vraagje over ing lion
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
vraagje over ing lion
Hallo
Weet iemand of het mogelijk is een gratis ing lion account incl. ing mastercard te koppelen aan een ing lion deposit?
Weet iemand of het mogelijk is een gratis ing lion account incl. ing mastercard te koppelen aan een ing lion deposit?
Re: vraagje over ing lion
De Lion Deposit is een spaarrekening. Hieraan kan nooit een kaart gekoppeld worden. Om daar een mastercard aan te koppelen zal je een zichtrekening moeten openen (gewone zichtrekening of de Lion Account in het geval van ING).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
de ing lion account is een zichtrekening en geen spaarrekening.
Ik zal nog even verduidelijken: ing lion account + ing mastercard én daarbij een online spaarrekening genaamd ing lion DEPOSIT.
Ik zal nog even verduidelijken: ing lion account + ing mastercard én daarbij een online spaarrekening genaamd ing lion DEPOSIT.
Laatst gewijzigd door Guest op 18 maart 2009, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
De Lion Account kan je probleemloos laten koppelen aan je Lion Deposit, bij mij hebben ze dit in het lokale agentschap geregeld. Ik veronderstel dat je die MasterCard bijgevolg ook gewoon kan laten koppelen aan je Lion Account..