De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
"Ik heb nog steeds 10% winst" wil niets zeggen. Is dat tegenover een week geleden, een jaar geleden of vijf jaar geleden?
Die afstraffingen, niet normaal meer.
Beursblik: lager dan verwachte cijfers CFE, hopla 16% eraf.
Beursblik: lager dan verwachte cijfers CFE, hopla 16% eraf.
@ann01: dan heb je wel een dik half jaar beursstijging gemist wegens de GOGI score.
Alsof het coronavirus nog niet genoeg is:
De Tijd schreef:Nadat bij een luchtaanval in Syrië zeker 33 Turkse militairen zijn omgekomen, escaleert het conflict. Turkije zou niet langer van plan zijn Syrische vluchtelingen op weg naar Europa tegen te houden en de NAVO houdt crisisoverleg.
Kan iemand mij vasthouden? Dirk2?
Toeslaan op de juiste moment.
Ik zit 100% cash en probeer de bodem te timen.
De toestand is hopeloos maar als het zo voortgaat niet meer ernstig.
-
- Full Member
- Contacteer:
Boeken toe hier...
Pass me the rope guys!
Grts,
Noobinvest
Pass me the rope guys!
Grts,
Noobinvest
BEL20 onder 3.000 hopelijk.
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
Valt allemaal nog goed mee.. IWDA (om er eentje uit te pikken) aan het niveau van afgelopen zomer. Ben wel benieuwd waar het gaat eindigen. Belegd hebben in crypto maakt je hier wel wat ongevoelig voor, moet ik zeggen
Ik blijf gewoon volgens mijn schema inkopen, maar heb wel wat extra geld klaargezet om bij te kopen.
Ik blijf gewoon volgens mijn schema inkopen, maar heb wel wat extra geld klaargezet om bij te kopen.
Heb nog even de neiging gehad om de helft te verkopen toen zowel de beurs als het goud stegen, wat tegennatuurlijk is, zeker toen Corona er al was.
Wat me tegenhield was de vraag: 'waar plaats je de opbrengst ?'. Als nu ook de banken in moeilijkheden komen, dan ben je alles kwijt.
Nu ja, spijt komt zoals steeds te laat.
Wat me tegenhield was de vraag: 'waar plaats je de opbrengst ?'. Als nu ook de banken in moeilijkheden komen, dan ben je alles kwijt.
Nu ja, spijt komt zoals steeds te laat.