Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik ben geen hamsteraar maar omdat we bezoek hadden deze avond had ik om 16u30 nog een paar zaken nodig van de Colruyt en alle rekken van WC-papier waren leeg...
Zijn er hier eigenlijk al zieken of die zieken kennen in de nabije vriendenkring?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Gewoon hun linkerhand laten gebruiken voor de poep.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik daarentegen snap jouw hysterie niet. Ik was één van die vele West-Vlamingen in Sluis vanavond. Ik heb er zoals gewoonlijk zeer smakelijk gegeten in aangenaam gezelschap. Er werden wel heel wat grapjes verteld over de hysterici en hun kuddegedrag
Helaas moesten we het gebruikelijke nakaarten in de plaatselijke herberg wat kort houden omdat één van de aanwezige dames morgen vroeg op moest om te werken in ons plaatselijk ziekenhuis, of ik kon je daarmee ook nog wat geënerveerd hebben
En om je helemaal in de gordijnen te jagen: vlak voor de grens heb ik mijn tank nog eens gevuld met goedkopere Nederlandse diesel (€ 1.129/liter). Spijtig voor den Belgique maar nationalisme is mij vreemd.
PS in Sluis zijn er echt geen Hollanders te bespeuren.
Mijn goede vriend Halewijnhaelewyn schreef: ↑14 maart 2020, 17:33 Om nog maar een totalitair idee in de ring te gooien ...
Die mensen verdienen een rammeling met boksijzers en een gratis verblijf in een heropvoedingsgesticht van een maand of zes.
Dicht bij elkaar ! Met per persoon een gratis bak bier per week, geschonken door hun favoriet merk.
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat er toch iets grondig verschilt tussen de hersenen van een rechtse zak als ik en linkse medemensen als jij. Ikzelf zou het nooit in mijn hoofd halen om mijn medeburgers tot iets te verplichten/ hen iets te verbieden. Vrijheid blijheid, weet je wel?
Maar hoe jullie hier te keer gaan ...
Nu gebiedt de eerlijkheid hier wel dat ik moet toegeven dat ik iets onbezorgder mijn leven kan leiden dan sommige anderen. Ik ben zelf net nog niet oud genoeg (53) om in de risicogroep terecht te komen. En zowel mijn ouders als schoonouders zijn overleden dus kan ik iets makkelijker vermijden om rechtstreeks contact met ouderen te hebben.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Waarmee nog maar eens is bewezen dat het aloude gezegde 'wijsheid komt met de jaren' niet op iedereen van toepassing is.CarpeNoctem schreef: ↑14 maart 2020, 23:38Ik daarentegen snap jouw hysterie niet. Ik was één van die vele West-Vlamingen in Sluis vanavond. Ik heb er zoals gewoonlijk zeer smakelijk gegeten in aangenaam gezelschap.
Voor sommigen geldt: eens een randdebiel, altijd een randdebiel.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Raar, ik heb gisteren een gecontroleerd (en bij deze nog eens over gedaan) en kan niets onder de 1.18€ terugvinden in die regio. (Tenzij je naar het Noorden van NL gereden bent)CarpeNoctem schreef: ↑14 maart 2020, 23:38 En om je helemaal in de gordijnen te jagen: vlak voor de grens heb ik mijn tank nog eens gevuld met goedkopere Nederlandse diesel (€ 1.129/liter). Spijtig voor den Belgique maar nationalisme is mij vreemd.
En voor 1.18€, dan tank ik goedkoper in mijn buurt...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, het Noorden van Nl ligt niet echt bij de grens hoorSpruitekop schreef: ↑14 maart 2020, 23:46 Raar, ik heb gisteren een gecontroleerd (en bij deze nog eens over gedaan) en kan niets onder de 1.18€ terugvinden in die regio. (Tenzij je naar het Noorden van NL gereden bent)
Dat tankstation ligt zelfs pal op de grens, waar vroeger het douanekantoor stond.
Maar inderdaad, op hun lichtbord was de geafficheerde prijs € 1.18.
Dat zal dan wel rode mazout zijn ...
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 15 maart 2020, 00:28, 3 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Mensen wiens mening je niet deelt afdoen als randdebielen draait niet altijd goed uit.PinkPanther1970 schreef: ↑14 maart 2020, 23:45Waarmee nog maar eens is bewezen dat het aloude gezegde 'wijsheid komt met de jaren' niet op iedereen van toepassing is.
Just ask Hillary
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Er is een hemelsbreed verschil tussen verschillen van mening en door je egoïstisch asociaal gedrag potentieel mensenlevens in gevaar brengen.CarpeNoctem schreef: ↑14 maart 2020, 23:54Mensen wiens mening je niet deelt afdoen als randdebielen draait niet altijd goed uit.PinkPanther1970 schreef: ↑14 maart 2020, 23:45Waarmee nog maar eens is bewezen dat het aloude gezegde 'wijsheid komt met de jaren' niet op iedereen van toepassing is.
Just ask Hillary
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Maar over die potentieel geredde zwijg je zedig?PinkPanther1970 schreef: ↑14 maart 2020, 23:58 Er is een hemelsbreed verschil tussen verschillen van mening en door je egoïstisch asociaal gedrag potentieel mensenlevens in gevaar brengen.
