Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik citeer een eerdere reactie op quarantaine toestanden : Wie gaat dat betalen !SparSpaar schreef: ↑1 maart 2020, 13:58 119 People Quarantined In A Brothel In Spain
https://www.zerohedge.com/health/silver ... thel-spain
Gelukzakken
Media en corona = ideale match
De media heeft de bevolking ongerust gemaakt. Toen ik dat in een ander topic al schreef werd ik uitgelachen. Ik blijf bij mijn standpunt.
Kranten en televisiezenders smullen van rampen. Corona is voor hen een geschenk waar ze maar al te gretig die grote toef slagroom op spuiten
Tuurlijk is corona erg maar uiteindelijk gaat die ziekte gewoon overwaaien en zijn we er van af
En voor diegenen die nu zeggen 'denk je dat echt?'.
Ja en nee. Corona komt volgend jaar waarschijnlijk wel nog eens terug maar in een veel kleinere mate.
De oplages van het laagste nieuws en het zeverblad gaan waarschijnlijk door het dak nu.
de aandelen van bedrijven die -nuttloze - mondmaskers maken, gaan misschien ook door het dak
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ongerust gemaakt... Terecht, in hoeveel gezinnen zit er niemand die zo'n "onderliggende ziekte" heeft op dit moment? Of het nu gaat om iemand met hartproblemen, hoge bloeddruk, diabetes, kanker, ... noem maar op. Niemand wil dat dit familielid of vriend het loodje legt en gewoon een cijfer in een statistiek wordt. Niet?Kevva schreef: ↑1 maart 2020, 15:16 Media en corona = ideale match
De media heeft de bevolking ongerust gemaakt. Toen ik dat in een ander topic al schreef werd ik uitgelachen...
Tuurlijk is corona erg maar uiteindelijk gaat die ziekte gewoon overwaaien en zijn we er van af
En voor diegenen die nu zeggen 'denk je dat echt?'.
Ja en nee. Corona komt volgend jaar waarschijnlijk wel nog eens terug maar in een veel kleinere mate.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Het risico ligt hoger bij het ene dan bij het andere.
Minder ongevallen op autostrade maar vaker met dodelijke afloop.
Minder ongevallen op autostrade maar vaker met dodelijke afloop.
KEvin VAn Ranst, onze forumviroloog, heeft het gezegd. Kan alleen maar kloppen dan..
KEVin VAn Ranst sluit niet dat de ziekte zal overwaaien omdat 90% van de bevolking eraan bezwijkt, en de overblijvende 10% sterft omdat ze onder mekaar vechten, met een paar duizend overlevenden. Het jaar erop zal het virus dan inderdaad in veel kleinere mate terugkeren
Kenneth, Kenji of Kelly kunnen ook nog
Ah, is dat niet eigen aan elk virus dat het vroeg of laat weer eens opduikt?
Je kan mij een troll vinden en toegegeven, soms is online grappen maken wel eens leuk. Maar als we terug serieus mogen zijn.
Dit virus zal op een gegeven moment afzwakken, bevolking geneest en we praten weer over andere zaken. Zoals Trump, handelsoorlogen en Anuna De Wever.
Volgend jaar komt Corona nog eens in een afgezwakte vorm terug, tegen dan heeft ons lichaam ook antistoffen.
Als we zo moesten panikeren dan waren we er al niet meer in de Middeleeuwen
Met de auto rijden vind ik persoonlijk veel gevaarlijker dan Covid-19. Maar ieder zijn zorg natuurlijk!
Zes besmettingen erbij..