Corona-virus.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
De WHO stelt de tijdlijn voor een vaccin op 18 maanden.
Wie is die schoonbroer, zodat ik daar zeker nooit op consultatie ga...
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
dubbeltje...
Laatst gewijzigd door PinkPanther1970 op 5 maart 2020, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
182 nieuwe gevallen in Duitsland.
Totaal: 444, waardoor het in één klap op plaats 5 komt van hardst getroffen landen. (volgens officiële cijfers)
Totaal: 444, waardoor het in één klap op plaats 5 komt van hardst getroffen landen. (volgens officiële cijfers)
Er is een ambtenaar van financiën besmet die in hetzelfde gebouw zit als het kabinet van Maggie. Zou dat virus Maggie overleven?
In een -volgens mij- betere wereld zijn we nog met maximaal 1 miljard menselijke wezens.
Dan kunnen we bvb twee continenten (Afrika en Australie) volledig mensvrij laten en de natuur er ongehinderd zijn gang laten gaan.
Je rekent jezelf wel bij dat één miljard blijkbaar ... waarom jij wel en iemand anders niet ?
Je kan die betere wereld ook aan anderen gunnen ...
In een -volgens mij- betere wereld zijn we nog met maximaal 1 miljard menselijke wezens.
Dan kunnen we bvb twee continenten (Afrika en Australie) volledig mensvrij laten en de natuur er ongehinderd zijn gang laten gaan.
[/quote]
25 jaar geleden zei ik al: Maak van Afrika een natuurreservaat. Toen kon je dat nog vrijuit zeggen.
Ondertussen begint het dus bij meerderen te dagen ...
Overal 3 op 5 laten 'wegvallen' is ook een optie, als men daarna weer niet gaat kweken als konijnen natuurlijk. China bewijst nogmaals dat mensen niet als mieren kunnen leven, en de multiculturele droom van het Westen is eigenlijk ook al een utopie gebleken. Dan spreek ik nog niet over de toekomst van het kapitalisme, daar blijven de bomen ook niet groeien.
Afspraak binnen 25 jaar?
+1PinkPanther1970 schreef: ↑5 maart 2020, 13:27 Wie is die schoonbroer, zodat ik daar zeker nooit op consultatie ga...
Voor de zomer een vaccin, dat is een bewering die we kunnen bevestigen of ontkrachten binnen de 3 maanden. Ik ben benieuwd.
Dit is wat Johnson en Johnson er over zegt, door een positieve bril bekeken.
""In bepaalde situaties, zoals de ebola-epidemie, konden we het experimentele vaccin zeer snel ontwikkelen en opschalen. Twee weken geleden zijn we begonnen met de ontwikkeling van een vaccin tegen het huidige nieuwe coronavirus, op basis van een sequentie die we al kennen. We zijn optimistisch dat we het later dit jaar kunnen testen.""
Als men het kan testen, kan het nog altijd niet op grote schaal worden toegediend.
We gaan dit nog lang moeten uitzweten.
""In bepaalde situaties, zoals de ebola-epidemie, konden we het experimentele vaccin zeer snel ontwikkelen en opschalen. Twee weken geleden zijn we begonnen met de ontwikkeling van een vaccin tegen het huidige nieuwe coronavirus, op basis van een sequentie die we al kennen. We zijn optimistisch dat we het later dit jaar kunnen testen.""
Als men het kan testen, kan het nog altijd niet op grote schaal worden toegediend.
We gaan dit nog lang moeten uitzweten.
Zelfs als ze vandaag een vaccin ontwikkelen moeten ze het gedurende lange tijd en op voldoende proefpersonen testen om zeker te zijn dat het efficiënt is en geen ongewenste bijwerkingen oplevert. Wanneer het uiteindelijk groen licht krijgt moeten ze beginnen aan de productie van miljarden dosissen van het vaccin om iedereen in te enten. Dan is het nog de vraag of het vaccin maar eenmaal toegediend moet worden of bijvoorbeeld ieder jaar opnieuw.
Miljarden dosissen? Niet iedereen heeft een vaccin nodig, de grote meerderheid heeft een meer dan adequaat immuunsysteem.
Dit coronavirus heeft nu al duidelijk niet de potentie van bv. het pokkenvirus waar men door vaccinatie de mortaliteit met een factor 10 wist te verlagen en later het virus, waarschijnlijk, uitgeroeid werd.
Dit coronavirus heeft nu al duidelijk niet de potentie van bv. het pokkenvirus waar men door vaccinatie de mortaliteit met een factor 10 wist te verlagen en later het virus, waarschijnlijk, uitgeroeid werd.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.