De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Wacht tot de recessie zwart op wit staat en de begroting compleet ontspoort. Dat is quasi een zekerheid geworden nu. Herstel is technisch, we zakken binnenkort weer lekker verder.
Cash is gearriveerd, maar ik ga toch wachten tot de Q1 cijfers denk ik.
-
- Full Member
- Contacteer:
Beste vrienden, vrees niet!
Noobinvest heeft net de grote kanonnen bovengehaald en met zijn laatste centjes een bodem gevormd voor de aandelenmarkt.
Dit betekent een stimulus die elke maatregel van de FED doet verbleken.
Grts,
Noobinvest
Noobinvest heeft net de grote kanonnen bovengehaald en met zijn laatste centjes een bodem gevormd voor de aandelenmarkt.
Dit betekent een stimulus die elke maatregel van de FED doet verbleken.
Grts,
Noobinvest
https://twitter.com/GeertNoels heeft zijn twitter stopgezet?
Ja, hij had het nogal bont gemaakt de laatste tijd op Twitter en kan blijkbaar slecht om met de tegenwind die dat oplevert.
Verstandige move na zijn ruzietje met Van Ranst. Van een dergelijke econoom had je toch beter verwacht dan wat complottheoriën, hij is gelukkig zelf tot het inzicht gekomen.Jamesken schreef: ↑10 maart 2020, 15:24 https://twitter.com/GeertNoels heeft zijn twitter stopgezet?
Het is om zeep, mensen. De indexen in Europa duiken in het rood. Ze hebben 5% winst laten schieten.
Inderdaad, wedden dat de Bel20 nog in het rood eindigt?
Tot zover de beste beursdag sinds 2011.
Het was dus de bonk van de dode kat die we vanmorgen hoorden ?
Goed om lezen: de wekelijkse marktenbabbel van De Tijd met Kurt Van Steelant
Goed om lezen: de wekelijkse marktenbabbel van De Tijd met Kurt Van Steelant
Ik heb vanmorgen nog fondsen aangekocht maar heb er geen spijt van. De koersen worden toch berekend op de slotkoersen van de aandelen vanavond. Dus hoe meer alles vandaag nog zakt hoe goedkoper ik aankoop. Dat de daling morgen nog verder zal gaan, soit, het zal ooit wel terug stijgen.
die berenmarkt in de VS komt nog wel heel dichtbij
-
- Hero Member
- Contacteer:
Retailers zijn de pineut vandaag blijkbaar
Had gisteren met colruyt nog een groene in port maar die gaan vandaag richting een redelijk uitzonderlijke -4%
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash