Corona-virus.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
De leugens van Maggie blijken goed te werken...
Corona heeft niets te maken met influenza.
Het is niet omdat de symptomen vergelijkbaar zijn, dat het virus tot dezelfde familie behoort.
“This virus is not SARS, it’s not MERS, and it’s not influenza,” WHO Director-General Tedros Adhanom Ghebreyesus said at a briefing Tuesday, referencing other coronaviruses that have caused smaller outbreaks. “It is a unique virus with unique characteristics.”
In tegenstelling tot andere landen, blinkt België weer maar eens uit door zijn amateurisme.
Over enkele dagen zullen we het aantal besmettingen uit de ons omringende landen ver overstijgen, net omdat geen enkele deftige maatregel wordt genomen.
https://www.uza.be/behandeling/coronavirussen
Wat zijn coronavirussen?
Coronavirussen (CoV) vormen een grote familie van virussen die infecties veroorzaken gaande van een gewone verkoudheid tot ernstige aandoeningen, zoals het Middle East Respiratory Syndrome (MERS-CoV) en het Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS-CoV).
Sommige coronavirussen zijn zoönotisch, wat betekent dat ze kunnen worden overdragen worden tussen dieren en mensen. Tot nu toe is aangetoond dat zeven coronavirussen ook bij mensen een infectie kunnen veroorzaken.
Wat zijn coronavirussen?
Coronavirussen (CoV) vormen een grote familie van virussen die infecties veroorzaken gaande van een gewone verkoudheid tot ernstige aandoeningen, zoals het Middle East Respiratory Syndrome (MERS-CoV) en het Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS-CoV).
Sommige coronavirussen zijn zoönotisch, wat betekent dat ze kunnen worden overdragen worden tussen dieren en mensen. Tot nu toe is aangetoond dat zeven coronavirussen ook bij mensen een infectie kunnen veroorzaken.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Lezen is blijkbaar moeilijk...
De symptomen zijn vergelijkbaar tussen corona, mers, sars en influenza, maar het zijn totaal verschillende virussen.
"While both SARS-CoV-2 and influenza viruses are transmitted from person-to-person and may cause similar symptoms, the two viruses are very different and consequently do not behave in the same way. "
https://www.ecdc.europa.eu/en/novel-cor ... ns-answers
En wie er nog aan twijfelde dat men ons voorliegt:
"De cijfers in het nieuws kloppen niet. Heel onze skigroep van 20 personen is besmet en ik verneem net dat mijn grootouders ook opgenomen moeten worden."
https://www.hln.be/in-de-buurt/leuven/1 ... ac315acc6/
De symptomen zijn vergelijkbaar tussen corona, mers, sars en influenza, maar het zijn totaal verschillende virussen.
"While both SARS-CoV-2 and influenza viruses are transmitted from person-to-person and may cause similar symptoms, the two viruses are very different and consequently do not behave in the same way. "
https://www.ecdc.europa.eu/en/novel-cor ... ns-answers
En wie er nog aan twijfelde dat men ons voorliegt:
"De cijfers in het nieuws kloppen niet. Heel onze skigroep van 20 personen is besmet en ik verneem net dat mijn grootouders ook opgenomen moeten worden."
https://www.hln.be/in-de-buurt/leuven/1 ... ac315acc6/
Wat maakt het uit hoe of wat het afkomstig is en hoe het moet genoemd worden, tenzij je medicus bent of er deels voor gestudeerd hebt zal je er iets van snappen, en anders wordt er enkel maar over geluld van iets waarvan we niets van weten of begrijpen.. Jij hebt blijkbaar voor viroloog gestudeerd,of je hebt een speciale gouden bol waar je dat in leest allemaal...
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Jij vertelt dingen die niet kloppen, ik corrigeer enkel op basis van correcte informatie uit bronnen die betrouwbaarder zijn dan Maggie haar platvloers gezwets.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Is het trouwens nog niemand opgevallen dat er blijkbaar een mirakelland bestaat waar het virus omheen gaat?
Het land van Herr Dogan maakt melding van geen enkel geval...
En het liberaal uitschot gaat nog meer miljarden aan die massamoordenaar geven...
Het land van Herr Dogan maakt melding van geen enkel geval...
En het liberaal uitschot gaat nog meer miljarden aan die massamoordenaar geven...
@PinkPanther1970.... En wie ben jij om wetenschappelijk te weten welke info juist of niet juist is????
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Als jij liever Maggie gelooft dan de WHO, be my guest…
Het is nochtans niet moeilijk te begrijpen.
We hebben manieren om te testen op influenza A en influenza B, maar als men deze testen gebruikt op iemand die corona heeft, komen deze testen negatief terug... omdat het geen griepvirus is.
Laatst gewijzigd door PinkPanther1970 op 5 maart 2020, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik sta in communicatie met mensen uit verschillende landen onder wie iemand uit Turkije. Gevraagd naar dat virus zei de man me dat ze daar in zijn land niet over wakker liggen.
De problemen aan de grens, oorlogsdreiging, devaluatie van de munt, extreme werkloosheid, corruptie en het regime van Erdie beheersen daar de gedachten van de mensen.
Wees maar zeker dat het virus daar ook ronddwaalt en dat men op een dag wakker gaat schieten.
Ik vind het trouwens niet zo'n extreem moeilijke materie allemaal. Je vindt het klaar genoeg uitgelegd als je betrouwbare bronnen binnen China raadpleegt en internationaal : de WHO.
