De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
We zijn nog niet aan de nieuwe patatjes als dit echt gaat gebeuren
https://www.cnbc.com/2020/03/11/up-to-1 ... -says.html
https://www.cnbc.com/2020/03/11/up-to-1 ... -says.html
Merkel heeft gisteren gezegd dat 70% van de bevolking ziek kan worden.
En hier eerst maar zitten lachen met de Chinezen. Zij hebben het virus wel onder controle gekregen, wat het Westen niet lijkt te lukken.
Vluchten van Europa naar de USA voor een maand geschorst en we zijn officieel in berenmarkt sinds deze nacht.
Smeer je maar in voor de komende recessie.
Smeer je maar in voor de komende recessie.
Ik hoor ze zeggen dat ook cargo vluchten niet meer in de lucht mogen. Vraag me toch af wat dat juist wil zeggen, ze kunnen de EU-US cargo vluchten toch niet volledig stil leggen voor een maand?
De vonken gaan eraf vliegen morgen...
De vonken gaan eraf vliegen morgen...
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Jup. Ik krijg nu echt wel het gevoel dat dit een historische crash wordt van meer dan 50%. Een tweede 1929.
Vandaag alles verkopen en een goud ETF kopen, in de hoop dat Blackrock het overleeft :-)
Vandaag alles verkopen en een goud ETF kopen, in de hoop dat Blackrock het overleeft :-)
Ik gok op openen aan -10pct om tegen 16u aan -5pct te zitten. Een spiegelbeeld van de afgelopen dagen.
ik denk dat het herstel pas voor na de zomer zal zijn
-7% zelfs.
Ik gooi de handdoek ook in de ring. Tot nu toe heb ik altijd nog een beetje aangekocht maar het heeft geen zin wanneer alles een dag later nog 5% lager staat.
En dan maar verwonderd zijn dat Trump de deur op slot doet....
Buy and Hold(ing) belegger:Berkshire Hathaway,Brederode,GBL,Ackermans,Hal Trust,Sofina,Dieteren,Alphabet.
U kan beter nu maar alles verkopen en nooit meer aan beleggen denken.Lerre schreef: ↑12 maart 2020, 01:33 Wat een fun hier..
Ik zeg tot 3 keer toe hier op het forum dat ik wil verkopen om lager ik te kopen, wordt telkens bijna weg gelachen. Eindstand had ik al 3 keer mijn kapitaal kunnen verzekeren en een lagere inkoopposities kunnen garanderen. Dit kost mij 5 extra jaren werken, dit grapje.
U hebt duidelijk niet de zenuwen die vereist zijn om te beleggen.
Ik zeg dit niet als een belediging maar voor uw eigen bestwil.
Veel succes nog!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Tgaat weer knallen vandaag! Benieuwd naar wat we vandaag gaan kopen!
Basic fit zit in mijn watchlist, even kijken wat dat doet vandaag.