Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Aan de aanvallen hier op Carpenoctem is te zien dat de paniek en hysterie toeslaat.
Maar het is niet Carpenoctem en de duizenden anderen die in Sluis een terrasje deden of vrijdag nog een laatste feestje hadden, die jullie bedrogen hebben. Het zijn onze excellenties die ons allemaal bedrogen en verraden hebben. Met verkeerde en gemanipuleerde info, zoveel is zeker. Met mensen uit een risicogebied in Italië niet in quarantaine te plaatsen bij hun terugkomst. Met halve en dwaze maatregelen, too little too late, als het echt zo'n vaart loopt als nu beweerd wordt.
Mensen werken de hele week en kijken uit naar vrijdagavond. Als de excellenties dan zeggen dat cafés 3 weken dichtgaan op vrijdag om middernacht, zeggen ze in feite "neem het er nog eens goed van, zo erg is het allemaal niet". Dat is de menselijke natuur en dat weten ze in brussel maar al te goed.
Eén van de zaken die je in mijn contreien, en bij uitbreiding zowat heel Vlaanderen ondertussen, heel jong leert is dat je geen zaken doet met turken en ollanders. Dat eindigt altijd in oplichting en miserie. Maar waar bestelt ons maggiebouillonblok mondmaskers? Juist, bij herrdogamie in centraal-ottomanië. Een doctor in de geneeskunde die zo morbide obees rondloopt als dat hoort in de psychiatrie thuis. Dat je een zogezegd 'verkozene' niet zomaar de deur kan wijzen, kan ik nog inkomen, maar dat haar eigen familie dit niet wil inzien is volgens mij een grim teken aan de wand. Ondertussen begaat ze de ene flater na de andere, wie dit mag uitzweten is ons allemaal bekend.
Is nog iemand de paniek op het gezicht van wilmes opgevallen? Deze vrouw is totaal niet opgewassen tegen deze taak, en daar bedoel ik premier van eender welke kruidenierswinkel mee. Rest enkel nog de vraag: "waar zijn onze staatsMANNEN"? We kunnen misschien Trump of Poetin op onze blote knietjes smeken om hier orde op zaken te komen stellen? Het zou in ieder geval de poppenkast niet zijn die het nu is.
Dat mensen nu in paniek slaan en hysterisch beginnen te hamsteren is ook menselijke natuur. Dat mensen niet voorbereid zijn en altijd denken dat de bomen tot in de hemel reiken niet, dat is een gevolg van manipulaties. Ik was/ben wel voorbereid. Moet ik nu iedereen die dat niet is en in paniek rap naar de supermarkt loopt voor wat hij nu niet bepaald nodig heeft met de vinger wijzen? Ik heb maar 10 vingers, dus dat zou onmogelijk zijn, zelfs als ik dat al zou willen.
De controle verlies je wanneer je je denken uitbesteedt aan mensen die beweren dat ze dat beter voor jou kunnen dan je dat zelf kan. Met een grotesk en regulerend overheidsapparaat tot gevolg, dat per definitie meer en meer moet reguleren om zichzelf in stand te kunnen houden en niet in elkaar te zakken als de blubber dat het is.
Iedereen heeft een, in zekere mate, werkend brein meegekregen, dat perfect capabel is feit van fictie te onderscheiden. De Vlaming heeft zich al van in de kleuterklas dat brein laten volgieten met onlogische fictie en het is dan al wat moeilijker op zoek te gaan naar feiten, maar niet onmogelijk. Dit is ieders verantwoordelijkheid voor wie een leefbare, vrije wereld wil voor zichzelf en zijn nakomelingen.
Maar het is niet Carpenoctem en de duizenden anderen die in Sluis een terrasje deden of vrijdag nog een laatste feestje hadden, die jullie bedrogen hebben. Het zijn onze excellenties die ons allemaal bedrogen en verraden hebben. Met verkeerde en gemanipuleerde info, zoveel is zeker. Met mensen uit een risicogebied in Italië niet in quarantaine te plaatsen bij hun terugkomst. Met halve en dwaze maatregelen, too little too late, als het echt zo'n vaart loopt als nu beweerd wordt.
Mensen werken de hele week en kijken uit naar vrijdagavond. Als de excellenties dan zeggen dat cafés 3 weken dichtgaan op vrijdag om middernacht, zeggen ze in feite "neem het er nog eens goed van, zo erg is het allemaal niet". Dat is de menselijke natuur en dat weten ze in brussel maar al te goed.
