De crash van 2020
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: De crash van 2020
Heel goed, ik blijf me aan mijn plan houden ongeacht de evenementen in de wereld.Henkie1984 schreef: ↑12 maart 2020, 08:56 We zijn er nog niet heren
futures indices staan rood gloeiend en vix plus 15%, hoe voelen jullie je al als er nog 50% vanaf gaat
Koop als het bloed door de straten vloeit. Voor mijn part mag het nog weken aan een stuken zo doorgaan...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Eerste aankopen vandaag, cash naar een 45/50%.doorwinterd schreef: ↑6 maart 2020, 14:44 doorwinterd schreef: 30 dec 2019
Ondertussen een 65% cash, groot deel port defensief en hier en daar wat winst in aandelen laten staan.
Dit vooral om de reeks goede beursjaren te consolideren in een woeligere tijd, meer dan een poging tot markttiming.
Dit jaar 'slechts' +16%, te wijten aan de procentueel grote cashpositie.
Bekeken over 2 jaar volgde de voorzichtige strategie dus min of meer gewoon de indexen.
Heel de wereld mag kapot gaan als meneer maar een paar euro's extra op zijn rekening krijgt ... zielig !!!jantubaman schreef: ↑12 maart 2020, 12:40Heel goed, ik blijf me aan mijn plan houden ongeacht de evenementen in de wereld.Henkie1984 schreef: ↑12 maart 2020, 08:56 We zijn er nog niet heren
futures indices staan rood gloeiend en vix plus 15%, hoe voelen jullie je al als er nog 50% vanaf gaat
Koop als het bloed door de straten vloeit. Voor mijn part mag het nog weken aan een stuken zo doorgaan...
Eerst maar hopen dat het water dat door de straten loopt wat gaat minderen, het bloed zal nog wel vloeien.
Seffens is Lagarde met 15% van iedere kleine europeaan zijn spaargeld weg...
-
- Full Member
- Contacteer:
En weeral bashen.... ik zeg gewoon dat ik trouw blijf aan mijn beleggingsplan. Zowel in goede tijden als slechte. Profiteer misschien van het beetje zon buiten om frustraties te voorkomen. Carpe diemgeebee schreef: ↑12 maart 2020, 13:29Heel de wereld mag kapot gaan als meneer maar een paar euro's extra op zijn rekening krijgt ... zielig !!!gjantubaman schreef: ↑12 maart 2020, 12:40
Heel goed, ik blijf me aan mijn plan houden ongeacht de evenementen in de wereld.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Carpe coronam!
Nee, ik kan er ook niet om lachen. Daarnet mijn geliefde IWDA op -10% zien staan.
https://m.youtube.com/watch?v=OOGU94eL07E
Nee, ik kan er ook niet om lachen. Daarnet mijn geliefde IWDA op -10% zien staan.
https://m.youtube.com/watch?v=OOGU94eL07E
Vandaag is de dag dat we zien wie zijn risk allocation te hoog had ingeschat. Emoties lopen hoog op blijkbaarjantubaman schreef: ↑12 maart 2020, 15:02En weeral bashen.... ik zeg gewoon dat ik trouw blijf aan mijn beleggingsplan. Zowel in goede tijden als slechte. Profiteer misschien van het beetje zon buiten om frustraties te voorkomen. Carpe diem
Keep calm and carry on.
ze heeft al eens een voorstel in het verleden in die richting gedaan.....10%
Net nog een pakketje IWDA en BFIT ingeslagen. Zit nu terug 100% in aandelen met de aandelenportefeuille. Kan zijn (waarschijnlijk) dat het nog verder zakt de komende dagen, maar ik heb nog wat liquiditeit achter de hand.
Keytrade home banking site kan ik niet binnen.
Hard key code ingetoetst en daarna wachten en wachten en wachten...
Jullie ook?
Hard key code ingetoetst en daarna wachten en wachten en wachten...
Jullie ook?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ook hun app werkt supertraag maar wachten loont