De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Masker? De relatieve anonimiteit hier is heel relatief. Wie denkt een masker op te hebben kan zich dat maar beter realiseren.
Dit gezegd zijnde, als Jozefien blond haar en blauwe ogen heeft, zegt ze maar waar en wanneer.
Dit gezegd zijnde, als Jozefien blond haar en blauwe ogen heeft, zegt ze maar waar en wanneer.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Wat als ze ja, antwoord en in deze outfit komt
https://www.vegaoo.nl/p-219804-goud-kle ... #ectrans=1
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wie zegt dat Jozefien niet gewoon Jozef is met baard, snor en een ferm aanhangsel?
Ik spreek over de vele onervaren beleggers die hier advies komen opdoen en nu willen gaan beleggen.
Hadden zijn de voorbije maanden belegd en blijven aankopen (voorbeeld Barco) zaten ze nu toch al met flinke verliezen.
Kijk, wanneer je met een vix index zit van 40 of 50 moet je beducht zijn op ZEER hevige bewegingen, als voorzichtige belegger zou ik dan uit de markt blijven. Voor korte ritjes kan je een kans wagen maar indien je verkeerd zit zal het pijn doen. En meestal zitten aan de andere kant dan de gehaaide fashboys. Dat er duchtig op los wordt gemanipuleerd op de beurzen door bepaalde partijen, daar ben ik ook zeker van, zeker in deze situatie. Een rustige vix zit rond of onder de 20.
Freaky masker. Niet voor mij, dankjewel. Maar er zullen er hier wel rondhangen die daarvoor te vinden zijn. Net zoals er wel zullen zijn die baard en aanhangsel willen.
Ik ben maar een simpele ziel. Dit is waar ik het over heb.
https://usercontent2.hubstatic.com/6414041_f496.jpg
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
En wat is daarmee het probleem, zolang je niet panikeert? Ik zie daar alleen maar opportuniteiten in voor zij die het hoofd koel kunnen houden...BEspaar schreef: ↑7 maart 2020, 17:42 Kijk, wanneer je met een vix index zit van 40 of 50 moet je beducht zijn op ZEER hevige bewegingen, als voorzichtige belegger zou ik dan uit de markt blijven. Voor korte ritjes kan je een kans wagen maar indien je verkeerd zit zal het pijn doen. En meestal zitten aan de andere kant dan de gehaaide fashboys. Dat er duchtig op los wordt gemanipuleerd op de beurzen door bepaalde partijen, daar ben ik ook zeker van, zeker in deze situatie. Een rustige vix zit rond of onder de 20.
Een voorzichtige belegger is daarom nog niet iemand die direct in paniek slaat
-
- Hero Member
- Contacteer:
O jeetje, er komen maar twee definitief: de derde: Greendean is aan het wachten op een blonde schoonheid met diep blauwe ogen. En de rest; draait om de pot ( is dat de juiste uitdrukking? ). Overigens ik meende het serieus!! En Zermatt knew before. With thanks Zermatt.
Jammer, ik had het graag willen organiseren. Helaas te weinig animo. Of moet ik nog wachten op enige aanmeldingen?
Online het verhaal vertellen is natuurlijk fijner of het geheel oprecht is betwijfel ik.
Met dank aan diegene die wel kwamen zonder voorwaarden!
Jammer, ik had het graag willen organiseren. Helaas te weinig animo. Of moet ik nog wachten op enige aanmeldingen?
Online het verhaal vertellen is natuurlijk fijner of het geheel oprecht is betwijfel ik.
Met dank aan diegene die wel kwamen zonder voorwaarden!
En waar/ wanneer moet dat zijn?
Waar en wanneer?
Stevige prijzen oorlog op oliemarkt op komst, dat worden morgen donkerrode cijfers voor energy stocks.
Flashback to the 80's ! Elke zondagavond kaarten met de lokale bankkier, de plaatselijke wol-handelaar en een zeer wijze CEO. Daar stak je als jonkie enorm veel van op. BRT of NOS op de achtergrond. Those were the days. Als je zoiets vandaag terug in elkaar kan steken: I'm in.Zermatt schreef: ↑7 maart 2020, 11:04Ik sta paraat, Jozefien. Leuk initiatief. Al moet je er rekening mee houden dat weinigen hun masker overboord zullen gooien...Jozefien1969 schreef: ↑6 maart 2020, 20:45 Wellicht moet ik eens avondje uit regelen voor alle forumleden. Zodat we elkaar in de ogen kunnen kijken..en gedachten uitwisselen? Wie komt?
Een kaarttafel vullen lijkt me al een klein wonder. Maar desalniettemin, waar en wanneer?
Moest Rusland niet in de titel staan ipv Saudi Arabië ?vortex schreef: ↑8 maart 2020, 09:47 Stevige prijzen oorlog op oliemarkt op komst, dat worden morgen donkerrode cijfers voor energy stocks.
Altijd goed nieuws voor Europa dat de olieprijzen kelderen.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash