Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Zoals we bij die melkkoe in de telecom altijd al wisten en vertelden : er zijn zoveel profielen als er gebruikers zijn.
Het is voor iedereen verschillend. Ik zit bv qua sms en minuten veel te hoog om prepaid te nemen.
Wie slechts enkele minuten per jaar belt komt toe met een herlading van vijf euro bij Jim mobile.
Bij mobile vikings moet je tien euro herladen en is dat maar zes maanden geldig.
Nog een dingetje dat het verschil maakt voor mij in de keuze van operator :
Bij mobile vikings (abnormaal) vaak storingen maar goedkoper bestaat niet.
Dat geldt ook voor Jim mobile.
Bij Scarlet en MV/ Jim ook regelmatig sms die niet verzonden raken. Problemen met de sms centrale van de operator of rondliggende apparaten.
Het is voor iedereen verschillend. Ik zit bv qua sms en minuten veel te hoog om prepaid te nemen.
Wie slechts enkele minuten per jaar belt komt toe met een herlading van vijf euro bij Jim mobile.
Bij mobile vikings moet je tien euro herladen en is dat maar zes maanden geldig.
Nog een dingetje dat het verschil maakt voor mij in de keuze van operator :
Bij mobile vikings (abnormaal) vaak storingen maar goedkoper bestaat niet.
Dat geldt ook voor Jim mobile.
Bij Scarlet en MV/ Jim ook regelmatig sms die niet verzonden raken. Problemen met de sms centrale van de operator of rondliggende apparaten.
Als het u echt om besparen te doen is, neem dan géén abonnement;
het is oneindig veel goedkoper en je bent even onbereikbaar als een MV-abonnee.
het is oneindig veel goedkoper en je bent even onbereikbaar als een MV-abonnee.
Mjjn mobile vikings werkte perfect tijdens mijn buitelands verblijf. Het werkt beter in het buitenland dan in Belgie
Laatst gewijzigd door Jamesken op 3 maart 2020, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Neen... Als je de vaste lijn en je gsm samen brengt in een gsm abonnement bespaar je ook.
En nogmaals : als je 1000 minuten belt per maand is een prepaid formule ridicuul en nooit goedkoper.
Prepaid bij een goede operator maakt je niet noodzakelijk onbereikbaar.
Wat ik op de laatste pagina's niet zie terugkomen is het voordeel van de 'viking deals'.
Ik bestel al eens iets op internet (bol, booking, aliexpress, brantano ...), er zijn meerdere maanden per jaar dat ik gewoon niets moet betalen.
Ik bestel al eens iets op internet (bol, booking, aliexpress, brantano ...), er zijn meerdere maanden per jaar dat ik gewoon niets moet betalen.
Ja die deals vorige maand een philips tv bij vandenborre , cool blue 750 € PHILIPS 43PUS7354
Ergens op het net gevonden aan 499 € mooie deal die Vikings deals he.
Voor die 250 € telefoneer ik ook gratis hoor.
Factuur beschikbaar hoor.
Estate Guru believer.
-
- Hero Member
- Contacteer:
@platin
Je moet het niet doen voor de viking deals, maar regelmatig is het een bijkomstigheid. Doen alsof die viking deals nutteloos zijn omdat je een tv ergens anders goedkoper hebt gevonden is kleinzerig
Je moet het niet doen voor de viking deals, maar regelmatig is het een bijkomstigheid. Doen alsof die viking deals nutteloos zijn omdat je een tv ergens anders goedkoper hebt gevonden is kleinzerig
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
u vergeet de eenvoudig te scoren punten via hellobank ;-)
Natuurlijk zoek je eerst de beste prijs. En dan vgl je mogelijks op basis van vikingpunten. Dat doet geen afbreuk aan de vikingpunten. Bij hellobank moet je echt niet veel effort doen om maandelijks 5 punten te scoren.
Hotel geboekt voor komende zomer via booking.com
57 vikingpunten ontvangen
57 vikingpunten ontvangen
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Die Vikings deals is niet altijd het van het.
Punt uit.
En voor sommige zaken maak ik ook gebruik van de deals.
Maar laten uitschijnen het van .........
Over de claims buiten beschouwing , via firefox plugin alles lijkt oke. ( chrome idem dito probleem hier )
Daarna mag men een claim indienen , en ze onderzoeken het al sinds dat die plugin bestaat.
Een oplossing ????
Via Edge zonder plug in nooit problemen.
Maar daarna gegarandeerd spam.
Maar zal wel weer de enige zijn die claims moet indienen zoals gewoonlijk hier op forum.
Punt uit.
En voor sommige zaken maak ik ook gebruik van de deals.
Maar laten uitschijnen het van .........
Over de claims buiten beschouwing , via firefox plugin alles lijkt oke. ( chrome idem dito probleem hier )
Daarna mag men een claim indienen , en ze onderzoeken het al sinds dat die plugin bestaat.
Een oplossing ????
Via Edge zonder plug in nooit problemen.
Maar daarna gegarandeerd spam.
Maar zal wel weer de enige zijn die claims moet indienen zoals gewoonlijk hier op forum.
Estate Guru believer.
Ik heb ook al claims ingediend.... Vaak / meestal komt daar gewoon niets van. Het ging bij mij niet om grote bedragen..
Als je die vikingpunten zou krijgen is het ideaal ja! Maar daar laat MV vaak steken vallen.
Heb op Bol.com een iPhone, laptop en 8 dozen pampers gekocht (de voorbije 2 jaar), wil je weten hoeveel Vikingpunten ik gekregen heb? 0
Als ik naar 'Vikingpunten in wacht' ga zie ik daar nog 4 aankopen open staan van zaken die ik in juli, augustus en september 2019 gekocht heb via Aliexpress. Die goederen heb ik gekregen en ik heb toen positieve feedback nagelaten bij de verkoper. Ze staan 7 maanden later nog altijd in de wacht!
Ik heb het opgegeven.
Heb nog een Hello Bankkaart en moet toegeven, dat werkt foutloos. Als ik het niet vergeet dan doe ik daar eens een aankoop mee.
Hello Bank is van mij iets van 10 jaar geleden en was een kaart die ik nooit gebruikte. Voor MV weer eens uit de kast gehaald.
Goh, ik heb er - buiten één aankoop - nooit problemen mee gehad.
Verder ben ik ook vooral tevreden van het feit dat mijn saldo na een maand gewoon op mijn account blijft staan en ik niet maandelijks eenzelfde bedrag moet betalen dat ik sowieso kwijt ben, ongeacht mijn verbruik.
Verder ben ik ook vooral tevreden van het feit dat mijn saldo na een maand gewoon op mijn account blijft staan en ik niet maandelijks eenzelfde bedrag moet betalen dat ik sowieso kwijt ben, ongeacht mijn verbruik.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Lijkt echt dat MV twee soorten klanten heeft.
1.) Slechte uptime en viking deals werken nooit.
2.) Normale uptime en viking deals werken naar behoren.
Val gelukkig in categorie 2.), Zou dit misschien net als met mijn moeder zijn. Die heeft ook regelmatig problemen met van alles. Telefoon start niet op, kan niet inloggen op home banking, afstandsbediening doet raar en ect ect. Ik hoef nog maar de drempel over te komen en alles begint weer te werken.
1.) Slechte uptime en viking deals werken nooit.
2.) Normale uptime en viking deals werken naar behoren.
Val gelukkig in categorie 2.), Zou dit misschien net als met mijn moeder zijn. Die heeft ook regelmatig problemen met van alles. Telefoon start niet op, kan niet inloggen op home banking, afstandsbediening doet raar en ect ect. Ik hoef nog maar de drempel over te komen en alles begint weer te werken.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!