De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Dus de wereld gaat steeds meer in brand en de aandelen schieten 10 procent up?
weekend wallstreet -3,3%
https://www.ig.com/de/indizes/maerkte-i ... all-street
https://www.ig.com/de/indizes/maerkte-i ... all-street
Nu ook Spanje in lockdown, als de rest van de westerse wereld en VS nog gaan volgen, hebben we de bodem nog niet gezien. Niemand kan nu zeggen hoe lang dit gaat duren.
weet niet waar jullie je informatie halen maar de down staat min 0.67%
de s&p staat min 1,16%
de nasdaq min 1.17% dit om 4h59
Dus als je geleerd wil doen geef dan de juiste cijfers door
Wil trouwens niet veel zeggen want er zit geen volume achter .
de s&p staat min 1,16%
de nasdaq min 1.17% dit om 4h59
Dus als je geleerd wil doen geef dan de juiste cijfers door
Wil trouwens niet veel zeggen want er zit geen volume achter .
Is het niet zo dat we nu nog de futures zien van vrijdagavond? In het weekend kan de stemming onder de beleggers helemaal omslaan waardoor de futures van maandagochtend er totaal anders uitzien.
nee je kunt handelen tijdens weekend maar niet veel brokers laten dit toe , laat ons zeggen dat er meestal intern gehandeld word jij verkoopt ik koop als voorbeeld , je handeld dus buiten de beurs
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb je berichten eens herlezen en blijkbaar beschik je over een hoogst uitzonderlijke gave voor markettiming en flexibiliteit waar zelfs statistiek geen vat op heeft. Proficiat.
Algemeen gesproken zou het wel handig zijn dat iedereen die handelt in afgeleide producten en behoefte heeft om dit te delen de aan- en verkopen meteen komt melden ipv op het einde van de dag of week. Want nu lijkt het inderdaad dat ze geld printen. (als je dan toch vraagt naar een addertje)
De talent beleger reageert niet logisch. Die is de logica vooraf. Nu panikeren ze in de top, de top belegger weet dat dan dat het niet veel meer kan zakken en dat bij de toppaniek de maatregelen gaan komen en het betert. Als eerst koopte hij optijd. Als het niet het geval is kan je beter voor meer dan je geld vrezen.
Zei het gisteren al en zei 4 weken geleden ook verkopen. Ik ga opnieuw mezelf bewijzen. Volgende week is het weer groen. Wellicht licht groen of niet... of alle algoritmes gaan weer enorm af.
Het wordt dus groen, lichtgroen of niet. Schitterend advies, bedankt!KendrickR schreef: ↑14 maart 2020, 18:48De talent beleger reageert niet logisch. Die is de logica vooraf. Nu panikeren ze in de top, de top belegger weet dat dan dat het niet veel meer kan zakken en dat bij de toppaniek de maatregelen gaan komen en het betert. Als eerst koopte hij optijd. Als het niet het geval is kan je beter voor meer dan je geld vrezen.
Zei het gisteren al en zei 4 weken geleden ook verkopen. Ik ga opnieuw mezelf bewijzen. Volgende week is het weer groen. Wellicht licht groen of niet... of alle algoritmes gaan weer enorm af.
Ik geef alvast ook de winnende lottocijfers mee. Mijn glazen bol zegt zeer duidelijk dat de winnende cijfers alles zes tussen 1 en 42 zullen liggen. Profiteer ervan !
vraag mij eigenlijk af of er iemand weet wat aandelen zijn ? Heb meer de indruk dat het zoals je onderbroek is , hopelijk elk dag een andere .
Wat denken jullie voor de komende weken, gaan de markten even stabiliseren of hebben we nog maar een eerste correctie achter de rug.
Persoonlijk denk ik dat we de komende weken nog meer rode cijfers gaan zien. Gezien Europa nu het epicenter is verwacht ik nog meer paniek bij beleggers.
Persoonlijk denk ik dat we de komende weken nog meer rode cijfers gaan zien. Gezien Europa nu het epicenter is verwacht ik nog meer paniek bij beleggers.