De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Totaal geen verstand van opties, maar heb die strategie al vaker gehoord bij dividend aandelen. Ik neem voorlopig genoegen met het dividend.BEspaar schreef: ↑9 maart 2020, 17:24Goed dividend, maar ik zou er ook put(s) op kopenDeZatteNonkel schreef: ↑9 maart 2020, 17:21 Ageas (€36) en Total (€32) bijgekocht. Daarnaast ook 100 aandelen AMG aan €15,95. Ik reken op een snelle (doch misschien kortstondige) bounce, waarna ze ook meteen terug buitenvliegen. Zoniet, aan die prijs wil ik ook gerust blijven zitten tot de IPO van Technologies.
Stel dat er eerst nog wat afgaat, een punt of 4, met bv de put 34 zit je dan al goed, indien je minsten 100 aandelen hebt, want zelfs als ageas dan morgen 0 staat verlies je nog maar weinig...DeZatteNonkel schreef: ↑9 maart 2020, 17:29Totaal geen verstand van opties, maar heb die strategie al vaker gehoord bij dividend aandelen. Ik neem voorlopig genoegen met het dividend.
Toch wanneer ze er long opzaten en niet short...
PS voor dat virus vielen de beurzen ook
maar eerder naar boven
Ik laat mij iedere avond insmeren met VIX tegen Corona.
Wat lees ik nu.Op Wall Street de remmen ingezet om de erg grote verkoopsgolf te temperen.Wist niet dat dat bestond bij Us Markets.Dat vind ik als belegger die aan de zijlijn staat tenenkrullend.Azo kan ik het ook z,n.
De beurs zal morgen in Europa weer een pandoering krijgen.
De beurs zal morgen in Europa weer een pandoering krijgen.
Stabiel? Daar moet je de eerste dagen niet op rekenen, voorlopig lekker volatiel, meerdere procenten binnen één dag. Vandaag was een capitulatie dagje, morgen of overmorgen zullen de koopjes jagers en bodem vissers wel even overnemen.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
40 VWCE'tjes opgepikt. Met een klein hartje.
Nog bogle-head kopers die hun beurs-aversie hebben verzilverd?
Geen cash meer. Vorige week alles uitgegeven. Anders graag!troglodytes schreef: ↑9 maart 2020, 18:53 40 VWCE'tjes opgepikt. Met een klein hartje.
Als ik de futures mag geloven krijgen we morgen nog een grotere daling dan vandaag, gemiddeld 10%.
Ik vandaag nog wat IWDA aangekocht. Dit jaar 15% van mijn inkomen (conform mijn strategie) in trackers gestoken dus nu stop ik ermee tot volgend jaar. Jammer misschien want de bodem is mogelijk nog niet bereikt maar 'stick to the plan'.
Beursexpert Jan Longeval: 'Deze crash is niet rationeel' 'De beursexpert, adjunct-professor aan Vlerick Business School en oprichter van de financieel consultant Kounselor, stipt aan dat twaalf jaar geleden sprake was van een fundamenteel probleem in ons financieel systeem. 'Dat kan je moeilijk vergelijken met de situatie vandaag.'
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 13328.html
Vind ik ook. Geen reden tot paniek, op voorwaarde dat er geen machten achter de schermen bezig zijn die van het virus gebruik maken om ons opzettelijk in een crisis te storten.
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 13328.html
Vind ik ook. Geen reden tot paniek, op voorwaarde dat er geen machten achter de schermen bezig zijn die van het virus gebruik maken om ons opzettelijk in een crisis te storten.
Yup. Staying the coursetroglodytes schreef: ↑9 maart 2020, 18:53 40 VWCE'tjes opgepikt. Met een klein hartje.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nto; op welke site kan ik die ‘’Futures’’ het beste bekijken?
Verder gaat mijn ‘’party’’ niet door, jammer maar dank aan diegene die het al wisten en wel zouden komen! Zien is weten in mijn ogen.
Denk dat er enige beleggers zijn, zoals ik ( de meeste beleggers online natuurlijk niet ) die in de min staan. Laat staan…..
Overigens het is wel fijn dat de meeste beleggers nog online kunnen schrijven; het betekent ze zijn er nog! Het Coronavirus wijst ons als mens op onze kwetsbaarheid.
Verder gaat mijn ‘’party’’ niet door, jammer maar dank aan diegene die het al wisten en wel zouden komen! Zien is weten in mijn ogen.
Denk dat er enige beleggers zijn, zoals ik ( de meeste beleggers online natuurlijk niet ) die in de min staan. Laat staan…..
Overigens het is wel fijn dat de meeste beleggers nog online kunnen schrijven; het betekent ze zijn er nog! Het Coronavirus wijst ons als mens op onze kwetsbaarheid.