Eén van de zaken die je in mijn contreien, en bij uitbreiding zowat heel Vlaanderen ondertussen, heel jong leert is dat je geen zaken doet met turken en ollanders. Dat eindigt altijd in oplichting en miserie. Maar waar bestelt ons maggiebouillonblok mondmaskers? Juist, bij herrdogamie in centraal-ottomanië. Een doctor in de geneeskunde die zo morbide obees rondloopt als dat hoort in de psychiatrie thuis. Dat je een zogezegd 'verkozene' niet zomaar de deur kan wijzen, kan ik nog inkomen, maar dat haar eigen familie dit niet wil inzien is volgens mij een grim teken aan de wand. Ondertussen begaat ze de ene flater na de andere, wie dit mag uitzweten is ons allemaal bekend.
Is nog iemand de paniek op het gezicht van wilmes opgevallen? Deze vrouw is totaal niet opgewassen tegen deze taak, en daar bedoel ik premier van eender welke kruidenierswinkel mee. Rest enkel nog de vraag: "waar zijn onze staatsMANNEN"? We kunnen misschien Trump of Poetin op onze blote knietjes smeken om hier orde op zaken te komen stellen? Het zou in ieder geval de poppenkast niet zijn die het nu is.
Dat mensen nu in paniek slaan en hysterisch beginnen te hamsteren is ook menselijke natuur. Dat mensen niet voorbereid zijn en altijd denken dat de bomen tot in de hemel reiken niet, dat is een gevolg van manipulaties. Ik was/ben wel voorbereid. Moet ik nu iedereen die dat niet is en in paniek rap naar de supermarkt loopt voor wat hij nu niet bepaald nodig heeft met de vinger wijzen? Ik heb maar 10 vingers, dus dat zou onmogelijk zijn, zelfs als ik dat al zou willen.
De controle verlies je wanneer je je denken uitbesteedt aan mensen die beweren dat ze dat beter voor jou kunnen dan je dat zelf kan. Met een grotesk en regulerend overheidsapparaat tot gevolg, dat per definitie meer en meer moet reguleren om zichzelf in stand te kunnen houden en niet in elkaar te zakken als de blubber dat het is.
Iedereen heeft een, in zekere mate, werkend brein meegekregen, dat perfect capabel is feit van fictie te onderscheiden. De Vlaming heeft zich al van in de kleuterklas dat brein laten volgieten met onlogische fictie en het is dan al wat moeilijker op zoek te gaan naar feiten, maar niet onmogelijk. Dit is ieders verantwoordelijkheid voor wie een leefbare, vrije wereld wil voor zichzelf en zijn nakomelingen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
GreenDean
Jij kàn schrijven, bijna even goed als Kaaiman. Dikke proficiat !
Jij kàn schrijven, bijna even goed als Kaaiman. Dikke proficiat !
Ondertussen in China. Heb je wat nodig, dan bel je de politie. Die komen samen met leveringsdienst het gevraagde voedsel, drinkwater, bier, ... leveren. Ondertussen meten ze digitaal je temperatuur, maken ze een praatje en dragen ze alles naar je appartement. Iedereen draagt mondmasker bij contacten.
Weten de mensen die het over kudde-immuniteit hebben wel waarover ze praten?
Voor corona moet minstens 60% besmet zijn geweest om enigszins over kudde-immuniteit te kunnen spreken.
In België gaat het dan over minstens 6,85 miljoen mensen. Laten we afronden naar 7 miljoen?
Als er zoveel zieken zijn, zullen de ziekenhuizen het niet aan kunnen, hoeveel % zal er dan aan sterven 7% of eerder 44% zoals in Italië. Het is een gok, maar minstens 20%. Dat betekent dat jullie 1,4 miljoen doden in België aanvaardbaar vinden voor het bekomen van kudde-immuniteit. Als dat de mentaliteit is, dan is verplichte quarantaine op z'n Chinees veel beter.
Als men tegenwoordig spreekt over kudde-immuniteit dan is die bekomen door vaccinaties.
Voor corona moet minstens 60% besmet zijn geweest om enigszins over kudde-immuniteit te kunnen spreken.
In België gaat het dan over minstens 6,85 miljoen mensen. Laten we afronden naar 7 miljoen?
