De Beurs vandaag
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Ojeetje, Greendean, hier komen geheimen boven waarvan ik liever niets weet!! *wink*
Wanneer nog eens een beurcrash?, een echte hé. Zo ene dat er gevloekt wordt en veel geld verloren wordt.
Het wordt hoog tijd.
Dan kan ik ook nog eens kopen.
Het wordt hoog tijd.
Dan kan ik ook nog eens kopen.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ooit had ik ook een vriend of vriendin, die beweerde dat men belegde om de bedrijven te helpen. Ondanks dat ik zei: men belegt om er zelf rijker van te worden. Slotconclusie was dan ook: gij begrijp niets van economie. Tja..ik kan niet alles begrijpen toch?Yaris schreef: ↑26 februari 2020, 17:04Zo erg zou ik dat niet vinden. De beurs is een geldmachine geworden waar beleggers zo vlug mogelijk rijk proberen te worden. Ze zijn vergeten waarom aandelen oorspronkelijk werden uitgegeven, namelijk om kapitaal te verschaffen aan bedrijven om hun activiteiten te financieren.MoreOrLess schreef: ↑26 februari 2020, 16:25 Dat in plaats van een neoliberaal model van globalistische groei, men terug gaat naar een regionalisering van een dan krimpende economie om zo het klimaat te "redden".
Vriend(in) belegt niet meer. Beleggen is tegen het milieu.
-
- VIP member
- Contacteer:
Wat een nonsens. Kijk naar de Nikkei piek in 1989 rond de 39k. Dik 30 jaar later "slechts" op 22,5k met grafiekjes kan men alles bewijzen
Direct verzekerd.paul schreef: ↑26 februari 2020, 14:19 https://www.coronadirect.be/nl/
zou een bedrijf met zo een naam, blij zijn met hun naamkeuze nu ?
Hoe zouden ze reageren als je vraagt om een verzekering tegen Corona?
Het ziet er naar uit dat we op 27/2 weer een stuk lager gaan. Covid-19 is serieus aan het broeden in Duitsland.
De regio Noordrijn-Westfalen met steden als Keulen en Düsseldorf (tegen Nederlands Limburg) lijkt zwaar getroffen te zijn.
De regio Noordrijn-Westfalen met steden als Keulen en Düsseldorf (tegen Nederlands Limburg) lijkt zwaar getroffen te zijn.
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wel raar dat een bijna oorlog in Iran of een Impeachment voor Trump of zelfs een handelsoorlog met China de regenbui niet konden triggeren, een virus doet het wel.
Ironisch genoeg komt die virus uit China...
Tjonge, Trump is een gekkie.... Geluk is idd voor rare mensen, niet?
Ironisch genoeg komt die virus uit China...
Tjonge, Trump is een gekkie.... Geluk is idd voor rare mensen, niet?
De future van de Eurostoxx50 voorspelt een min van -2,7%. Nog een paar zo'n dagen/weken en het begint interessant te worden...
Het menselijk leed veroorzaakt door COVID-19 wordt door heel wat "spaargidsers" aangegrepen om te bewijzen wat een geldmaniakken ze wel zijn.
Profiteren van de zieke en stervende medemens om er zelf financieel beter van te worden; kan je nog lager vallen?
Profiteren van de zieke en stervende medemens om er zelf financieel beter van te worden; kan je nog lager vallen?
"The time to buy is when there's blood in the streets."
Menselijk leed lol.
Hoeveel mensen zijn daar nu aan overleden?
En hoeveel mensen sterven er elk jaar aan de normale griep?
Rot toch op.
Hoeveel mensen zijn daar nu aan overleden?
En hoeveel mensen sterven er elk jaar aan de normale griep?
Rot toch op.
Dat is hetzelfde argument dat Trump vannacht gebruikt heeft: de vergelijking met de normale griep.
Als zo een idioot, zwakzinnige en psychopaat, die beweert dat de daling van de beurzen de voorbije dagen het gevolg is van de zwakheid van de Democratische presidentskandidaten, zoiets zegt, dan is dat voldoende reden om te weten dat het Corona-virus toch iets meer risico inhoudt dan een gewone griep
Kuddegeest (EN: stampede) en hou die maar tegen
Gisteren goede tip op de wekelijkse marktenbabbel van De Tijd: gebruik ETF's van kortlopende Am. schatkistcertificaten als tijdelijke opslagplaats van de opbrengst van de verkoop van aandelen (ipv op geldrekening te plaatsen).
Reden:wantrouwen van de banken. En de tip kwam dan nog van voormalig chef vermogensbeheer bij DB !
Reden:wantrouwen van de banken. En de tip kwam dan nog van voormalig chef vermogensbeheer bij DB !