Corona-virus.
Re: Corona-virus.
+1vortex schreef: ↑15 maart 2020, 11:05 De effecten van afzondering beginnen zich nu al te manifesteren, wat gaat dat hier worden mocht België een week of zes in lockdown gaan Nu ja liever hier wat agressie ventileren dan huiselijk geweld, zo weken lang met kids en echtgenoot opgescheept zitten zal wel een en ander te weeg brengen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Och, ik heb een dik vel.
Maar het valt me op dat mijn generatie heeft gestreden tegen het opgeheven vingertje van de pastoors en andere moraalridders en de jongere blijkbaar weer worstelen met hun sexualiteit?
Ten andere, ik heb nogal wat leeftijdsgenoten die beginnen sukkelen met hun prostaat en na verwijdering impotent blijken te zijn. Die zijn wat blij met de vooruitgang in de medische wetenschappen
Maar het valt me op dat mijn generatie heeft gestreden tegen het opgeheven vingertje van de pastoors en andere moraalridders en de jongere blijkbaar weer worstelen met hun sexualiteit?
Ten andere, ik heb nogal wat leeftijdsgenoten die beginnen sukkelen met hun prostaat en na verwijdering impotent blijken te zijn. Die zijn wat blij met de vooruitgang in de medische wetenschappen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dit lijkt me een uitgelezen gelegenheid om het gat in de begroting te dichten: 2.000 euro boete voor eenieder die de opgelegde maatregelen niet naleeft.
Met 7 miljoen overtreders zijn we aan de nodige 14 miljard euro
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Even vechten tegen de bierkaai. Vijf dagen oud, heeft al bijna overal de ronde gedaan maar gezien de bullshit die hier neergekwakt wordt blijkbaar nog steeds relevant: https://medium.com/@tomaspueyo/coronavi ... d3d9cd99ca
Eens zien waar ons land staat over nog eens vijf dagen.
mooie voorstelling van het nut van de maatregelen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Niet enkel bij ons geven de politici tegenstrijdige signalen.
Femke Halsema -burgemeester van Amsterdam- zegt dat de mensen gerust een borrel kunnen drinken in een Amsterdamse kroeg als er niet meer dan 100 mensen zitten...
"Drink gewoon een borreltje als je gezond bent, in een goede Amsterdamse kroeg, als je daar zin in hebt."
Femke Halsema -burgemeester van Amsterdam- zegt dat de mensen gerust een borrel kunnen drinken in een Amsterdamse kroeg als er niet meer dan 100 mensen zitten...
"Drink gewoon een borreltje als je gezond bent, in een goede Amsterdamse kroeg, als je daar zin in hebt."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Chart5: we staan al eerst! We mogen 'fier' zijn . Misschien massaal thuisparty's organiseren om dat te vieren... gegarandeerd dat we dan onze eerste plaats niet kwijtspelen...Oudere Jongere schreef: ↑15 maart 2020, 17:23 Even vechten tegen de bierkaai. Vijf dagen oud, heeft al bijna overal de ronde gedaan maar gezien de bullshit die hier neergekwakt wordt blijkbaar nog steeds relevant: https://medium.com/@tomaspueyo/coronavi ... d3d9cd99ca
Ik vermoed dat CarpeNoctem zelf zijn drank en andere onkosten heeft betaald, in schril contrast met uw "vluchtelingen" Met wat geluk heeft hij ook ginder zijn wetten niet gaan stellen en voor overlast gezorgd. ( zover ik weet natuurlijk, ik was er helaas niet bij want ik ga niet op cafe)geebee schreef: ↑15 maart 2020, 12:51 Over consequent gedrag gesproken : CarpeNoctem is de eerste die vluchtelingen terug naar hun land zou sturen (zelfs al is het een oorlogsgebied) maar als hij zijn flesje alcohol niet in eigen land in zijn keelgat kat gieten is hij de eerste "vluchteling" die zelf naar het buitenland trekt omdat het "daar beter is" ... ik wed dat hij zijn voorraad toiletpapier ook heeft aangevuld terwijl hij in Sluis zat want de prijs was daar 1 cent goedkoper per rol dan hier ... zijn naftebak is ook weer tot boven gevuld dus kan hij ook weer even weg ...