Dat men ons hier zachtjes aan het duwen is naar 'geen paniek' en dat de cijfers kunstmatig laag worden gehouden lijkt mij absoluut zeker.
Als je maar een handvol mensen test zijn de cijfers laag natuurlijk.
De redenen waarom men dit doet lijken mij klaar als een klontje. Wie wil er nu dat er paniek uitbreekt.. dan zijn we er inderdaad NOG slechter aan toe.
Men hoopt tegen beter weten in de dijk te beschermen met 100 zandzakjes .. of men hoopt dat het springtij aan Antwerpen voorbij gaat.
De problemen aan de grens, oorlogsdreiging, devaluatie van de munt, extreme werkloosheid, corruptie en het regime van Erdie beheersen daar de gedachten van de mensen.
Wees maar zeker dat het virus daar ook ronddwaalt en dat men op een dag wakker gaat schieten.
Ik vind het trouwens niet zo'n extreem moeilijke materie allemaal. Je vindt het klaar genoeg uitgelegd als je betrouwbare bronnen binnen China raadpleegt en internationaal : de WHO.
Dat men ons hier zachtjes aan het duwen is naar 'geen paniek' en dat de cijfers kunstmatig laag worden gehouden lijkt mij absoluut zeker.
De redenen waarom men dit doet lijken mij klaar als een klontje. Wie wil er nu dat er paniek uitbreekt.. dan zijn we er inderdaad NOG slechter aan toe.
Men hoopt tegen beter weten in de dijk te beschermen met 100 zandzakjes .. of men hoopt dat het springtij aan Antwerpen voorbij gaat.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 5 maart 2020, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Van Ranst speelt een heel vuil spelletje en dat gaat mensenlevens kosten.haelewyn schreef: ↑5 maart 2020, 12:46 Dat men ons hier zachtjes aan het duwen is naar 'geen paniek' en dat de cijfers kunstmatig laag worden gehouden lijkt mij absoluut zeker.
Men hoopt tegen beter weten in de dijk te beschermen met 100 zabdzakjes .. of men hoopt dat het springtij aan Antwerpen voorbij gaat.
Als er niet dringend maatregelen als in de omringende landen worden genomen, gaan we heel snel de Italiaanse toer op.
money ,,, money .. is belangrijker dan mensenlevens...
Wie had ooit kunnen denken dat zelfs je dood " Made in China " is
Wie had ooit kunnen denken dat zelfs je dood " Made in China " is
Godver! Trump heeft het laten maken in een lab en heeft vervolgens zijn meestervirus los gelaten op een Chinese markt uit wraak voor de Sjineezen.PinkPanther1970 schreef: ↑5 maart 2020, 11:56“This virus is not SARS, it’s not MERS, and it’s not influenza,” WHO Director-General Tedros Adhanom Ghebreyesus said at a briefing Tuesday, referencing other coronaviruses that have caused smaller outbreaks. “It is a unique virus with unique characteristics.”
Ze zullen wel leren om tot een handelsakkoord te komen!
Ik heb 2 schoonbroers. De één is huisarts en de andere is chirurg.ludo schreef: ↑5 maart 2020, 12:22 Wat maakt het uit hoe of wat het afkomstig is en hoe het moet genoemd worden, tenzij je medicus bent of er deels voor gestudeerd hebt zal je er iets van snappen, en anders wordt er enkel maar over geluld van iets waarvan we niets van weten of begrijpen.. Jij hebt blijkbaar voor viroloog gestudeerd,of je hebt een speciale gouden bol waar je dat in leest allemaal...
In de familie werd al over Covid-19 gesproken en moet zeggen dat beide dokters toch vrij gerust waren. Er zullen veel besmettingen zijn en er zullen veel doden vallen maar het zal absoluut de wereldbevolking niet uitroeien!
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Wat een geruststelling...
Net zoals de politici... Geen paniek, iedereen moet gewoon doen zoals altijd... Zelf sluiten ze wel alle instellingen, stellen al hun vergaderingen en reizen uit,...
Laatst gewijzigd door PinkPanther1970 op 5 maart 2020, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn schoonbroer zei dat er middelen in de maak zijn waarvan de eerste tests veelbelovend zijn. Ik vroeg daarop van 'kunnen ze dan niet sneller testen of sneller de stadia doorlopen'.
Nee, je moet testpersonen vinden. Die personen mogen niet in behandeling zijn voor andere zaken. De criteria van die personen is het moeilijkste van al zei hij en belangrijk! Het moeten er voldoende zijn.
Hij verwacht dat vaccin zeker vóór de zomer. Maar dan nog kun je het niet op grote schaal gaan toedienen. Want stel dat het neveneffect is dat je er een hartstilstand van krijgt en ook al is dat maar bij 1/10. Dan is het vaccin dodelijker dan het virus zelf!
Nee, je moet testpersonen vinden. Die personen mogen niet in behandeling zijn voor andere zaken. De criteria van die personen is het moeilijkste van al zei hij en belangrijk! Het moeten er voldoende zijn.
Hij verwacht dat vaccin zeker vóór de zomer. Maar dan nog kun je het niet op grote schaal gaan toedienen. Want stel dat het neveneffect is dat je er een hartstilstand van krijgt en ook al is dat maar bij 1/10. Dan is het vaccin dodelijker dan het virus zelf!