De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik weet het behoorlijk wel, ik ben bezig met de opstart van een conservatief volgens oeroud principieel beleggingsbedrijf. En uiteraard pikt dat bedrijf gewoon in op hetgeen het in de toekomst al gedaan heeft en zal doen. Dus je mag gerust lachen met wat ik hoor en weet. . Ik heb vertrouwen dat het wel zal herstellen in de toekomst maar momenteel is mijn opinie gewoon een kleinigheid.
smeren maar, 40 gram/dag
https://finance.yahoo.com/quote/%5EVIX/ ... 4iOnt9fV19
https://finance.yahoo.com/quote/%5EVIX/ ... 4iOnt9fV19
Had zondagnacht moeten verkopen. Ik zweer het dat ik er nog aan dacht. Maar dat het zo erg ging zijn, dat had ik nooit gevreesd. Wat een binnenkomer. Sneu
Pfft , al erger meegemaakt , beurs op de geld is geld dat je kan missen volgens oeroude tradities , mijn advies , uitzweten en volgende week es bijkopen
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Dit. Na dit "bloedbad" staat onze portefeuilles nog steeds op +14% op een jaar.doorwinterd schreef: ↑28 februari 2020, 13:35 Wie vandaag na een half jaar of een jaar nog eens naar zijn portefeuille keek, merkte niets van een daling - ondanks de jarenlange stevige stijgingen ervoor. (cfr. dax dow nasd iwda)
Vanuit dat standpunt kunnen we eens nadenken over woorden als paniek, bloedbad etc. (maar ook doping en extase)
Dotcom en de financiële crisis doorstaan en er telkens beter uit gekomen. En zoals velen sta ik met een hoop cash klaar. Stick to the plan & kooplijst afstoffen.
Op een half uur sinds USA opening al 1000 euro verdiend, waarvan 200 nog niet gerealiseerd. Ik verdien meer tijdens een correctie dan tijdens normale tijden blijkbaar!
Beewee, en waar moeten we juist zijn voor de borrel?
Bovenstaande klinkt als Chinees voor mij. Sta me toe wat verder te lachen als je dat niet wat meer kunt concretiseren.KendrickR schreef: ↑28 februari 2020, 15:19Ik weet het behoorlijk wel, ik ben bezig met de opstart van een conservatief volgens oeroud principieel beleggingsbedrijf. En uiteraard pikt dat bedrijf gewoon in op hetgeen het in de toekomst al gedaan heeft en zal doen. Dus je mag gerust lachen met wat ik hoor en weet. .
Daarover zijn we het dan wel volmondig eens.
Goud en olie crashen: goud onder de 1.600 dollar, Brent olie onder de 50 dollar.
Waarschijnlijk zal het de stijging zijn in Amerika vanaf de opening dat hier bedoelt wordt.
Ik haalde bijlange zoveel nog niet vandaag door een paar missers, maar het bedrag is aan het oplopen.
De Nasdaq vond vanaf opening uitbodeming aan zijn 200MA (rode lijn). TOT NU TOE. Risico blijft met een hoge vix.
Gewoon in grote aandelen zitten die bij de laatste earnings heel veel winst gemaakt hebben was het best vanaf de opening: NVDA, MSFT APPLE .... Je zag het al onmiddellijk aan hun prijsgedrag en volume. Deze zaten al op voorhand in mijn wachlist.
Nu moeten ze constant op de 5 minuten monitoren gevolg worden. Je weet maar nooit dat er nog een flash crash komt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Goud verliest of wint wel vaker een paar procentjes binnen weinig tijd. Ik heb de indruk dat je nog niet helemaal thuis bent in de materie, Yaris, al heb ik begrip voor jouw opmerkingen. Bekijk de grafieken eens van goud en je merkt meteen dat er zich vandaag niks opzienbarends afspeelt in deze sector...
Zermatt, jij daarentegen bent hier wel helemaal thuis, zou bijna zeggen zoals een vlo in mijn ouwe jas.Zermatt schreef: ↑28 februari 2020, 17:35
Goud verliest of wint wel vaker een paar procentjes binnen weinig tijd. Ik heb de indruk dat je nog niet helemaal thuis bent in de materie, Yaris, al heb ik begrip voor jouw opmerkingen. Bekijk de grafieken eens van goud en je merkt meteen dat er zich vandaag niks opzienbarends afspeelt in deze sector...
En onder veel verschillende gedaanten.
Het koersverloop van het gele metaal is toch niet normaal, denk tgv de fratsen van de speculanten. Zie Dirk2.