De Beurs vandaag
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Wie vandaag na een half jaar of een jaar nog eens naar zijn portefeuille keek, merkte niets van een daling - ondanks de jarenlange stevige stijgingen ervoor. (cfr. dax dow nasd iwda)
Vanuit dat standpunt kunnen we eens nadenken over woorden als paniek, bloedbad etc. (maar ook doping en extase)
Vanuit dat standpunt kunnen we eens nadenken over woorden als paniek, bloedbad etc. (maar ook doping en extase)
Daar gaan we weer met het besmeuren van een karakter. Wat zei ik vorige post nog over politiekers.
Laatst gewijzigd door KendrickR op 28 februari 2020, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is in elk geval Marcs nieuwste profiel ... Marx ...
Beurzen zijn aan het herstellen. Van mij mag er nochtans nog eens 4% af hoor.
Waar zie je dat herstel dan Kevva. Ik denk dat het morgen en maandag nogs zo een val gaat zijn. We zijn er nog niet vanaf van die corona.
Goud gaat:
Beurs:
verwacht je een glazen bol, een waarzegger?
Zo'n uitspraken hebben weinig vergelijkingswaarde.
Alles hangt af met welk moment je vergelijkt en hoe je portefeuille is samengesteld.
Op mijn MSCI world fonds sta ik nog met een winst van 90% (negentig) :-).
Op mijn obligaties sta ik dit jaar met een winst van 1.80%.
...
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Full Member
- Contacteer:
50% van mijn waardevolle bedrijven op -20% verkopen na een ongegronde paniekreactie op de beurzen om in te stappen in overpriced commodities en vastgoed aan een P/E van 35?davidvanderborght schreef: ↑28 februari 2020, 13:04 goud risico lees ik hier??
das net het veiligste, tenzij goud op papier via etf.
beste is nu 50% van je aandelen verkopen en fysiek goud kopen. of vastgoed of bouwgrond. zolang je het maar in bezit hebt. al de rest is papier en te herleiden tot 0 als je pech hebt en het complete misloopt met het financieel system :-)
Klinkt niet slecht!
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Ongegrond... paar weken geleden vond men de beurs onnozel hoog staan. En nu dit weer. Je had er sneller bij moeten zijn. Ik denk dat degene die nu zeggen hold hold hold dat die er zelf nog inzitten en niet goed weten wat gaat komen. Ik overtuig geen mensen enkel mezelf.Noobinvest schreef: ↑28 februari 2020, 14:2750% van mijn waardevolle bedrijven op -20% verkopen na een ongegronde paniekreactie op de beurzen om in te stappen in overpriced commodities en vastgoed aan een P/E van 35?davidvanderborght schreef: ↑28 februari 2020, 13:04 goud risico lees ik hier??
das net het veiligste, tenzij goud op papier via etf.
beste is nu 50% van je aandelen verkopen en fysiek goud kopen. of vastgoed of bouwgrond. zolang je het maar in bezit hebt. al de rest is papier en te herleiden tot 0 als je pech hebt en het complete misloopt met het financieel system :-)
Klinkt niet slecht!
Correct.KendrickR schreef: ↑28 februari 2020, 14:51Ik denk dat degene die nu zeggen hold hold hold dat die er zelf nog inzitten en niet goed weten wat gaat komen.Noobinvest schreef: ↑28 februari 2020, 14:27
50% van mijn waardevolle bedrijven op -20% verkopen na een ongegronde paniekreactie op de beurzen om in te stappen in overpriced commodities en vastgoed aan een P/E van 35?
Klinkt niet slecht!
En degenen die uitspraken doen over de toekomst weten nog niet dat ze het ook niet weten.
Ideaal moment om te shorten.