De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Het was eigenlijk vooral door het aandeel IBIO waar ik 271% winst op heb gehaald en het aankopen deze morgen van een 2x inverse S&P500 etf. Dit is alles wat ik vandaag heb gedaan. Voor de rest ben ik gewoon cash aan het opbouwen.
Voor iemand in de accumulatiefase is een goede correctie ideaal. Laten we hopen dat deze wat langer duurt dan die in 2018. Die was direct terug voorbij
Eindelijk mijn loon gestort dus maandag wat bijkopen.
Ik wil wel eens zien hoeveel zeggen A te gaan doen en A doen. Als dat echt de intentie is waarom zou je het dan delen?
Inhoudelijk is het niet als iedereen hier ga zeggen wat ze wel of niet gaan doen.
Inhoudelijk is het niet als iedereen hier ga zeggen wat ze wel of niet gaan doen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Jeetje, het lijkt erop dat hier een aantal opscheppers in het forum zitten. Er zitten ook een aantal serieuze beleggers, die het goed bedoelen. Het kaf van het koren onderscheiden is moeilijk. Heel veel leeswerk. Maar bij deze; dank aan diegene die wel moeite doen om het verhaal van beleggen eerlijk te vertellen. Ik leer er veel van...en word er vrolijk van! ( Ik was triest toen ik de beurs zag vandaag ). In de hoop dat diegene die ik dank ook tussen de regels door kunnen lezen.
Die nu geld verdienen zijn diegenen die weten waarmee ze bezig zijn(TA zoals Dirk2) of anderen die een gokje wagen.
P.S : op mijn werk vandaag ook zo een opschepper, kwam vanmorgen binnen en zei direct wat een geluk dat ik vorige week al mijn aandelen heb verkocht. Laat me niet lachen.
US groen afgesloten, is dit even een rustpauze of hebben we een eerste bodem bereikt ?
P.S : op mijn werk vandaag ook zo een opschepper, kwam vanmorgen binnen en zei direct wat een geluk dat ik vorige week al mijn aandelen heb verkocht. Laat me niet lachen.
US groen afgesloten, is dit even een rustpauze of hebben we een eerste bodem bereikt ?
De beurzen in Amerika zijn positief gesloten.
'Het fundament van de Amerikaanse economie blijft sterk maar de Federal Reserve kan ingrijpen indien nodig. Dit zei de voorzitter van de Fed Jerome Powell vrijdag in een verklaring.'
'De centrale bank zal "gepast handelen om de economie te ondersteunen", voegde de centraal banker toe.'
Op welke manier kan de Federal Reserve ingrijpen om de economie te ondersteunen tegen corona? Lijkt me toch dat je zoiets niet kan tegenhouden? Creëren ze dan niet eerder een bubbel?
'Het fundament van de Amerikaanse economie blijft sterk maar de Federal Reserve kan ingrijpen indien nodig. Dit zei de voorzitter van de Fed Jerome Powell vrijdag in een verklaring.'
'De centrale bank zal "gepast handelen om de economie te ondersteunen", voegde de centraal banker toe.'
Op welke manier kan de Federal Reserve ingrijpen om de economie te ondersteunen tegen corona? Lijkt me toch dat je zoiets niet kan tegenhouden? Creëren ze dan niet eerder een bubbel?
Ik ben geen opschepper maar ook geen serieuze belegger in de traditionele zin van het woord. Ik ben al blij dat ik, toen ik mijn kapper luttele uren voor de uitbraak van het Corona-virus hoorde opscheppen over zijn beleggingen, al mijn aandelen heb verkocht. Ik ga nu nog even wachten vooraleer ik opnieuw instap want ik denk dat het nog flink lager kan.Jozefien1969 schreef: ↑28 februari 2020, 20:45 Jeetje, het lijkt erop dat hier een aantal opscheppers in het forum zitten. Er zitten ook een aantal serieuze beleggers, die het goed bedoelen.
Huh? Hoe komen jullie daarbij? De verliezen zijn weliswaar sterk teruggedrongen maar de beurzen zijn nog altijd rood geëindigd. Enkel de Nasdaq staat 0,01% in de plus.
Dat is een van de redenen waarom er zo'n paniek was deze week: de centrale banken kunnen de situatie niet zomaar eventjes rechtzetten met een renteverlaging. Consumenten kopen niets meer en bedrijven stoppen hun productie uit angst voor het virus. Een lagere rente zal hen er niet toe bewegen het geld opnieuw te laten rollen of de productie te hervatten.
Ik vind dalingen zien aankomen een teken van gezond verstand.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
U bent in het bezit van iets waar miljoenen anderen niet over beschikken. Doe ons een plezier een start een nieuw forumdraadje “KendrickR’s gezonde verstand spreekt”. Het enige wat u moet doen is af en toe een berichtje ‘VERKOPEN NU’ droppen. Dank u! Dank u!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Door de rente te laten dalen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zijn er al spaargidsers die al aan het inkopen zijn of is het nog te vroeg of ETF en fondsen bij te kopen?
Ik hou me klaar. Ik ga maandagochtend de toestand op de Aziatische beurzen bekijken evenals de futures van de westerse beurzen. Wanneer ik zie dat de paniek voorbij is ga ik opnieuw met mondjesmaat inkopen.
KendrickR is het zoveelste nep-profiel van die troll die al tientallen keren van dit forum verwijderd is. Voor een of andere reden ziet hij dit forum als de oorzaak van zijn ongeluk.troglodytes schreef: ↑29 februari 2020, 06:51U bent in het bezit van iets waar miljoenen anderen niet over beschikken. Doe ons een plezier een start een nieuw forumdraadje “KendrickR’s gezonde verstand spreekt”. Het enige wat u moet doen is af en toe een berichtje ‘VERKOPEN NU’ droppen. Dank u! Dank u!
Hij creëert constant meerdere profielen tegelijk, gedraagt zich met al profielen aanvankelijk normaal, maar na enige tijd komt zijn ware aard naar boven. Een dokter kan misschien bepalen of hij schizofreen of een psychopaat of nog iets anders heeft. Maar hij heeft het in elk geval erg zitten.