De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Nu ook Frankrijk op slot, tegen maandag waarschijnlijk heel Europa en daarna ook de VS en dan is het wachten tot de dodentallen oplopen...
-
- Newbie
- Contacteer:
Als je deze grafiek bekijkt zie je dat het nu pas allemaal serieus aan het oplopen is en exponentieel begint te stijgen. De resultaten van de maatregelen die er nu getroffen worden zullen ten vroegste binnen 2 weken duidelijk worden gezien de incubatietijd...
Ik verwacht de komende week dus nog best wat paniek
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Ik verwacht de komende week dus nog best wat paniek
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Ik heb geen glazen bol, maar ik verwacht dat ook de VS zeer hard getroffen zal worden. En dat de vertwijfeling er helemaal zal toeslaan als blijkt dat de situatie zwaar onderschat werd. Allerlei lockdown toestanden zullen ook ginds ingang vinden. Paniek alom. Just my two cents.
Maatregelen zoals inreisverboden zijn voor de schone schijn en zullen niets helpen. Het virus is al in de VS en zal zich daar verspreiden.
Ze zijn daar nog amper beginnen testen wegens gebrek aan testkits, eens de echte getallen gaan bovenkomen gaat daar de paniek ook toeslaan onder de bevolking.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Jammer dat er hier zo wordt afgegeven op Dirk2 met de vraag naar de bodem.
Steunpunten liggen door de gestage groei te ver af.
Het enige waar men zich nog kan op beroepen is imho de Fibo retracements. (zucht)
Munitie centrale banken is op. Rente kan niet meer naar omlaag (gaan de banken kapot), rente kan niet omhoog (gaan de badbanks over de kop, zakt de beurs en loopt de staatsschuld op), staatsschulden lopen op door: (1) slecht beleid, (2) corona, ...
De bankencrisis (met meltdown) zal deze keer wel volledig doorgaan vrees ik.
Goud... premies op de munten zijn inmiddels een veelvoud, gooi de grenzen dicht voor goederen en leg alzo de aanvoer stil en we zien een tienvoud of meer op de premies.
Het enige waar men zich nog kan op beroepen is imho de Fibo retracements. (zucht)
Sommige zijn nog niet hersteld van de 'dot-com'-crash (zie maar aandelen zoals Xerox)koenvhaver schreef: ↑11 maart 2020, 16:23 Er zijn te weinig mensen die rekening houden met het Japan-scenario. Als je bedenkt dat gans de schulden-economie alleen maar erger wordt. De munitie van de centrale banken is op. Er blijven vanuit gaan dat aandelen steeds de beste belegging zijn op lange termijn is grotendeels waar, maar die termijn kan nu wel eens langer dan 20-30 jaar zijn vooraleer we terug op winst staan. Hopelijk is het maar een tijdelijke dip maar het kan verkeren. De portefeuille die ik volg heeft sinds het jaar 2000 een rendement van 2400%, zelf heb ik sinds 2016 rendement van 250% en toch minder dan 20% in aandelen. Toverwoord: goud en aanverwante.
Munitie centrale banken is op. Rente kan niet meer naar omlaag (gaan de banken kapot), rente kan niet omhoog (gaan de badbanks over de kop, zakt de beurs en loopt de staatsschuld op), staatsschulden lopen op door: (1) slecht beleid, (2) corona, ...
Goud... premies op de munten zijn inmiddels een veelvoud, gooi de grenzen dicht voor goederen en leg alzo de aanvoer stil en we zien een tienvoud of meer op de premies.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Pas op ik heb op fake en echte sites gelezen dat the US plotsklaps iedereen gratis laat testen. Volgens mij is dat meer dan wij in Europa doen? De paniek gaat nog komen; wees voorzichtig.....voor uzelf maar ook voor uw beleggingen.
Waarin investeren bij een effectieve meltdown? Goud en vastgoed?Spruitekop schreef: ↑14 maart 2020, 21:23 Jammer dat er hier zo wordt afgegeven op Dirk2 met de vraag naar de bodem.
Sommige zijn nog niet hersteld van de 'dot-com'-crash (zie maar aandelen zoals Xerox)koenvhaver schreef: ↑11 maart 2020, 16:23 Er zijn te weinig mensen die rekening houden met het Japan-scenario. Als je bedenkt dat gans de schulden-economie alleen maar erger wordt. De munitie van de centrale banken is op. Er blijven vanuit gaan dat aandelen steeds de beste belegging zijn op lange termijn is grotendeels waar, maar die termijn kan nu wel eens langer dan 20-30 jaar zijn vooraleer we terug op winst staan. Hopelijk is het maar een tijdelijke dip maar het kan verkeren. De portefeuille die ik volg heeft sinds het jaar 2000 een rendement van 2400%, zelf heb ik sinds 2016 rendement van 250% en toch minder dan 20% in aandelen. Toverwoord: goud en aanverwante.
Ik verwacht ook 2008 deel 2, maar dat wordt steeds met gelach onthaald.
Cash is king
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zolang uw cash onder uw kussen ligt en zolang er geen poging van inbraak is.....
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Nope. Alles wordt versneld digitaal, cash is contagious you know, dan de crash. No way to run.
Wereldwijd zijn ze plots véél te gul met hun miljarden.
Wereldwijd zijn ze plots véél te gul met hun miljarden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Als iedereen van die Armageddon verhalen blijft spuien, gaat de paniek alleen maar groter worden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het staat in de sterren geschreven, zeg dat Will Tura het geschreven gezongen heeft.
Even een mss domme opmerking ivm staatsobligaties. In europa zijn de rentes op de 'veilige' nu lager dan nul. In de VS zakt ze ook stevig. Met als gevolg dat voorbije tijd de koers ervan serieus is gestegen. Maar gezien die rentes nu vaak negatief zijn en wellicht zullen blijven, zitten die koersen dan niet op een top? En al die pensioenspaarfondsen die verplicht zijn bepaald percentage staatsobligaties te hebben; zitten die niet met een probleem? Of zie ik dat fout?