu we toch met onzin bezig zijn
https://nieuwspaal.nl/tip-snel-al-je-vr ... ronavirus/
https://nieuwspaal.nl/grensdoek-moet-be ... genhouden/
Havermout ... Lekker...
@Geebee :
Over de ratten : die kan je makkelijk kweken. Konijnen ook wel. Maar ik denk dat niets makkelijker te kweken is dan ratten. Als ik bij ons achteraan in de hof wat lekkers zou leggen en daarna datzelfde op een rattenval aanbreng moet ik toch wat proteïnen kunnen verschansen.
Maar ik denk niet dat dat nodig zal zijn..en ik hoop ook van niet. Als ik dacht dat dat nodig zou zijn, dan kocht ik nu een konijn of vier en ik zou beginnen er mee te kweken.
Misschien begin ik eerder nog met het afrijden en eten van gras.
Kweken met kippen gaat ook vlot maar dat gaat toch de dagelijkse honger maar amper stillen tenzij je de eieren meerekent.
Vandaag een bijna vriesdag. Maar één ei gevangen in het hok..
@Geebee :
Over de ratten : die kan je makkelijk kweken. Konijnen ook wel. Maar ik denk dat niets makkelijker te kweken is dan ratten. Als ik bij ons achteraan in de hof wat lekkers zou leggen en daarna datzelfde op een rattenval aanbreng moet ik toch wat proteïnen kunnen verschansen.
Maar ik denk niet dat dat nodig zal zijn..en ik hoop ook van niet. Als ik dacht dat dat nodig zou zijn, dan kocht ik nu een konijn of vier en ik zou beginnen er mee te kweken.
Misschien begin ik eerder nog met het afrijden en eten van gras.
Kweken met kippen gaat ook vlot maar dat gaat toch de dagelijkse honger maar amper stillen tenzij je de eieren meerekent.
Vandaag een bijna vriesdag. Maar één ei gevangen in het hok..
Daarnet gehoord dat er in ons land 4000 mensen de griep hebben. Aan de griep sterven 0,5% van de besmette gevallen. 20 mensen dus (in dit geval).
Ik las gisteren een artikel van een wetenschapper die zei dat dit jaar 70% van de wereldbevolking in aanraking zou komen met Covid-19. We zijn met 7.800.000.000 op de wereld.
Concreet zou dat willen zeggen dat 5.460.000.000 mensen besmet geraken, dat is dus de Spaanse griep ver achter ons laten!
Het dodentol is 3,50% (op dit moment, eind februari). Er zouden volgens die wetenschapper dus 191 miljoen doden vallen aan Covid-19.
Sterk overdreven hoor!
Ik las gisteren een artikel van een wetenschapper die zei dat dit jaar 70% van de wereldbevolking in aanraking zou komen met Covid-19. We zijn met 7.800.000.000 op de wereld.
Concreet zou dat willen zeggen dat 5.460.000.000 mensen besmet geraken, dat is dus de Spaanse griep ver achter ons laten!
Het dodentol is 3,50% (op dit moment, eind februari). Er zouden volgens die wetenschapper dus 191 miljoen doden vallen aan Covid-19.
Sterk overdreven hoor!
'In aanraking komen met' is niet noodzakelijk hetzelfde als besmet worden.
Kijk eens wat ze in China doen. Hoeveel maatregelen ze moeten nemen om mensen te kunnen verzorgen. Ze vorderen er universiteiten op om er tijdelijk ziekenhuizen van te maken. Allemaal voor niks zeker he ?
Wij zien het komen en zijn verwittigd. Dat kan een klein voordeel zijn.
Onze staat is failliet en krijgt niets gedaan zonder er eerst 6 maanden over te debatteren. Dat is een nadeel.
Kijk eens wat ze in China doen. Hoeveel maatregelen ze moeten nemen om mensen te kunnen verzorgen. Ze vorderen er universiteiten op om er tijdelijk ziekenhuizen van te maken. Allemaal voor niks zeker he ?
Wij zien het komen en zijn verwittigd. Dat kan een klein voordeel zijn.
Onze staat is failliet en krijgt niets gedaan zonder er eerst 6 maanden over te debatteren. Dat is een nadeel.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Ach, zodra dat virus door de media voldoende uitgemolken is ofwel de verveling begint toe te slaan, zal dit onderwerp uit de belangstelling verdwijnen.
Tja, al die berichten me te vervelen: de eerste dode hier, de eerste besmetting daar, hotel in quarantaine ginder.
Inderdaad, ik heb Trump al 3 weken niet meer gehoord
Begin hem al te missen.
Kan hij niet weer uithalen naar China of Noord-Korea?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb soms de indruk dat de media alle problemen verschuift door 1 groot probleem en de rest doet er dan helemaal niet meer toe.
Is het echt belangrijk dat er zoveel meldingen zijn? Je bezorgt de bevolking alleen nog maar meer paniek. En ja er zijn veel besmettingen maar de grootste besmettingshaard is de 2de grootste qua aantal bevolking. Dan is het normaal als het besmettelijk is.
Trump heeft nochtans gisteren nog getweet over het "Carona" virus.
'T was allemaal de schuld van de fake media, aangeboerd door CNN.
'T was allemaal de schuld van de fake media, aangeboerd door CNN.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Of als we d'er allemaal aan zijn....
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Openen we een topic waar we elke dag een teken van leven geven ?