Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ai, ai, ai. Rombout heeft weer te diep in het glas gekeken, en het was geen water. Alle remmen gaan weer los
Maggie heeft het geweldig verprutst. Zouden we die niet beter naar haar kot sturen en de sleutel weggooien?
HLN "Bij de bestelling van mondmaskers die ons land geplaatst heeft, is er mogelijk sprake van fraude door een producent in Turkije. Dat meldt minister van Volksgezondheid Maggie De Block. Het gaat om een grote bestelling die de FOD Volksgezondheid had geplaatst en ten laatste vanavond middernacht moest geleverd worden."
Dramatisch voor de zorgverleners.
HLN "Bij de bestelling van mondmaskers die ons land geplaatst heeft, is er mogelijk sprake van fraude door een producent in Turkije. Dat meldt minister van Volksgezondheid Maggie De Block. Het gaat om een grote bestelling die de FOD Volksgezondheid had geplaatst en ten laatste vanavond middernacht moest geleverd worden."
Dramatisch voor de zorgverleners.
Toch nog een reactie op de prietpraat van gb:geebee schreef: ↑15 maart 2020, 18:48Zucht, zucht, zucht ... de rechterkant van het veld is wakker geworden, het woord vluchteling is gevallen ... ik ben jullie rechts gemekker, egocentrisme en anti-sociaal ook meer dan BEU !!! Maar ik zal volhouden voor die - naar jullie mening 1 % naar mijn mening eerder 50 % mensen die nog enig empatisch en sociaal gevoel hebben ... ga intussen maar nog een Carapilsje gaan drinken terwijl je naar herhalingen van het voetbal kijkt op tv. Bye for now !Rombout schreef: ↑15 maart 2020, 18:22
De linkserige gutmensch heeft weeral eens gesproken.
Goed idee overigens om je onzalig gepreek en gejeremieer op te geven!
Of beter nog; blijf hier maar helemaal weg. 99% van de spaargidsers is je eindeloos gezeur en gemekker kotsbeu.
Of liever nog, neem zelf een of meerdere van die verholen terroristen op in je eigen krocht.
Eens zien hoe lang het zal duren eer je vrouw of dochter verkracht wordt!
Een Virtuele Weldoener met andermans geld zoals jij er ongetwijfeld eentje bent, zal dan wel anders gaan piepen...
Trouwens Rombout voor iemand die hier nauwelijks van januari geregistreerd staat ken je de verhoudingen hier al heel goed ... of ben je één van de alter-ego's van één en dezelfde persoon, die hier met verschillende namen dezelfde mening komt verkondigen ... word je daar goed voor betaald door de gluiperds van vb ?
-Ik drink geen alcohol.
-Ik kijk amper tv en al zeker geen voetbal.
-Zoals bij de meeste linksen en groenen het geval is, heb jij van cijfers noch konsekwent zijn met je eigen uitspraken geen kaas gegeten; je beweert dat 50% van de spaargidsers het met jou eens is en tegelijkertijd zeg je dat ik de verhoudingen hier heel goed ken (1% eens met jou). Het is het een of het ander!
Alhoewel groenen en linksen al meer dan eens bewezen hebben dat ze niet kunnen rekenen of indien wel, ze de cijfers verdraaien zodat die in hun riedeltje passen, bewijs jij bovengaande stelling nog maar eens.
-Iedereen, jij dus ook, kan hier optreden met meerdere nicknames. Bewijs jij maar eens onomstotelijk dat ik hier meerdere alter egos zou hebben.
-Betaald worden door het VLAAMS BELANG?
1. Ik beschik over ruim voldoende middelen.
2. Vlaams Belang heeft geen betaalde propagandisten nodig; hun programma en het gedrag van jouw lievelingspartijtjes zorgt voor hun gestadige opgang.
Verder is dit de laatste keer dat ik op een extreem linkse propagandist van jouw slag reageer. Niet dat ik het niet kan maar wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil ...
Volgens de " WIET " federatie zou het roken van joints de kans op een infektie door het Corona virus met 95% verminderen..
Wij van wc-eend...
