pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Tegen mij zeiden ze dat dit ten laatste eind 2019 opgelost zou zijn, en ze dit zouden laten weten.
Ik wacht nog steeds.
Ik wacht nog steeds.
Op 06/02/2020 (= minder dan 2 weken geleden) kreeg ik deze mail van Keytrade, waarin nog geen sprake was van een concrete datum.
Gisteren kreeg ik nog een herinneringsmail om te zeggen dat ik mijn oude Visakaart niet meer zal kunnen gebruiken vanaf 28 februari en "Vergeet niet om uw nieuwe VISA-kaart te activeren …"Momenteel is het nog niet mogelijk om de pincode van uw nieuwe Visa-kaart te wijzigen. Deze functionaliteit zal spoedig gelanceerd worden, dan zal u de pincode moeten kunnen aanpassen op onze beveiligde website. U krijgt van ons een e-mail vanaf het moment dat u de pincode kunt wijzigen op onze website.
Die mail kreeg ik ook. Het gereageerd van 'Ik zal zorgen dat ik tegen 28/2 geactiveerd heb als jullie er voor zorgen dat ik vóór 28/2 mijn pincode kan wijzigen'.Nefertari schreef: ↑19 februari 2020, 19:04 Op 06/02/2020 (= minder dan 2 weken geleden) kreeg ik deze mail van Keytrade, waarin nog geen sprake was van een concrete datum.Gisteren kreeg ik nog een herinneringsmail om te zeggen dat ik mijn oude Visakaart niet meer zal kunnen gebruiken vanaf 28 februari en "Vergeet niet om uw nieuwe VISA-kaart te activeren …"Momenteel is het nog niet mogelijk om de pincode van uw nieuwe Visa-kaart te wijzigen. Deze functionaliteit zal spoedig gelanceerd worden, dan zal u de pincode moeten kunnen aanpassen op onze beveiligde website. U krijgt van ons een e-mail vanaf het moment dat u de pincode kunt wijzigen op onze website.
Nog geen reactie op gekregen.
Ze hebben nog 6 dagen.
Tegen die datum zal dat nog niet kunnen, denk ik, want anders hadden ze dit al laten weten.
Ik ga intussen alvast nog eens gebruik maken van mijn oude kaart.
Maar ik vraag mij nog altijd af, wat het beste zou zijn ivm met de nieuwe VISAkaart:
*Ze wél activeren en ze thuis laten tot de pincode kan gewijzigd worden?
*Ze niet activeren, op het gevaar af dat ik tegen dan een nieuwe betalende kaart zal moeten aanvragen?
Ik ga intussen alvast nog eens gebruik maken van mijn oude kaart.
Maar ik vraag mij nog altijd af, wat het beste zou zijn ivm met de nieuwe VISAkaart:
*Ze niet activeren, op het gevaar af dat ik tegen dan een nieuwe betalende kaart zal moeten aanvragen?
Gisteren (26 feb) heb ik nog een laatste keer een betaling gedaan met mijn oude Visakaart, (officieel onbruikbaar vanaf morgen, 28 feb).Nefertari schreef: ↑22 februari 2020, 10:39 … Maar ik vraag mij nog altijd af, wat het beste zou zijn ivm met de nieuwe VISAkaart:
Vandaag heb ik gekozen voor de eerste optie, en mijn nieuwe Keytrade VISA te geactiveerd.
Maar ik laat deze thuis liggen tot ik een zelfgekozen pincode kan kiezen.
In afwachting zal ik ze uitsluitend thuis gebruiken om online betalingen te doen.
Daarom heb ik, in afwaching, alle andere betaal-opties gedeactiveerd in de daartoe voorziene zone op de Keytrade website.
Voor mijn andere kredietkaart verrichtingen zal ik intussen mijn Argenta Mastercard gebruiken.
Die van mij heb ik op zak maar ik gebruik ik niet! Normaal gezien zouden we vandaag de code moeten kunnen wijzigen. Althans dat zei de dame die mijn mail beantwoordde.
Dus om 23u59 mail ik haar terug met de melding dat ik die optie niet kan vinden op hun website.
Dus om 23u59 mail ik haar terug met de melding dat ik die optie niet kan vinden op hun website.
Van die optie was deze middag (nog) niets te zien op de website van Keytrade, en eerlijk gezegd, verwacht ik het nog niet de eerstkomende weken.
Blijkbaar nog steeds niets te zien op de website. Lijkt nog steeds niet mogelijk te zijn. Foutieve informatie van klantendienst?
De klantendienst heeft, tot nu toe, nog geen officiële informatie meegedeeld over de juiste datum.
Dus kan men niet spreken van "foutieve informatie".
Uit e-mail 06/02/20 van Keytrade:
Momenteel is het nog niet mogelijk om de pincode van uw nieuwe Visa-kaart te wijzigen. Deze functionaliteit zal spoedig gelanceerd worden, dan zal u de pincode moeten kunnen aanpassen op onze beveiligde website. U krijgt van ons een e-mail vanaf het moment dat u de pincode kunt wijzigen op onze website. Onze excuses voor het ongemak.
Foutieve informatie als dit klopt:
" Normaal gezien zouden we vandaag de code moeten kunnen wijzigen. Althans dat zei de dame die mijn mail beantwoordde.
Dus om 23u59 mail ik haar terug met de melding dat ik die optie niet kan vinden op hun website."
" Normaal gezien zouden we vandaag de code moeten kunnen wijzigen. Althans dat zei de dame die mijn mail beantwoordde.
Dus om 23u59 mail ik haar terug met de melding dat ik die optie niet kan vinden op hun website."
Vandaag nog een poging gedaan aan een Argentakantoor….. Dit type kaart wordt niet aanvaard ??
--EDIT MOD: het is niet nodig een volledig bericht te quoten dat er net boven staat!--
Hier ganse procedure + ingeven verkregen PIN en dan "technisch probleem, probeer later". Is dat nu zo moeilijk te realiseren?
Hier ganse procedure + ingeven verkregen PIN en dan "technisch probleem, probeer later". Is dat nu zo moeilijk te realiseren?
Heb mijn nieuwe Keytrade Visakaart zojuist willen uitproberen voor een online betaling.
Maar: mijn betaling wordt niet aanvaard!
Nadat ik de bevestiging voor e-Commerce heb ingegeven met de Hardkey, krijg ik telkens het volgende scherm te zien:
Iemand een idee wat er kan misgelopen zijn? Ligt het aan mij of aan Keytrade?Verified by VISA
Uw online betaling werd geannuleerd!
De bevestiging van uw internetbetaling is mislukt. Daarom werd ze geannuleerd. Klik op onderstaande link om terug te keren naar de website van de handelaar
Ik heb dit op 27/2 ook mogen ervan. Tevens icm de hardkey. Gelukkig werkte de debetkaart wel.