De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik wist dat het een bloedbad ging zijn.
Wat zegt Zeezout ?
Zalven of nog wat zout in de wonde strooien, zo van 'in 2008 kwam de Bel20 op een derde' ?
Zalven of nog wat zout in de wonde strooien, zo van 'in 2008 kwam de Bel20 op een derde' ?
Als ik zie hoever onder limiet sommige orders uitgevoerd worden, hebben zelfs de professionals gepanikeerd deze morgen. Maar de vuile streek van de saoudi's was dan ook niet niets. Benieuwd hoe de Russen gaan reageren. Dit zou wel eens de aanzet kunnen worden waarmee we voor de zoveelste keer in de geschiedenis dat herdersvolk van Europese bodem schoppen. En ditmaal hopelijk vanuit heel de wereld terug naar hun schiereiland zonder dat ze het klaarspelen ons tegen mekaar uit te spelen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Gelukkig heb je ons vorige week al geïnformeerd dat ze een bodem aan het vormen zijn
Weet je al wanneer de bodem er zal zijn? Met de aannemers de dag van vandaag ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ook de VS niet vergetenGreenDean schreef: ↑9 maart 2020, 10:03 Als ik zie hoever onder limiet sommige orders uitgevoerd worden, hebben zelfs de professionals gepanikeerd deze morgen. Maar de vuile streek van de saoudi's was dan ook niet niets. Benieuwd hoe de Russen gaan reageren. Dit zou wel eens de aanzet kunnen worden waarmee we voor de zoveelste keer in de geschiedenis dat herdersvolk van Europese bodem schoppen. En ditmaal hopelijk vanuit heel de wereld terug naar hun schiereiland zonder dat ze het klaarspelen ons tegen mekaar uit te spelen.
langs de andere kant zitten velen al heel lang te wachten op een correctie: deze is nu een feit met zelfs zicht op nog lagere koersen.
Ik had gisteren alles op verkoop gezet.
Enkel nog Novacyt, Euromedis & Intrasense in port.
Enkel nog Novacyt, Euromedis & Intrasense in port.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Lerre: wanneer schreef je dat ?
En zeggen dat we ons hier nog maar kort geleden genoeglijk zaten te koesteren in het zonnetje van de beurs. Alles ging omhoog, ondanks Corona. 't Kan verkeren ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik lig niet ergens opgekruld onder een dekentje. Integendeel. Ik heb hier altijd beweerd dat alles, en dan vooral de index-trackers, veel te duur noteerden. Dat je moet zorgen dat je de rapportage begrijpt en dat je, zelfs als je ze boekhoudkundig begrijpt, nog moet oppassen met de moedwillige leugens die erin staan.
Ik heb hier niet, tegen beter weten in, lopen beweren dat het op termijn niet uitmaakt en mensen aangemoedigd om toch maar regelmatig (veel te duur) bij te kopen. Dat deze correctie er zou komen, ondanks de immense stapel gratis geld, stond in de sterren geschreven, alleen wist niemand wanneer ze zou komen. We kunnen nu alleen maar hopen dat ze zich ook genadeloos doorzet, zodat we met een schone lei verder kunnen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Geen zorgen, ik ook niet. Deze crashes zijn toch maar tijdelijk + ik sta nog altijd op 20% winst.
Correctie geen probleem, alleen wanneer is de moment om te gaan instappen ?
Kan het nog veel lager ?
Kan het nog veel lager ?