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Straf dat men hier doodleuk komt vertellen dat het compleet negeren van je morele verantwoordelijkheid om zwakkeren in de samenleving zoveel mogelijk te ontzien best gezellig was. Hahaha, domme (andere) belgen. Of je daar nu wetten of regels mee breekt of niet, dat doet er niet toe. Dan ben je een randdebiel. En nee, ik ben niet ‘links’. Verre van.
Daar ben ik het volledig mee eens. Is zelfs nog zacht uitgedruktBadwater schreef: ↑15 maart 2020, 22:32 Straf dat men hier doodleuk komt vertellen dat het compleet negeren van je morele verantwoordelijkheid om zwakkeren in de samenleving zoveel mogelijk te ontzien best gezellig was. Hahaha, domme (andere) belgen. Of je daar nu wetten of regels mee breekt of niet, dat doet er niet toe. Dan ben je een randdebiel. En nee, ik ben niet ‘links’. Verre van.
Ik denk dat die randdebiel hier op het forum een hele grote bek heeft maar in het echte leven gewoon een zielig mietje is. Het is toch lekker makkelijk om anoniem op een forum de stoere Jan uit te hangen. Thuis ligt hij in zijn mand waarschijnlijk met het mondkapje binnen handbereik.
Randdebiel is wel sterk als term he jongens.
Ik heb hier al voor veel minder ambras gekregen
Ik heb hier al voor veel minder ambras gekregen
Ja, maar het is genoegzaam bekend dat jij daar tegen kunt!
Toch wel lachwekkend/zielig was de laatste dagen is gebeurd. Ik ben gisteren om 19u30 naar de colruyt geweest.En zoals ik had gedacht was er amper volk en nog meer dan genoeg.Van verse voeding,diepvries tot droge voeding.Ik vond want ik nodig had.Geen tijd verspilt en mij blootstelling tot besmetting zwaar gereduceerd
Ik hoop dan ook dat de mensen die naar grensgebieden en lockdownfeestje zijn geweest, hulp worden geweigerd wanneer het blijkt dat ze besmet zijn. Jullie kuddegedrag zal ervoor zorgen dat binnen 2 weken de piek veel hoger ligt dan nodig was.
Ik troost mij bij de gedachte dat dit type mensen zwaar getroffen worden wanneer een heel dodelijk virus of dergelijke opkomt. Natuurlijk selectie
Ik ga je mij niet laten opfokken zoals je gelukt is bij andere. Ik denk dat je wel begrijpt dat je enorm maar dan ook enorm egoïstisch bent geweest tegenover het personeel uit de zorgsector en de risico groepen.CarpeNoctem schreef: ↑14 maart 2020, 23:38 Ik was één van die vele West-Vlamingen in Sluis vanavond. Ik heb er zoals gewoonlijk zeer smakelijk gegeten in aangenaam gezelschap. Er werden wel heel wat grapjes verteld over de hysterici en hun kuddegedrag
Ik hoop dan ook dat de mensen die naar grensgebieden en lockdownfeestje zijn geweest, hulp worden geweigerd wanneer het blijkt dat ze besmet zijn. Jullie kuddegedrag zal ervoor zorgen dat binnen 2 weken de piek veel hoger ligt dan nodig was.
Ik troost mij bij de gedachte dat dit type mensen zwaar getroffen worden wanneer een heel dodelijk virus of dergelijke opkomt. Natuurlijk selectie
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Enorm dus
Word ik dan ook voortaan ontzien bij de maandelijkse broodroof via mijn sociale bijdragen?
Tja, het venijn zit in de staart. Je ware aard komt boven.
Ik daarentegen hoop dat jij ( en de rest van de medeposters) gevrijwaard mag blijven. Of beter nog, dat je die COVID-19 oploopt zonder symptomen en zo bijdraagt aan onze kudde-immuniteit. Want het zal uiteindelijk toch daar moeten van komen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Over de hamsteraars... Ik vind die helemaal niet zo gek.
Er zijn producten genoeg. Die zullen er nog lang zijn.
Maar een keer per twee weken naar de winkel moeten (als je anders geen verplichtingen hebt) of de normale 3 a 4 keer per week : dat maakt het verschil.