Nog zo'n rechtse rakker die egoïstisch gedrag komt goedpraten ... 't heeft nog lang geduurd ... zucht ... ik geef het op, domheid regeert !R1150GS schreef: ↑15 maart 2020, 17:38Ik vermoed dat CarpeNoctem zelf zijn drank en andere onkosten heeft betaald, in schril contrast met uw "vluchtelingen" Met wat geluk heeft hij ook ginder zijn wetten niet gaan stellen en voor overlast gezorgd. ( zover ik weet natuurlijk, ik was er helaas niet bij want ik ga niet op cafe)geebee schreef: ↑15 maart 2020, 12:51 Over consequent gedrag gesproken : CarpeNoctem is de eerste die vluchtelingen terug naar hun land zou sturen (zelfs al is het een oorlogsgebied) maar als hij zijn flesje alcohol niet in eigen land in zijn keelgat kat gieten is hij de eerste "vluchteling" die zelf naar het buitenland trekt omdat het "daar beter is" ... ik wed dat hij zijn voorraad toiletpapier ook heeft aangevuld terwijl hij in Sluis zat want de prijs was daar 1 cent goedkoper per rol dan hier ... zijn naftebak is ook weer tot boven gevuld dus kan hij ook weer even weg ...
Beetje goed nieuws uit Zuid-Korea
Die testen op Corona in minder dan 10 minuten, hier is er een gebrek aan reagentia !
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/zu ... ~ad650afb/
Denk dat na de crisis de virologen wereldwijd een blanco cheque gaan krijgen.
Die testen op Corona in minder dan 10 minuten, hier is er een gebrek aan reagentia !
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/zu ... ~ad650afb/
Denk dat na de crisis de virologen wereldwijd een blanco cheque gaan krijgen.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Zelf je drank en onkosten betalen, is dat egoïstisch? Ik zal wat aan de linkse universiteit moeten gaan studeren.geebee schreef: ↑15 maart 2020, 17:49Nog zo'n rechtse rakker die egoïstisch gedrag komt goedpraten ... 't heeft nog lang geduurd ... zucht ... ik geef het op, domheid regeert !R1150GS schreef: ↑15 maart 2020, 17:38
Ik vermoed dat CarpeNoctem zelf zijn drank en andere onkosten heeft betaald, in schril contrast met uw "vluchtelingen" Met wat geluk heeft hij ook ginder zijn wetten niet gaan stellen en voor overlast gezorgd. ( zover ik weet natuurlijk, ik was er helaas niet bij want ik ga niet op cafe)
De linkserige gutmensch heeft weeral eens gesproken.geebee schreef: ↑15 maart 2020, 17:49Nog zo'n rechtse rakker die egoïstisch gedrag komt goedpraten ... 't heeft nog lang geduurd ... zucht ... ik geef het op, domheid regeert !R1150GS schreef: ↑15 maart 2020, 17:38
Ik vermoed dat CarpeNoctem zelf zijn drank en andere onkosten heeft betaald, in schril contrast met uw "vluchtelingen" Met wat geluk heeft hij ook ginder zijn wetten niet gaan stellen en voor overlast gezorgd. ( zover ik weet natuurlijk, ik was er helaas niet bij want ik ga niet op cafe)
Goed idee overigens om je onzalig gepreek en gejeremieer op te geven!
Of beter nog; blijf hier maar helemaal weg. 99% van de spaargidsers is je eindeloos gezeur en gemekker kotsbeu.
Of liever nog, neem zelf een of meerdere van die verholen terroristen op in je eigen krocht.
Eens zien hoe lang het zal duren eer je vrouw of dochter verkracht wordt!
Een Virtuele Weldoener met andermans geld zoals jij er ongetwijfeld eentje bent, zal dan wel anders gaan piepen...
Zucht, zucht, zucht ... de rechterkant van het veld is wakker geworden, het woord vluchteling is gevallen ... ik ben jullie rechts gemekker, egocentrisme en anti-sociaal ook meer dan BEU !!! Maar ik zal volhouden voor die - naar jullie mening 1 % naar mijn mening eerder 50 % mensen die nog enig empatisch en sociaal gevoel hebben ... ga intussen maar nog een Carapilsje gaan drinken terwijl je naar herhalingen van het voetbal kijkt op tv. Bye for now !Rombout schreef: ↑15 maart 2020, 18:22De linkserige gutmensch heeft weeral eens gesproken.
Goed idee overigens om je onzalig gepreek en gejeremieer op te geven!
Of beter nog; blijf hier maar helemaal weg. 99% van de spaargidsers is je eindeloos gezeur en gemekker kotsbeu.
Of liever nog, neem zelf een of meerdere van die verholen terroristen op in je eigen krocht.
Eens zien hoe lang het zal duren eer je vrouw of dochter verkracht wordt!
Een Virtuele Weldoener met andermans geld zoals jij er ongetwijfeld eentje bent, zal dan wel anders gaan piepen...
Trouwens Rombout voor iemand die hier nauwelijks van januari geregistreerd staat ken je de verhoudingen hier al heel goed ... of ben je één van de alter-ego's van één en dezelfde persoon, die hier met verschillende namen dezelfde mening komt verkondigen ... word je daar goed voor betaald door de gluiperds van vb ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Oef, ik dacht al dat het aan mijn minderbegaafdheid lag dat ik die linkse logica niet altijd snap.