De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
S&P 500 toch al bijna 4% gestegen vandaag.
De Dow 5,10%, de grootste winst sinds 2009. Wie vrijdag verkocht heeft is gezien.
Eerst maar eens kijken of het geen dead cat bounce was. Met Altria nu, voorlopig, toch wel één groen lijntje in de port
Als die dode kat een paar keer bouncet valt de schade uiteindelijk nogal mee.
De futures kleuren alvast weeral donkergroen!
Het zou kunnen dat we binnenkort weer op het punt staan van 2 weken geleden!
Alles gaat snoeihard naar boven!
Het zou kunnen dat we binnenkort weer op het punt staan van 2 weken geleden!
Alles gaat snoeihard naar boven!
We zitten in elk geval met een onstabiele situatie, één trigger kan voldoende zit om terug een bloedrode week/maand te beleven.
Aan een rebound zoals die van vandaag kan je geen conclusies vastknopen.
Een concrete economische impact van het virus bepalen is sowieso nog onmogelijk, dus elke correctie naar boven of beneden kan van dag tot dag veranderen.
Ik zou er in elk geval niks durven op inzetten dat we terug vertrokken zijn. En omgekeerd ook niet trouwens.
De beurs is een goktent. Je speelt tegen bots.
De beurs staat binnenkort weer op recordhoogtes de simpele reden is de lage rente . Er is namelijk geen alternatief voor handen .
Een virus zal daar geen verandering in brengen ook de verkiezingen in de US niet al zou het niet misstaan dat Trump zijn beleid verder kan zetten .
Een virus zal daar geen verandering in brengen ook de verkiezingen in de US niet al zou het niet misstaan dat Trump zijn beleid verder kan zetten .
Welke onstabiele situatie? Toch niet corona zeker?boskogol schreef: ↑2 maart 2020, 22:32We zitten in elk geval met een onstabiele situatie, één trigger kan voldoende zit om terug een bloedrode week/maand te beleven.
Aan een rebound zoals die van vandaag kan je geen conclusies vastknopen.
Een concrete economische impact van het virus bepalen is sowieso nog onmogelijk, dus elke correctie naar boven of beneden kan van dag tot dag veranderen.
Ik zou er in elk geval niks durven op inzetten dat we terug vertrokken zijn. En omgekeerd ook niet trouwens.
Waar ik persoonlijk meer schrik voor heb zijn die vluchtelingen die massaal naar hier komen! Dat is het echte gevaar!
Hoe is het mogelijk de de S&P en Dow Jones elk 5 procent up zijn en IWDA nog geen 1,5 procent? Ik dacht dat iwda deze beurzen volgde...
IWDA zal, ceteris paribus, morgen wel volgen. Niet slecht bedoeld Lerre, maar uit je recente posts leid ik af dat je "redelijk" nerveus bent momenteel. Zeker dat je je risicotolerantie correct hebt ingeschat?
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
gene paniek is gewoon het tijdsverschil van tussen de verschillende markten. Morgen opent iwda gigagroen tenzij er in azië nog iets gebeurt vannacht.
De beurzen in de US zijn een aantal uren langer open. Op die periode zijn de is beurzen nog gestegen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
In aanvulling op hierboven;
IWDA zit op de beurs in Amsterdam, uren voor ons van 09:00 – 17:40.
S&P en DJIA zitten op de beurs in de US, uren voor ons van 15:30 – 22:00.
Ik kijk vaak op tradingview, daar staat dan "Market Open" of "Market Closed"