Hoe kom jij aan 7% want WHO rapporteert nog steeds 3,4% en de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik eerder de WHO geloof dan een Spaargidser.haelewyn schreef: ↑14 maart 2020, 16:57 Kevva loopt achter of blijft zijn eigen sprookjes geloven.
Drie procent doden is achterhaald. De WHO zit nu op 7 en het cijfer is stijgende.
In een land waar de gezondheidszorg volledig op zijn gat zit (BE zeer binnenkort), moogt ge een dergelijk cijfer vergeten.
Ook achterhaald : voor de Wereldgezondheidsorganisatie is EUROPA nu het epicentrum van de epidemie.
Bovendien denk ik dat die 3,4% nog aan de hoge kant ligt omdat niet niet iedereen getest wordt wegens een gebrek aan testkits. Voor hetzelfde geld zijn er wereldwijd 500.000 besmettingen en ligt het dodenaantal in dit geval maar op 2%. Wat het dus in essentie niet extreem veel dodelijker zou maken dan een jaarlijkse griep.
Wel beseffen dat MEDIA altijd de SENSATIE heeft opgezocht, iets wat ik 3 weken geleden ook al zei
HET IS NIET HET VIRUS DAT EEN GEVAAR IS MAAR HET GEBREK AAN ZIEKENHUISBEDDEN EN VERZORGING!
Je volste rechtCarpeNoctem schreef: ↑14 maart 2020, 23:38Ik daarentegen snap jouw hysterie niet. Ik was één van die vele West-Vlamingen in Sluis vanavond. Ik heb er zoals gewoonlijk zeer smakelijk gegeten in aangenaam gezelschap. Er werden wel heel wat grapjes verteld over de hysterici en hun kuddegedrag
Helaas moesten we het gebruikelijke nakaarten in de plaatselijke herberg wat kort houden omdat één van de aanwezige dames morgen vroeg op moest om te werken in ons plaatselijk ziekenhuis, of ik kon je daarmee ook nog wat geënerveerd hebben
En om je helemaal in de gordijnen te jagen: vlak voor de grens heb ik mijn tank nog eens gevuld met goedkopere Nederlandse diesel (€ 1.129/liter). Spijtig voor den Belgique maar nationalisme is mij vreemd.
PS in Sluis zijn er echt geen Hollanders te bespeuren.Mijn goede vriend Halewijnhaelewyn schreef: ↑14 maart 2020, 17:33 Om nog maar een totalitair idee in de ring te gooien ...
Die mensen verdienen een rammeling met boksijzers en een gratis verblijf in een heropvoedingsgesticht van een maand of zes.
Dicht bij elkaar ! Met per persoon een gratis bak bier per week, geschonken door hun favoriet merk.
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat er toch iets grondig verschilt tussen de hersenen van een rechtse zak als ik en linkse medemensen als jij. Ikzelf zou het nooit in mijn hoofd halen om mijn medeburgers tot iets te verplichten/ hen iets te verbieden. Vrijheid blijheid, weet je wel?
Maar hoe jullie hier te keer gaan ...
Nu gebiedt de eerlijkheid hier wel dat ik moet toegeven dat ik iets onbezorgder mijn leven kan leiden dan sommige anderen. Ik ben zelf net nog niet oud genoeg (53) om in de risicogroep terecht te komen. En zowel mijn ouders als schoonouders zijn overleden dus kan ik iets makkelijker vermijden om rechtstreeks contact met ouderen te hebben.
Ik heb me vandaag vrijwillig opgegeven om te gaan werken, mijn collega had schrik voor corona. Ik zei 'blijf dan thuis, dan kom ik wel werken als ik dinsdag mag thuis blijven'.
Had ik vandaag niet gewerkt, ik was misschien ook naar Sluis geweest. Het is 4 maanden geleden dat ik daar nog geweest ben!
Middelburg wil ik trouwens ook nog eens doen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen blijven onze politici het goede voorbeeld geven
Ook echtgenoot van Gwendolyn Rutten organiseerde ‘coronafeestje’
“Het was gezellig en mijn bar zat stampvol. Dankjewel voor die extra dag!”
"Volgens Geurts was het héél plezant. “Het was hier, net als in de cafés in onze straat, volle bak. Er stonden meer dan honderd mensen op straat. Mijn bar is niet groot: 20 zitplaatsen. Maar er zat zeker 30 man binnen. Het was gezellig."
Ook echtgenoot van Gwendolyn Rutten organiseerde ‘coronafeestje’
“Het was gezellig en mijn bar zat stampvol. Dankjewel voor die extra dag!”
"Volgens Geurts was het héél plezant. “Het was hier, net als in de cafés in onze straat, volle bak. Er stonden meer dan honderd mensen op straat. Mijn bar is niet groot: 20 zitplaatsen. Maar er zat zeker 30 man binnen. Het was gezellig."
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En een klein lichtpuntje in al deze miserie:
Onbeperkt downloaden, extra data en gratis films: telecomoperatoren doen geste in coronatijden
Onbeperkt downloaden, extra data en gratis films: telecomoperatoren doen geste in coronatijden