Wel enkel voor wie nu al zichzelf in een soort van / (on)volledige quarantaine plaatst.
Als je nog moet gaan werken en je komt dagelijks met veel publiek of collega's in contact, dan heeft het al direct minder zin.
Zelf heb ik niet veel moeten aankopen. Er is altijd redelijk veel eten in huis.
Ik val al eens vaker met mijn lijf in panne en dan wil ik niet echt daarmee nog problemen krijgen..
Ik ben / was voorzien...
Onderstaand nog een paar grafieken van de Wereldgezondheidsorganisatie over Italie (lees hun cijfers vooral niet selectief). Weet dat wij daar enkele weken achter komen.
Zoals de nieuwe generatie het tegenwoordig uitdrukt (denk ik toch) : Wtf Gast !!!!
Er zijn producten genoeg. Die zullen er nog lang zijn.
Maar een keer per twee weken naar de winkel moeten (als je anders geen verplichtingen hebt) of de normale 3 a 4 keer per week : dat maakt het verschil.
Wel enkel voor wie nu al zichzelf in een soort van / (on)volledige quarantaine plaatst.
Als je nog moet gaan werken en je komt dagelijks met veel publiek of collega's in contact, dan heeft het al direct minder zin.
Zelf heb ik niet veel moeten aankopen. Er is altijd redelijk veel eten in huis.
Ik val al eens vaker met mijn lijf in panne en dan wil ik niet echt daarmee nog problemen krijgen..
Ik ben / was voorzien...
Onderstaand nog een paar grafieken van de Wereldgezondheidsorganisatie over Italie (lees hun cijfers vooral niet selectief). Weet dat wij daar enkele weken achter komen.
Zoals de nieuwe generatie het tegenwoordig uitdrukt (denk ik toch) : Wtf Gast !!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoals gezegd , het aantal doden wereldwijd is stijgende (procentueel) als je het aantal mensen met goede uitkomst vergelijkt met diegenen met fatale afloop.
Eerste printscreen : de cijfers voor Italie. Ik hoop dat ze daar hun hersteld aantal mensen slecht tellen want anders blijft het toch wel nog slechter dan dramatisch.
Mogelijk door slechte opvolging van de patienten die aan de beterhand zijn en naar huis gestuurd worden ? Die verdwijnen even onder de radar..
Tweede printscreen : Cijfers Wereldgezondheidsorganisatie over de Wereld.
Eerste printscreen : de cijfers voor Italie. Ik hoop dat ze daar hun hersteld aantal mensen slecht tellen want anders blijft het toch wel nog slechter dan dramatisch.
Mogelijk door slechte opvolging van de patienten die aan de beterhand zijn en naar huis gestuurd worden ? Die verdwijnen even onder de radar..
Tweede printscreen : Cijfers Wereldgezondheidsorganisatie over de Wereld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je even wil weten hoe het er in Italië aan toe gaat qua dagelijks leven. First hand information van mijn neef uit Milaan. Je hebt nu een vergunning nodig om op straat te lopen. Je krijgt er 1 per gezin en een als je in Milaan zelf werkt. Hij heeft er eentje, zijn vriendin die in Como werkt niet. Zij mag dus zelfs niet op straat lopen. Als je buiten loopt wordt je constant gecontroleerd door de politie. Geen vergunning = 500 euro boete.
Een fitnesscentrum was vorige week ondanks het verbod open. Inval van de politie. Alle aanwezigen 500 euro boete. Centrum zelf 20.000 euro boete.
Als we binnen een week of twee in dezelfde toestanden terecht komen dan hebben we dat grotendeels te danken aan de randdebielen die naar Sluis zijn geweest en lockdown feestjes hebben gehouden. Ik hoop dan oprecht dat zij en hun familie ziek zijn.
Een fitnesscentrum was vorige week ondanks het verbod open. Inval van de politie. Alle aanwezigen 500 euro boete. Centrum zelf 20.000 euro boete.
Als we binnen een week of twee in dezelfde toestanden terecht komen dan hebben we dat grotendeels te danken aan de randdebielen die naar Sluis zijn geweest en lockdown feestjes hebben gehouden. Ik hoop dan oprecht dat zij en hun familie ziek zijn.