De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Luister eens moeizuchtige double face:
Dit is nu de 2de maal dat je mij ervan beschuldigt een troll te zijn.
Zou je het opsporen van trolls niet overlaten aan diegenen die daartoe de bevoegdheid hebben!?
Of is dit forum enkel bestemd voor leden die zoals jij steeds hetzelfde riedeltje afdreunen?
Weten ze overigens op jouw werk dat je de helft van de tijd die je betaald wordt, verprutst aan fora allerhande waar je graag het hoge woord voert omdat je anders waarschijnlijk betekenisloos door het leven gaat?
Get a real life en laat de mensen met echt geld of goederen gerust!
He? Hou doe je dat?
Als je vandaag koopt, dan koop je aan de prijs van het moment (indien op de beurs) of de prijs van vanavond (indien niet beursgenoteerd). Je kan niet kopen aan de prijs van gisteren.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Je koopt aan de prijs van vandaag maar toch nog steeds met een mooie korting hé.(IWDA nu op +2,46%)
Simpel: omdat de stijging van vandaag kleiner is dan de daling van gisteren.
gelukkig hebben we advies van Professor economie en Nobelprijswinnaar Robert Shiller "it can go either way" Wijze woorden
https://www.bloomberg.com/news/videos/2 ... DJHSh_chEI
https://www.bloomberg.com/news/videos/2 ... DJHSh_chEI
Volatiliteit nog niet voorbij. Volgende week mss Duitsland of Frankrijk in 'lockdown'.
De Italiaanse beurs trekt zich van de lockdown niet veel aan. De FTSE MIB stijgt met een half procent.
ZOU het kunnen zijn dat de trollenaars op deze webstek een beroep uitoefenen in ploegenstelsel met veel dode wachttijden en weinig toezicht, permanentie bv ?Rombout schreef: ↑10 maart 2020, 12:20Luister eens moeizuchtige double face:
Dit is nu de 2de maal dat je mij ervan beschuldigt een troll te zijn.
Zou je het opsporen van trolls niet overlaten aan diegenen die daartoe de bevoegdheid hebben!?
Of is dit forum enkel bestemd voor leden die zoals jij steeds hetzelfde riedeltje afdreunen?
Weten ze overigens op jouw werk dat je de helft van de tijd die je betaald wordt, verprutst aan fora allerhande waar je graag het hoge woord voert omdat je anders waarschijnlijk betekenisloos door het leven gaat?
Get a real life en laat de mensen met echt geld of goederen gerust!
@B4H7long
Hartelijk dank voor je uitleg bij de codes !
Hartelijk dank voor je uitleg bij de codes !
De euforie over de stimulusmaatregelen van Trump was van korte duur. De winsten deemsteren weg.