Als er zoveel zieken zijn, zullen de ziekenhuizen het niet aan kunnen, hoeveel % zal er dan aan sterven 7% of eerder 44% zoals in Italië. Het is een gok, maar minstens 20%. Dat betekent dat jullie 1,4 miljoen doden in België aanvaardbaar vinden voor het bekomen van kudde-immuniteit. Als dat de mentaliteit is, dan is verplichte quarantaine op z'n Chinees veel beter.
Als men tegenwoordig spreekt over kudde-immuniteit dan is die bekomen door vaccinaties.
Trump vragen om hier orde op zaken te komen stellen? Iemand als Vladimir Poetin, Xi Jinping, Halimah Yacob of Moon Jae-in hebben we nodig, maar als die zien wat voor staatsstructuur wij hebben, gaan ze waarschijnlijk lopen.GreenDean schreef: ↑16 maart 2020, 09:26 Is nog iemand de paniek op het gezicht van wilmes opgevallen? Deze vrouw is totaal niet opgewassen tegen deze taak, en daar bedoel ik premier van eender welke kruidenierswinkel mee. Rest enkel nog de vraag: "waar zijn onze staatsMANNEN"? We kunnen misschien Trump of Poetin op onze blote knietjes smeken om hier orde op zaken te komen stellen? Het zou in ieder geval de poppenkast niet zijn die het nu is.
Iemand vandaag al in supermarkt(en) geweest? Is de situatie al terug wat normaler/aangevuld?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je Boris Johnson hoort...
1) maar goed dat de uk niet meer tot de EU hoort
2) hoe gaan ze ooit kunnen beletten dat die ons niet komen aansteken?
1) maar goed dat de uk niet meer tot de EU hoort
2) hoe gaan ze ooit kunnen beletten dat die ons niet komen aansteken?
Ik ga in mei normaal naar Wales. Gelukkig heb ik alles via booking.com geboekt dus ik kan annuleren. Als ze in de UK zo verder doen zullen ze de Italiaanse toer opgaan.
In mijn gemeente is er geen sprake van hamsteren. Probleem stelt zich vooral in de steden denk ik.
Aandelenportefeuille netto met 1222% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +2,6% (tem 28 jun '24)
Momenteel: 42% IVU, WTW, Alfa, Rapid7, Salesforce, Aon; 58% cash
Momenteel: 42% IVU, WTW, Alfa, Rapid7, Salesforce, Aon; 58% cash
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb het hier verleden week al uitgelegd.
Herhaling van de grafische voorstelling:
Je kan je kop in 't zand steken maar er is tot nader order geen vaccin, dus moeten we rekenen op kudde-immuntiteit. TINA, weet je wel.
Het enige wat we kunnen doen is proberen de besmettingen wat te spreiden in de tijd, zodat de mensen met complicaties geholpen kunnen worden.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Hier ook geen sprake van tekorten in winkels.
Gisteren naar AH geweest en alles wat op mijn lijstje stond, was voorradig.
Gisteren naar AH geweest en alles wat op mijn lijstje stond, was voorradig.
Fraude Turkse mondmaskers: partijgenoot De Block (Open Vld) blijkt spil in mislukte bestelling
Zelfs in tijden van nood is het eigen vriendjes eerst. Zal De Block nu haar ontslag geven?
Zelfs in tijden van nood is het eigen vriendjes eerst. Zal De Block nu haar ontslag geven?
De kost van kudde-immuniteit is veel te groot, daarom quarantaine. Dat idee werd door Boris Johnson gelanceerd, maar afgeschoten door virologen.CarpeNoctem schreef: ↑16 maart 2020, 12:09 Je kan je kop in 't zand steken maar er is tot nader order geen vaccin, dus moeten we rekenen op kudde-immuntiteit. TINA, weet je wel.
Het enige wat we kunnen doen is proberen de besmettingen wat te spreiden in de tijd, zodat de mensen met complicaties geholpen kunnen worden.
@ nto:
.
Kerel, je moet jezelf toch eens afvragen waarom je ongeveer iedereen die het met jou niet eens is - en dat zijn er velen - ervan beschuldigt alcoholist te zijn.
Een slechte jeugd gehad misschien met een dronkelap van een vader of erger nog -moeder-?
Of waarschijnlijk is het stukken eenvoudiger en beschuldig je bij gebrek aan argumenten?
Misschien kan je zo vrouw en kinderen de mond snoeren maar hier ligt dat wel wat moeilijker.
Het is nog niet te laat om je te herpakken en je eigen drankprobleem onder ogen te zien ipv hier de would-be om zich heen schoppende intellectueel uit te hangen.
Succes met je therapie!